Skocz do zawartości

hugobossbb

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hugobossbb

  • Urodziny 05.07.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d chip 190KM
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia hugobossbb

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Zakoduj pustym plikiem MAN to wrócisz do ustawień fabrycznych.
  2. Ja mam taki jak w Twoim linku INPA, NCS i DIS śmiga innych aplikacji nie sprawdzałem.
  3. Witam, koledzy forumowicze :) Dziś chciałem sczytać wszystkie moduły w aucie i zapisać je do oddzielnych plików TRC. Odpaliłem wiec NCS'a i zacząłem sczytywanie kolejnych modułów. Najpierw CAS -> CODIERDATEN_LESEN -> Execute Job -> wyciąłem plik FSW_PSW.TRC i wkleiłem do innego folderu wyłączyłem NCS. Potem 2RAD -> CODIERDATEN_LESEN -> Execute Job -> wyciąłem plik FSW_PSW.TRC i wkleiłem do innego folderu wyłączyłem NCS. Następnie 4DMOT i tu pojawiła się kontrolka od ABS. Wyłączyłem NCS odłączyłem zapłon. Po próbie odpalenia auta mam choinkę w kontrolkach i samochód nie odpala. Ponownie podłączyłem kabel do samochodu włączyłem inpe i jak wciska przycisk start/stop to mruga mi w inpie kontrolka zapłonu i słychać jakiś dziwny odgłos w samochodzie. Co mogłem skopać??? :mad2: Zakodowałem pustym plikiem MAN moduł CAS i pojawiła się kontrolka czerwonej kierownicy z kłódką wiec teraz ładuje aku. Edit: Samochód odpalił okazało się ze po prostu aku padł ale mam teraz w NCS błąd przy próbie połączenia przez moduł CAS: VIN is faulty COAPI-2000: EDIABAS or SGBD error IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED Jakieś pomysły?
  4. Cześć. Regeneracja turbo Warszawa lub okolice? Jakiś zaufany, sprawdzony zakład.
  5. Cześć wszystkim :) Korzystając z wolnego czasu postanowiłem spróbować po testować DIS'em turbo i przepływomierz jako że mam słaby dół (do 2000). Niestety w DIS nie znalazłem jak wybrać air mass z parametrów live daty :/ To co udało mi się zmierzyć to ciśnienie powietrza. Widzicie coś niepokojącego? https://www.youtube.com/watch?v=An64Ka-CNBo A tu live data z INPA na odpalonym silniku na biegu jałowym: https://www.youtube.com/watch?v=aYKsxf4PDL0 Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie. :cool2:
  6. Ja z 2 miechy temu wymieniłem na siłowniki Krosno 30 zł szt. i jak na razie nie żałuję spisują się dobrze ale czas pokaże.
  7. Szukam kogoś z okolicy Warszawy (Białołęka), Marek z DIS kto zrobi mi testy przeływki, turbiny, EGR.
  8. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=257980&p=1930114&hilit=pod%C5%9Bwietlenie+n%C3%B3g#p1930114 Może w E90 jest podobnie :)
  9. Tylko pamiętaj o "zresetowaniu" czujników ciśnienia bo pewnie pojawi Ci się kontrolka po wymianie opon (u mnie tak było) :)
  10. Jakieś sugestię jak ten dół poprawić? Co może być przyczyną? Turbo?
  11. Samochód mam od niedawna a ściągana była z Niemiec wiec nie mam pojęcia :?
  12. Tak, składa się z dwóch części ale ja jej nie zakładałem raz że nie potrzebuje przyciemnienia tylnej szyby a dwa w lusterku widać łączenie na środku co może wkurzać.
  13. Foto roletek http://i.imgur.com/3si7h11.jpg http://i.imgur.com/zwd9OMr.jpg http://i.imgur.com/q6VegCb.jpg
  14. No widzisz a "tuner" zapytany o stan silnika powiedział że seria wyszła bardzo dobrze bo gdyby była zła to nie udałoby się osiągnąć tych 186 :) Co lepsze tego samego dnia znajomy hamował Lagune 3 młodszą od mojej E91 i wyszło mu też o 9 KM mniej niż seria.
  15. A to wykres z mojej E91 DPF OFF WIRUS ON http://i.imgur.com/ZiihQ5D.jpg Trochę kopci na czarno ale to podobno tymczasowe po usunięciu DPF.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.