Moje BMW przez 20 tys km. dało mi trochę odpocząć i znów się zaczyna. Zaznaczam iż cały pakiet startowy był zrobiony 20 tys km temu tj, napinacz rozrządu, uszczelniacze zaworowe (bez ściągania głowicy), cewki, świece, wszelkiego rodzaju oringi, uszczelki, zaślepki, pompa vacum itp itd, nie będę wymieniał bo szkoda gadać na pewno każdy posiadacz silnika n46 wie o czym mówię. Problem polega na tym że na ciepłym i tylko ciepłym silniku zaczyna mi dławić samochód zaczyna mu brakować mocy dusi się, z silnika wydobywa się jakiś dziwny dźwięk, a na desce kompletnie nic się nie pojawia. Na biegu jałowym buja się jak łódka na sztormie, obroty falują w zakresie 500 -1000 i auto często samo gaśnie. Błędy jakie pokazuje komputer to sporadyczny 2A6F - VALVETRONIC MINIMUM LIFT EXCEEDED oraz błąd drugi który powraca zaraz po skasowaniu to 2A83 VANOS INTAKE. Za wszelkie sugestie z góry dziękuje