Skocz do zawartości

Lorn

Zarejestrowani
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2003

Osiągnięcia Lorn

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Lorn

    e46 / Dewastacje BMW

    Z tego miejsca chciałbym pozdrowić gnoja z Galerii Krakowskiej, któremu przydał się mój znaczek z klapy bagażnika. Gratuluję matole. Ja wiem, że taka szkoda to gówno nie pieniądze, ale nerwy zawsze są...
  2. E90 za 24k z przebiegiem 160000 i jeszcze pewnie bezwypadkowe/bezkolizyjne/niebite? Nie będę się znęcał, chcę to zobaczyć :D
  3. Dobrze zadbane i odpowiednio eksploatowane jest bardziej niezawodne od innych kilkunastoletniich. A że koszt "odpowiedniej" eksploatacji jest większy niż w przypadku tańszych aut, to inna innszość.
  4. Wklepujesz stronkę BMW Polska i wysyłasz maila z VIN-em do najbliższych dealerów, sprawdzą, odpiszą.
  5. Dokładnie tak jak tu koledzy piszą, z tym że kolejność bym dobrał odpowiednio. Jak piszesz, że cieknie turbina to najpierw bym się zajął wszystkimi takimi bolączkami a dopiero później myślał o chipie.
  6. @pete_wwa Wszystko spoko, tylko zwróć proszę uwagę, że ja odpowiadam użytkownikowi 'nonseno' na pytanie o to auto: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-sedan-143km-pdc-climatronic-ID6yfdmN.html Właśnie dlatego każde auto powinno mieć swój temat, żeby był porządek ;)
  7. @nonsenso, wrzuć auto do odpowiedniego działu dostaniesz więcej sensownych odpowiedzi -może. Na pierwszy rzut oka auto może być warte przynajmniej oglądania. Mnie zastanawiają dwie rzeczy. Zdjęcia z kabiny są fatalne, trudno powiedzieć czy kierownica jest w dobrym stanie czy obszyta czy zajechana, a jest to pierwszy element, który może zdradzić przebieg auta. Gałka zmiany biegów, znowu głowy nie dam po tych zdjęciach, ale może być wymieniona -nie jest to mega zarzut, sam wymieniałem jakiś czas temu, chodzi o to że w przypadku handlarza zwykle świadczy o próbie maskowania przebiegu. Ramki do okoła zegarów, chyba dołożone. Na pewno coś jest nie tak z tylną klapą - zobacz na spasowanie świateł, przyjrzyj się dokładnie czy nie ma śladów dobrego dzwona.
  8. @czyts315 Poczytaj trochę to forum, wszystko się wyjaśni. Ja powiem tylko krótko: Tak, będzie drożej. A dłużej, oczywiście wszystko zależy od tego na jaką sztukę trafisz, ile trzeba dołożyć i co padnie, ale: Matko bosko! Czemu wszyscy się zastanawiają czy utrzymanie auta które w dniu zakupu jest 2-3 razy droższe od aut marek tak zwanych "popularnych" będzie droższe niż właśnie Opla czy Renault? W 2003 roku nowa astra to było około 60tys złotych, BMW to 120-140. Dzisiaj opel astra z 2003 roku kosztuje koło 8k, za e46 w dobrym stanie z tego czasu trzeba dać dwa razy tyle. Więc? Nie mówie już nawet o tym że w aucie, które ma wszystkiego więcej, więcej rzeczy może się zepsuć.
  9. prawie na pewno znajdziesz tutaj sprzedawcę tego auta bo aukcja jest bardzo charakterystyczna dla niego. Nie słyszałem żeby ktoś narzekał po zakupie od Zenka ;)
  10. @chudy131080, Nie wiem co tam było wcześniej, bo nie wszedłem w międzyczasie na forum, ale że w internecie rzadko się zdarza się, żeby ktoś za cokolwiek przepraszał, to biorę w ciemno, luz ;) A mnie chodziło o to co Ty napisałeś: Ale nieważne już.
  11. Świetny pomysł, e90 z silnikiem 3.0 za 35k. :cool2: To polecam od razu zassać całą zawartość forum na dysk a do auta dokupić dobrą linkę holowniczą :mad2:
  12. @Michaaaaał Wrzuć proszę do odpowiedniego działu, z VIN-em i napisz co z autem jest nie tak.
  13. Poważnie "wygląda ładnie"? Polecam pooglądać samochody kolegów z forum. O stanie technicznym oczywiście ze zdjęć nic się nie dowiesz, ale tak jak napisał lord_Simon, po spasowaniu elementów i ogólnym wrażeniu to śmierdzi on turasem, który go poskładał. Jeśli się uprzesz to bez VIN-u nie podchodź.
  14. UPDATE Problem rozwiązany -chyba. W moim przypadku problemem był pływak w prawej komorze, tej z pompą. Wyjąłem, podociskałem, jak napisał kolega wyżej, wszystkie metalowe części (trochę na wyrost) potraktowałem preparatem do czyszczenia styków elektrycznych i złożyłem wszystko do kupy. Wskazówka wychyliła się do połowy baku tak jak z testów 6.0-6.2 wynikało, różnica między 6.1 a 6.2 wynosiła zero. Po zalaniu na stacji pod korek wskazówka poszła do końca w prawo, więc też ok. Nie wiem na jak długo to pomoże, w piątek dłuższa trasa mnie czeka na dobre pół baku więc będę monitował. BTW Nadal z ciekawości chętnie dowiedziałbym się skąd pochodzą/ jak są wykonywane pomiary w testach OBC skoro nie były przekłamane? Jeśli ktoś wie, będę wdzięczny za odpowiedź.
  15. Panowie, odkurzając temat. Mam podobny (?) problem. Bak jest w około połowie pełny, test nr 6 pokazuje około 10l w lewej komorze i 20l w prawej, ale od dzisiejszego rana wskaźnika paliwa na desce oszalał. Rano pokazał 1/4 baku zamiast 1/2 a teraz całkiem opadł na dno i zapaliła się kontrolka rezerwy. Gdzie szukać przyczyny? Czy to problem z uszkodzonym/zużytym pływakiem? Ale czy wtedy test 6 również nie byłby przekłamany? [EDIT] Z braku odpowiedzi tutaj przelatuję przez inne fora i jeszcze jedno mi przyszło do głowy. W zeszłym tygodniu w aucie zmieniany był olej i filtry (kabinowy, powietrza, oleju i paliwa) - czy wymiana filtru paliwa i jakiś błąd przy montażu może mieć wpływ na ten pomiar?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.