Skocz do zawartości

bmwe34520i88r

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e34 520i 1988r

Osiągnięcia bmwe34520i88r

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. na nowy osprzęt zapłonowy kopulke kable świece itd to mnie teraz nie stać a co moze byc przyczyna oleju w przepustnicy?
  2. świece były zmieniane w tamtym roku podobno, kable raczej oryginaly, kopułka była pęknięta wiec zostala zmieniona na używkę, a ta blaszka na palcu nie jets gładka tylko troche powypalana
  3. dodam jeszcze że w kolektorze, przepustnicy i w gumowym wężu od przepustnicy w stronę filtra powietrza jest olej silnikowy. Coś czytałem, że winna jest temu odma ale w moim silniku funkcje odmy chyba stanowi jeden przewód z pokrywy zaworów do przepustnicy? przez to że w przepusticy jest olej to też dostaje sie on do tego czujnika otwarcia przepustnicy. Ostatnio przeczyściłem przepustnice z tego oleju bo był też tam zasknięty to przepustnica ładniej odbija i silik równo trzyma obroty a czujnik otwarcia wyjąlem był zalany olejem to podmieniłem go na inny używany i nic to nie dalo. Dosyć często daje jej kata i silnik chodzi na odcince przez chwile. Jak czegoś niedopowiedzialem to pytajcie i pomóżcie mi rozwiązać ten problem, z góry dziękuje :)
  4. A pomijając glowice to co innego? Jak sprawdzić przeplywke jeśli nie mam drugiej na zamiane ?
  5. Witam , w mojej e34 została zmieniona głowica, długa i glupia historia niestety do silnika m20b20 trafiła glowica z b25. Aktualnie jadac spokojnie i dodajac gazu auto szarpie a jadąc na wyzszych obrotach można ciagnac do odciecia bez szarpania. Nie wiem jak auto pracowalo na glowicy b20 bo nia wcześniej nie jeździlem. Czy to wina tego ze głowica jest z 2,5?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.