Skocz do zawartości

piotroszczak

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotroszczak

  • Urodziny 19.04.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i M52 1997 (aktualny)
    E36 318i M40 1991 (było)

Osiągnięcia piotroszczak

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czy jest jakaś opcja aby zakodować jakiś dźwięk po przekroczeniu temperatury np. 110 stopni płynu chłodzącego?
  2. piotroszczak

    e39 dodatkowa pompa wody.

    Przetestuję jak znajdę chwilę jeszcze raz na odpalonym silniku, zimnym, ciepłym i podczas jazdy i dam znać.
  3. piotroszczak

    e39 dodatkowa pompa wody.

    O funkcji rest to ja wiem.Tylko chodzi mi oto, że pompka działa mi tylko po wciśnięciu rest. Na odpalonym silniku mi nie działa. Dlatego pytam co steruje włączeniem tej pompki i czy na pewno chodzi ona też na włączonym silniku?
  4. piotroszczak

    e39 dodatkowa pompa wody.

    Mam na panelu klimy funkcje rest i po rozgrzaniu silnika, wyłączeniu go i włączeniu rest pompka się załącza. Eh... Tylko jakie zastosowanie ma włączenie nawiewu na minimum na 32 stopnie przy odpowietrzaniu skoro pompka działa tylko po rest? Chodzi tylko o otwarcie elektro zaworów?
  5. piotroszczak

    e39 dodatkowa pompa wody.

    Okej tylko jak sprawdzałem w kostce napięcia na zgaszonym, odpalonym, włączony nawiew, wyłączony, ciepłe, zimne i wszystkie możliwe kombinacje to napięcie nawet nie drgnęło. Jutro sprawdzę jeszcze czy na funkcji rest pojawia się napięcie w kostce. Pompka na pewno sprawna bo na krótko z akumulatora pompka działa. Ogólnie w instrukcji sam naprawiam napisane jest żeby przy zalewaniu płynem chłodzącym i odpowietrzaniu mieć włączony nawiew na 32 stopnie na minimum co niby załączy ta pompkę. Czy ktoś jest w stanie sprawdzić miernikiem u siebie? Albo ma pewne, sprawdzone informacje?
  6. Mam identyczną E39 528i z zamontowanym LPG. Wszystko działa dobrze. Kilka dni temu sprawdzałem kompresję na zaworach i wszędzie 14bar, na ostatnim cylindrze około 13,5. Nalatane mam 250k według licznika.
  7. piotroszczak

    e39 dodatkowa pompa wody.

    Odkopie, żeby nie zakładać nowego tematu. Co steruje załączeniem się tej dodatkowej pompki wody pod elektrozaworami? Panel klimy, coś innego? Są jakieś przekaźniki albo coś?
  8. Sprawdzilem pompkę. Po podłączeniu zasilania pompka działa. Po odłączeniu kostki sprawdzilem miernikiem i nie ma napięcia na wyłączonym silniku, na zapłonie, na zapłonie z włączona dmuchawa oraz na zapalonym silniku z włączona i wyłączona dmuchawa. Co steruje włączeniem tej pompki?
  9. Dodatkowa pompka wiem gdzie jest, już kiedyś ją wyciągnąłem jak czyscilem elektrozawór. Podepne jutro zasilanie do niej na krótko, zobaczymy czy działa. A gdzie znajduje się ten czujnik dmuchawy i jak on się dokładnie nazywa?
  10. Póki co awaryjne umilkły. Wszystko działa normalnie. W 3 modułach mam takie oto błędy, ale chyba żaden zbytnio tego problemu nie rozwiązuje? Ktoś potrafi opisać błędy? https://drive.google.com/file/d/0B_2LfRWDnZwsY3N2b0lRX1liQmc/view?usp=sharing
  11. Dziwna sprawa jest taka, że wczoraj i dziś awaryjne przestały mrugać. Przez te 2 dni temperatura jest powyżej zera. Wilgoć? Coś przymarza? Na desce wszystko w jak najlepszym porządku. Kontrolka się zapala na zapłonie, i potem normalnie gaśnie. Dziś podłączę kompa i spróbuję wczytać błędy w każdym module.
  12. No okej, tylko co mam z tym modułem zrobić? Wymienić? Wyczyścić? Rozkręcić? Przelutować?
  13. Xenonów nie mam zamontowanych, mam zwykłe żarówki. Alarm ma wyciągnięty bezpiecznik to nie wystarcza?
  14. Witam. Pacjent E39 528i 1997r. pojedynczy vanos. Przyszły mrozy i spotyka mnie dziwny problem. Przed mrozami wyłapałem raz, że zamknięte auto samo włączyło awaryjne. Mam wywaloną syrenę, bo potrafił wyć w środku nocy bez przyczyny. Na czym polega problem: Auto zamknięte, otwieram je normalnie z pilota, centralka otwiera auto i wszystko jest okej. Wsiadam, przekręcam na zapłon, wszystko okej, odpalam samochód i w tym momencie włączają mi się kierunkowskazy i zapala się lampka górna. Awaryjne mogę normalnie wyłączyć przyciskiem od awaryjnych, tak samo i lampkę przyciskiem od wyłączania lampki. Nic się z autem nie dzieje, jeździ normalnie. Po skończonej jeździe gaszę samochód, wysiadam i chcę zamknąć auto, ale pilot nie reaguje. Wciskam zamykanie, nic, wciskam otwieranie nic, wciskam ponownie zamykanie, auto się zamyka i pilot już normalnie reaguje, mogę zamykać otwierać itd. Potem pętla zaczyna się od nowa... Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać? Mam interfejs, INPA, NCS'a - złącze diagnostyczne pod maską okrągłe. Mam nadzieje, że wszystko dokładnie opisałem.
  15. Skoro nie było tam zaglądane to polecam zdjąć klemy i przetrzeć je papierem ściernym, tak samo i akumulator i popsikać preparatem na styki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.