Skocz do zawartości

szymtom

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D

Osiągnięcia szymtom

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Padł mi silnik (panewka) e90 2.od 163KM wał do wymiany albo cały silnik. Myślę o wstawieniu 3.0d czy ktoś to robił?
  2. Jaką płukankę macie sprawdzoną? Lub jaki olej aby znowu panewka się nie obróciła.
  3. Mam jeszcze pytanie czy mogę kupić silnik ten 122KM aby wykorzystać z niego wał lub cały blok z głowicą - czy to pasuje do 163KM.
  4. Witam wszystkich. Moja bunia zaczęła pukać i metalicznie piszczeć - zlokalizowałem już przyczynę- panewka na pierwszym cylindrze. Co dalej z tym robić? Robił ktoś szlif wału-jak to wyszło? Co mogło być przyczyną aby wykluczyć to w przyszłości? Złapała na pierwszym cylindrze- widzę na allegro kilka uszkodzonych wałów właśnie na pierwszym cylindrze i jeszcze chcą za nie po kilkaset złotych - na co to komu?
  5. Z miską to sobie jakoś bym poradził ale i tak muszę wyjąć silnik aby zdemontować wał. Co dalej z tym wałem? Robił ktoś szlif wału? Czy można kupić oryginalne panewki po szlifie wału? Dlaczego mógł złapać na panewce - pierwszy cylinder. Widzę na allegro dużo wałów uszkodzonych na pierwszym cylindrze. Jak tego uniknąć po remoncie żeby się nie powtórzyło?
  6. Witam wszystkich. Mam problem z moją bunią. Zaczęło się od delikatnego pukania w silniku i jakiś metalicznych pisków. Dojechałem do domu jakieś 5km i zgasiłem auto. Po godzinie gdy ostygło odpaliłem i chodziło jak traktor - nie paliło na pierwszy cylinder bo gdy zdjąłem wtyczkę z pierwszego wtrysku nie było różnicy. Pomyślałem że urwała się klapka w kolektorze i po głowicy. Zdjąłem kolektor i wszystko ok - pomiar ciśnienia sprężania i na pierwszym 12 a na innych 22 i więcej. Wyjąłem wtryski i kręciłem wałem dopychając z góry tłok drutem i stwierdziłem luz tłoka jakiś 3mm. Pewnie poszła panewka ale bez wyjęcia silnika nie odkręcę miski aby to zweryfikować. Co radzicie? Co dalej robić?
  7. Witam. Znalazłem czarny przewód na wzbudzenie do pinu 10 i już wszystko gra. Dzięki za info.
  8. Witam kolegę. Też dokładam wzmacniacz HIFI do e90 navi professional . Podłączyłem wszystkie przewody i nie gra nic. Czy kodowanie radia do HIFI uruchomi ten wzmacniacz czy może potrzebny jest jakiś przewód na wzbudzenie wzmacniacza. Nie mam oryginalnej kostki podłączyłem według schematu zasilanie,głośniki i wejście na wzmacniacz bezpośrednio z wyjść głośnikowych z radia.Jeśli to przerabiałeś może mi pomożesz?
  9. Witam. Czy ma ktoś może opis pinów wzmacniacza HIFI e90. Chce wymienić standardowe audio z navi profesional na HIFI. Witam ponownie w tym temacie. U mnie już hifi wzmacniacz gra wiec służę pomocą gdyby ktoś chciał coś takiego robić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.