Skocz do zawartości

Patryk12124

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E60 525 2005r

Osiągnięcia Patryk12124

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich mam pytanko ma ktoś problem z kierunkiem nawiewu wymieniłem panel i mam problem z nawiewem raz działa jak powinien a po kolejnym odpaleniu samochodu nie mogę trafić w szybę nogi itp. kierunki się nie zgadzają a poza tym nawet przy włączonym przycisku na full szybe nie działa zamyka wszystko i trzeba szukać dalej żeby coś otworzyć. Ktoś miał problem z kodowaniem?? Prawdopodobnie stary przed ;iftem jest bardziej sprecyzowany elektronicznie co nowy po liftowy.
  2. U mnie pomogła wymiana rozrusznika ale musi być dokładnie dobrany stary jak u ciebie wydawal inny dzwięk przy rozruchu jak inne BMW a po wymianie odmiana cichy dzwięk bez kołysania i uczucia przeciągania, A może spróbuj podmienić ??
  3. Witam udalo się komuś ustalić przyczyne utraty mocy ?? ja ostatnio sprawdziłem dpf jest czysty wiec został na miejscu zaklejone klapki kolektora olej sie przedostawał więc niewiem czy mam znowu rozbierać turbine bo zrobiłem już tak 10 tys męczenia się na trasie i nic z tych poprzednich napraw nie wynika ?
  4. ? Podłącze się do tematu jak to działa żę jak nie masz skrętu to samopizomowanie nie działa ? u mnie działa pod włączeniu zapłonu a skrętu nie mam albo ? możę nie być aktywny?? możecie to wytłumaczyć . Dzięki
  5. W sumie pod koniec maja wycinam dpf dam znać czy opinie kilku forumowiczów się sprawdziły ale niewiem czy coś to pomoże :_
  6. Witam wszystkich wymiana sondy pomogła ale nie na długo problem powrócił jest ktoś kto go rozwiązał ?? Samochód pada mi po 80 km drogi i męcze go przez kolejne 1000 km do Holandii na tempomacie i 120 km straszna męczarnia dajce znać jak ktoś się czegoś dowie
  7. Hmm dziwne ogólnie u mnie problem ustał jakieś powietrze w przewodach paliwa było ?? Ciekawe tylko skąd ale znów mnie czeka rozbiórka całej góry z wtryskami więc jak się to powtórzy będziemy wiedzieli dokładnie co i gdzie.
  8. Wymień sonde lambda miałem ten sam problem w mojej e60 525d 177 km po odpleniu i przejechaniu kilku km nie chciała się zbierać jak bym maluchem jeździł po wymianie sondy wszystko wróciło do normy prawie bo mam inny problem ale to na innym temacie. Więc wymień sonde i będzie działało przy okazji to nieduży koszt a nie musiasz narażać się na wymiane turba czy drogiej przepływki. Ja to zrobiłem i nie pomogło. Znajdz pożądny service np Boscha ja robiłem wcześniej to u mechaników z laptopem i uwierz mi nie warto ich laptopy nie wskazywały odpowiednich błędów a sonda podawała różne i dużo błędnych odpowiedzi do kompa np. nie włancza się chłodniczka spalin itp. a to właśnie przyczyniało się do braku mocy w silniku. Daj znać czy coś pomogło.
  9. U mnie to samo Bmw e60 525d 177km od jakiegoś czasu przy spokojnej jeździe faluje wskaźnik paliwa i jakby nie dostawał paliwa a to zaczeło się psuć po wymianie kolektora wydechowego więc trzeba szukać problemu w silniku. Jak ktoś rozwiąże problem dajcie znać
  10. Więc powiem tak mam E60 525d u mnie problem stanowiła sonda lambda wymieniałem sterowniki regenerowałem turbo 2 razy wymieniałem przepywomierze i inne duperele a była to sonda lambda podmień lub wymień na nowa koszt to mniej niż 600 zł wymiana nie jest trudna.
  11. Witam miałem to samo ogólnie u mnie pomogło wymiana turbosprężarki samochód po odpaleniu puścił czarny dymek na postoju przez kilka minut było ok potem można było śmiało mu dać w gaz przyspieszał normalnie tylko tyle że puszczał ogromne kłęby dymu czarno-biało-niebieski na końcówce wylotu tłumnika zbierał się olej a pozatym przy łączeniu pierwszego tłumnika zaraz za dpf kapał olej. Dodam tyle że komputer nie miał błędów diagnostyka też był błędna wiec odrazu przeszliśmy na wymiane turbospręzarki.
  12. Problem Rozwiązany brak paliwa rozwiązało sprawe wskazuwka pokazuje połowe a paliwa w zbiorniku nie ma :)
  13. Kolego piszą o tym na innym post wyżej przeciąga biegi masz filmik tam dołączony mam ten sam problem ale chyba się rozwiąże po wymianie sterownika turbiny jak zreszta kolega wyżej pisał wymienił na po-regeneracji chodziła ale jak pisał lepiej kupić nowy i założyc nówkę
  14. Gdzies wyczytałem że może to byc przez uszkodzony parktronik i otwierana kalpy poprzez guzik u mnie to przestało chodzić ale teraz problem bardzie tkwi w tym dlaczego kręci rozrusznikiem a nie chce odpalić zero błędów. W środę sprawdzimy czy podaje paliwo i opcja z tym drugim aku.
  15. Ogółem mieszkam w Spier a samochód stoi gdzie indziej pozatym aku był rejestrowany i pewnie kupiłem go z jakimś ubytkiem. Jesli chodzi o Vacum z pompy powoli wyciska się olej nie jest to duzy wyciek ale po kilku dniowym staniu troche oleju było widac czy to może wpływać na utratę mocy dodam wam że problem z moca i przyspieszaniem powyżej 110 dzieje się tylko gdy teperatura na zewnątrz jest duża gdy mamy deszcz mogę przejechać 200 km i nic się nie dzieje zrobiłem ostatnio 4 tys km ponieważ nie miałem wyboru samochód lądował u mechanika na tydzień poczym odbierałem go i strartowałem na Nl poczym w trasie okazywało się że usterka nie została naprawiona. Turbo było nowe mam jeszcze gwrancje którą otrzymałem na rok mechanicy mają problem z okresleniem uterki komputery wykazują zgodnośc ze wszystkim każdy podzespół silnika , ciśnienie itp zostało sprawdzone. Powrót do Polski planuje dopiero w grudniu na święta w środę sprubuję odpalić go z innego aku który jak z resztą wymieniałem bo był orginalny nie mam innego jest ostatnią dechą ratunku hehe sprubujemy postukać w pomkę progową może tam teraz tkwi problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.