Skocz do zawartości

lesny1113

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia lesny1113

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wpadło mi w ręce (za 30zł) takie oto radyjko. Wiem że grało w E46 z 2002 roku. Niestety Nie wiem jakiej firmy ono jest bo nie ma oznaczenia na nim poza BMW. Dodam że współpracowało ono ze zmieniarką i sterowaniem z kierownicy. Pomożecie mi wybrać przejściówkę z allegro żeby móc podłączać urządzenia zewnętrzne? Jest tego dużo i nie wiem co wybrać. Będę potrzebował przejściówki na wejście antenowe jak mam wersję przedliftową? http://images69.fotosik.pl/637/f8fbc6a885c115dfmed.jpg http://images67.fotosik.pl/639/b3080262f2713ab5med.jpg http://images66.fotosik.pl/636/b7499de01f451022med.jpg
  2. Bardzo dziękuję za informacje :) Skoro werjse pasują do przedliftowych to kupie coś ładnego i w miarę nowego żeby miało aux. Podejrzewam że te nowsze radia po 2003 to każde będzie grało w miarę ładnie :)
  3. Z tego co widzę to beckery były montowane do wersji poliftowych, podejdzie wielkością i złączem do przedliftówki? 800zł za radio to lekka przesada, z tych tańszych które będzie najlepsze?
  4. Witam! W mojej E46 od chwili kupna włożone było niefabryczne radio. Postanowiłem zmienić je na oryginalne ale gdy zacząłem szukać radia okazało się że jest kilka rodzajów. Na pewno musi być to radio CD a nie kaseciak no ale tych tez jest kilka rodzajów, Alpine, Blaupunkt, przed liftowe, po liftowe. Pomoglibyście w poszukiwaniach? Które gra z nich najlepiej? Dobrze byłoby aby miało wejście na zmieniarkę to podłączyłbym sobie AUX. Może będzie mi działać w końcu sterowanie z kierownicy. Będę wdzięczny za podpowiedź ale nie pogardzę tez konkretnym linkiem na PW badź na maila :p Z góry dziękuje za wszelką pomoc :)
  5. Trochę mnie zaniepokoiłeś, czym może być spowodowane zasysanie tego pływaka? Może układ jest zapowietrzony i to przez podciśnienie? Dobrze myśle?
  6. Dymienie powinno ustać gdy cała woda odparuje a u mnie nawet na rozgrzanym silniku dymi i z wydechu kapie woda. Gdy jadę porównuje mniej więcej jak dymią inne benzyniaki to mój dymi najbardziej, czasami wydobywa się dosłownie mgła :D Płynu ubywa dosyć szybko aż dochodzi do minimum, później już trochę wolniej ubywa, pewnie ze względu na mniejsze ciśnienie w układzie chłodzenia. Z tym raczej do mechanika czy sam mogę wykonać taki test? Zauważyłem jeszcze że przed odpaleniem auta pływak w zbiorniczku wyrównawczym jest na górze (pływa sobie swobodnie) a po odpaleniu jest zasysany do środka zbiorniczka, czy tak ma być?
  7. viewtopic.php?f=69&t=117886 Witam! Podejrzewam że mam walniętą uszczelkę pod głowicą. Silnik dymi bardzo na biało czasami tworzy za sobą sporą mgłę oraz woda kapie po troszku z wydechu (woda nie ma zapachu płynu). Nie miałbym żadnych wątpliwości co do tego gdyby nie fakt, że płyn jest ciągle czyściutki (nie miesza się z olejem) i odwrotnie oleju tez nie przybywa. Masła na korkach wlewu oleju i płynu chłodniczego również nie zauważyłem. Jedyne co się dzieje to ubywa płyn chłodniczy oraz to dymienie i woda w wydechu. Może to być coś innego? Nie wiem jak to do końca sprawdzić a nie chce się naciągnąć na niepotrzebną naprawę. Zapomniałem dopisać że silnik to M43b19TU 118km
  8. Panowie, co dokładnie usunąć a co zostawić? Wystarczy odłączyć wtyczki od pompy? Prosiłbym tak łopatologicznie co usunąć i co zaślepić jeżeli można dla laika xD mam w komputerze błąd pompy powietrza wtórnego dlatego chciałem się jej pozbyć. Pozdr
  9. Błędy zostały odczytane przed założeniem instalacji gazowej, teraz są skasowane i jak zrobię troszkę kilometrów to sprawdzę czy powróciły. Pompa vacum czyli ten wentylator który tłoczy powietrze w spaliny? Jak sprawdzić czy poprawnie działa? Można to w ogóle wyłączyć bez żadnych konsekwencji?
  10. Witam! A więc postanowiłem założyć instalacje gazową i przed tym poprosiłem gazownika o sprawdzenie czy są jakieś błędy jako że nigdy tego nie robiłem od kupna i wyszło: P0101 Błąd przepływomierza P0110 Błąd czujnika temp. zasysanego powietrza (chyba znajduje się w przepływomierzu) P0410 System wtrysku powietrza wtórnego - usterka P0420 System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu Co do pierwszych dwóch błędów to mam swój typ ponieważ kiedyś odłączyłem przepływkę aby zobaczyć czy będzie różnica w pracy silnika i te błędy mogły zostać, ale dwa pozostałe błędy to nie mam pojęcia przy jakiej usterce się one objawiają. Trochę mnie martwi błąd katalizatora bo nie jest to tania zabawka. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie zaworu odmy. Przeczytałem kilka tematów i zdania są podzielone czy jak korek wlewu oleju jest lekko zasysany to odma jest padnięta czy tak ma właśnie być. U mnie lekko zasysa korek (bardzo lekko) i zastanawiam się czy do wymiany. Pozdrawiam i liczę na pomoc bardziej doświadczonych użytkowników naszych Beemek :)
  11. Zasilanie ogrzewania szyby jest w prawym słupku kolego, w lewym słupku są dwa przewody masowe z oczkami od ogrzewania szyby oraz nieszczęsny wzmacniacz antenowy, u mnie też nie łapie stacji a do wzmacniacza dociera napięcie, męczę się z tym od tygodnia i nie mogę znaleźć przyczyny braku stacji radiowych, łapie mi tylko słabo stacje jak ustawie je ręcznie. U mnie na wzmacniaczu antenowym jest napięcie 12v które idzie z radia. Jak ktoś miał podobny problem to dołączam się do prośby kolegi o wyjasnienie
  12. Wkładasz kluczyk do stacyjki i przytrzymujesz przycisk podgrzewanego fotela, następnie przekręcasz kluczyk na zapłon (nie puszczając przycisku) puszczasz przycisk i naciskasz go ponownie.
  13. Problem rozwiązany, okazało się że dwa przewody masowe z oczkami były luźno dokręcone i nie było styku. Teraz grzeje aż miło. Dobrałem się przy okazji do wzmacniacza antenowego bo słabo mi stacje odbierają, niby wszystko wygląda ok ale nie działa, wie ktoś jak można to sprawdzić? Sądziłem że to będzie tez problem tych przewodów masowych ale problem radia nie znikł.
  14. Witam! Jako że zbliża się zima chciałem naprawić grzanie fotela pasażera (mój od kierowcy całe szczęście działa), po naciśnięciu przycisku diody zaświecają się i od razu gasną. Zrobiłem test przytrzymując przycisk i włączenie zapłonu i oto wynik: https://www.youtube.com/watch?v=90LYpJ_JSds&list=UUixeTnyP9jtgzK-2hK3xgfw Prawdopodobnie to czujnik temp. da się go jakoś wymienić? Robił to już ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.