Cześć, wiem wiem, że jak trwoga to do boga ale troche namieszaliśmy z ziomkiem i jego e60 530d. edit - 2003/2004 rok. krótkie pytanie: Czy jak błedy imomobilisera się pojawiły i zostały wykasowane z dde oraz CAS (przez inpe) to pojawią się poraz kolejny przy próbie odpalenia? W inpa teraz pojawiajś się błedy odnośnie swięc zarowych (wszystkich) Generalnie wyssało akumulator i pojawiało się mnóstwo błędów (abs, żółta kierownica z wykrzyknikiem, szyba, cisnienie w oponach (ta się pojawiałą przed padnieciem aku), Ogółnie przed padnięciem aku próbowaliśmy uruchomić ccc po tym jak się wysypała po próbie instalacji polskiego jezyka z chomika. Okazało się ze znajomy włączył transport mode w inpa. Ja natomiast disem tą opcje wyłączyłem tylko ze zapytał o numery telefponó do serwisów itd, więc zostały wpoisane + daty jakichś inspekcji) po wyłączeniu DIS'a pojawiły się wszystkie te błedy o których wspominałem na poaczątku. Po wymianie aku kręci ale nie odpala, wiem ze w inpa były błędy odnośnie swiec i dwa inne (cos tam immobilizacion było na bank) błędy zostały wykasowane ale to nie pomoglo w uruchomieniu. Pytanie drugie - czy w momencie próby synchro ews/cas w inpa trzeba najpierw wziąć opcje: F1 EWS-startwert uebertreagen (tutaj pojawia się komunikat no start value coś tam) F2 EWS-startweart zurucksetzen (czy zeby skorzystać z tej opcji trzeba ją wcisnąć raz pojawi się okienko ze reset in progres i wcisnac ok i wyjsc z inpa, czy wcisnąć raz i czekać aż się pojawi drugi komunikat ze reset jest ok?) Z góry dzieki za odpowiedź. P.s. Do czego służą pliki SP Daten? czy za ich pomocą jesteśmy w stanie wgrać od nowa oprogramowanie do nawigacji?