Skocz do zawartości

mmj3

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mmj3

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. mmj3

    x5 prosba o ocene

    zmieniło to się w f15 że czujniki automatycznie włączają się z przodu jak dojedżasz do przeszkody (vs. że trzeba było samemu włączyć w e71) i też tak mam że jak są opada śniegu to same się włączają np. na światłach. Natomiast można tą funckję wyłączyć w idrive - oczywiście jest ryzyko że zapomnisz później że jest to wyłączone :) Mnie denerwuje czułość prawego tylnego czujnika - tzn. jak dojedżam do równoległej przeszkody (np. wjazd do garażu podziemnego) to przedni czujnik prawy "puszcza" natomiast tylny jak tylko załapię przeszkodę to dzwoni już stałym sygnałem. Jest to denerwujące bo wjedżasz już dalej ze stałym sygnałem a wiadomo że nie jest to przyjemne. Pytałem o to w serwisie i stwierdzili że zmieniła się pozycja czujniki czy inna bzdura i tak ma być. Ciekaw jestem czy macie tak samo. W E71 tak nie miałem.
  2. mmj3

    Fotele sportowe

    No to mnie zaskoczyłeś, bo właśnie w sportach regulacja lędźwi jest osobno na górny odcinek i osobno na dolny, do tego zakres bardzo duży. Może to przez to, że sporty są twardsze i przez to bardziej się czuje tą regulację i zmiany. Jedyne zastrzeżenie to takie że akurat ja mam dolegliwość lędzwiowa w kręgosłupie i sposób w jaki ustawiam fotel dla każdego "normalnego" człowieka może być niewygodny stąd być może moja ocena jest subiektywna jeżeli nie wymaga się takiego zakresu regulacji. Natomiast fotele jakie były w e71 to były najlepsze fotele jakie miałem w życiu a szczególnie zwracam na to uwagę. Fotele były tak dobre to był jeden z czynników dlaczego zamówiłem f15 - szczególnie że zamawiałem zanim były demo i wyczytałem w necie że fotele mają być zmienione i bardziej jak w f01 niż w e70/e71. Być może tak jest ale akurat dla mnie nie są tak dobre. Oczywiście poza tym małym szczegółem postęp vs. e71 jest ogromny
  3. mmj3

    Fotele sportowe

    Witaj, pytasz o sporty a ja mam jedynie porównanie komforty F15 vs E71 i rzeczywiście moim zdaniem te E71 były nieco lepsze. W F15 jakość wykonania jest lepsza - moje w E71 miały tendencje do skrzypienia (ten boczny czarny element ze sterowaniem) a w F15 cisza. Natomiast główny problem dla mnie to podparcie lędzwiowe - nie ma takiego zakresu do wyregulowania w tych nowych zarówno góra / dół jak i przód / tył. Mam problemy z kręgosłupem i to jest element który niestety mnie trochę zmartwił
  4. Nie koniecznie trzeba mieć HUD aby mieć większy wyświetlacz. Ja w moim mam opcję 5AT system asystujący kierowcy plus oraz 5AR asystent jazdy w korkach oraz brak HUD i również jest większy wyświetlacz. Jedyne zastrzeżenie że auto jest z grudnia 2013 roku i to co w moim było opcją w ramach 5AT teraz jest to standard w związku z czym może coś się pozmieniało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.