Skocz do zawartości

rad93poz

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rad93poz

  • Urodziny 29.06.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 TDS '98
    Avensis 2.0 D4-D '02
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Zawód
    inżynier (przyszły)

Osiągnięcia rad93poz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ale masz piękną sztukę ! Jest radość z jazdy :) ?
  2. a mogę prosić o jakiś tutorial kombinowania z tą akcyzą :D ? jeśli oczywiście jest gdzieś tu na forum :)
  3. Jak zniosą to fajnie. Ciekawi mnie tylko na czym będą chcieli przyciąć w zamian. Generalnie ta akcyza 18,6 % od pojemności >2.0 mnie wpienia. I to nie jest % od ceny auta tylko od jego wartości wg. katalogów Eurotaxu.
  4. To auto stoi na samej granicy we Frankfurcie nad Odrą koło Słubic. Mam blisko z rodzinnej miejscowości więc po świętach sobie obejrzę ten samochód bo przynajmniej jest jakaś gwarancja, że przebieg, stan ogólny itp. będą w porządku. Wydaje mi się, że jak już to lepiej w Niemczech coś szukać bo kupowanie u nas auta to randka w ciemno :D
  5. Panowie ona ma klimę tylko, że na pokrętła :) Czy ja wiem czy się nie opłaca ? Sam samochód to niecałe 7 tys. zł, akcyza jakieś 3%, opłata recyklingowa 500, tłumaczenie dokumentów 150, zarejestrowanie 250. W 8 tys. się zamknie. Niektórzy na tym forum twierdzą, że E39 za 8 tys. zł to drugie 8 w części dlatego sceptycznie podchodzę do tych cen na otomoto itp. Nie jest aż taka goła. 4 szyby w prądzie, 6 poduszek itp. Chociaż jak już benzyna to wolałbym 523i bo właściwie tyle samo pali, a jest znacznie szybsze.
  6. 525 TDS 1998 r. manual -ogniska korozji w dolnej części tylnej klapy (zaraz pod tablicą rejestracyjną) -problemy z pompą wtryskową i jej sterownikiem objawiające się przerywaniem "ciągu" w czasie przyspieszania, falowanie obrotów i drgawki na postoju, czasem ciężko odpalić na rozgrzanym silniku -może nie zdarza się to w każdym E39 ale pękła mi jedna rurka przy chłodnicy i prawie zagotowałem silnik -zużył się silniczek el. szyby w drzwiach pasażera -sfiksował wskaźnik poziomu paliwa (po wymianie czujnika było ok) -musiałem wymienić kolumnę kierowniczą -regeneracja koła dwumasowego -cały mechanizm wycieraczek poszedł w maliny (to długie o ile dobrze pamiętam aluminiowe ustrojstwo zaraz pod przednią szybą) -alternator też poszedł w maliny (pod granicą w Zgorzelcu w środku nocy :cool2: ) -w takim samym aucie znajomego po skręceniu kierownicą maksymalnie w prawo gasł silnik :duh: Ogólnie sporo rzeczy, które wymieniłem miało prawo się popsuć po kilkunastu latach użytkowania i przebiegu 390.000 :)
  7. http://ww3.autoscout24.de/classified/261532770?asrc=st|s,as&testvariant=listprice&tierlayer=st Co powiecie o tym aucie ? Z tego co wyczytałem to ma do zrobienia jakieś pierdoły typu wycieraczka z tyłu :D Trochę goła ale zostało mi parę gratów z 525, w które można by uzupełnić to kombi. Luty 1999 to już będzie podwójny Vanos ?
  8. Identyczny problem miałem w swoim 525tds. Raz na jakiś czas na postoju falowały obroty, a przy tym występowały lekkie drgawki i ogólnie silnik klekotał jakby pracował na 3 garach. Okazało się, że miałem walnięty sterownik pompy wtryskowej. Wymieniłem i problem został rozwiązany. Najciekawsze jest to, że ten problem pojawiał się tylko jak jeździłem na polskim paliwie. Jak jeździłem po Niemczech i tam tankowałem to nigdy się to nie wydarzyło.
  9. Też miałem tds'a, też po ojcu :) Czarnego sedana w czarnej skórze i ciemnymi listwami na manualu. Ja miałem wieczne problemy z pompą wtryskową, ze sterownikiem pompy, falowaniem obrotów na postoju. Teraz jeżdżę niezniszczalnym D-4D ale jest niedosyt... w beemce to była na prawdę radość z jazdy. E-39 prowadzi się nieziemsko fajnie.
  10. Na samym początku widziałem na zdjęciach, że masz felgi 16". Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego do 535i pasują 16 calowe koła (miałem takie same w 525tds), a już w e46 330D muszą być minimum 17" ? Tutaj jest około 250 KM i 16" pasują, w 330D jest prawie 70 KM mniej i już 16" nie wejdą ...
  11. Witam ! Od jakiegoś czasu planuję zmianę samochodu i padło na wymarzone BMW. Lawiruję pomiędzy trójką E46, a piątką E39. Interesują mnie egzemplarze po 2002 roku :) Autko chcę osobiście sprowadzić z Niemiec (kupić i wrócić na kołach do Polski). W grę wchodzi tylko silnik 3.0 D. Nie boję się przebiegów rzędu 300.000 km ponieważ w Niemczech te kilometry są najechane w większości po autostradach i takie auto często jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Przeglądam sobie autoscout i znalazłem kilka egzemplarzy 530D, skrzynie automat, przebiegi rzędu 260-280 tys. km (choć jest też taki, który ma 665 tys. km :) ), ceny od 3400 po 4000 Euro. Moje pytanie do Was jest następujące : czy waszym zdaniem kupno 5-tki z opisem "sehr gut zustand, private anbieter, neue reifen, erst-hand" za pieniądze rzędu 4000 euro to dobry pomysł ?
  12. Witam ! Planuję zakup BMW E46 lub E39 z silnkiem 3.0 D. Chciałbym poznać główne zalety, wady i najczęstsze "bolączki" tych modeli w tej wersji silnikowej.
  13. Witam ! Jestem nowy. Planuję zakup samochodu BMW E-46 z silnikiem 3.0 D. Będę tu dużo czytał o tym modelu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.