Skocz do zawartości

Plecakofil

Zarejestrowani
  • Postów

    120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: BMW E60 550i
    Było: BMW E46 330i

Osiągnięcia Plecakofil

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Jasne, czyli by się zgadzało. Dzięki. Jeśli ktoś jeszcze wie coś o tym aucie i mógłby podzielić się jakimiś informacjami to będę bardzo wdzięczny.
  2. Sprzedający poinformował mnie, że wymieniane były wtryskiwacze - kwota wydaje się dosyć spora jak na tego typu wydatek, ale być może się mylę. Oczywiście co do spasowania dyfuzora to zwróciło to moją uwagę.
  3. ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBANC91040B757260 Type code: NC91 Model: 535D (EUR) E-F-R series: E60 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M57X Displacement: 3.00 Power: 200 (272 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI Upholstery code: LCBA - LEDER DAKOTA/BEI Prod.date: 2004-09-09 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S8SA Navigation access request,country-spec. S8SP Control unit COP S205 Automatic transmission S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S300 Emergency spare wheel S302 Alarm system S415 Sun-blind, rear S416 Roller sun visor, rear lateral S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S442 Drink holder S456 Comfort seat with memory S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S563 Light package S591 BMW LA wheel, star spoke 124 S609 Navigation system, Professional S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S672 CD changer for 6 CDs S698 Area-Code 2 for DVD S785 White direction indicator lights S851 Language version German S863 Dealer List Europe S877 Omission of non-combined operation S886 Operating instructions, Dutch S915 Omission of outer-skin preservation Auto z ogłoszenia: http://allegro.pl/sprzedam-bmw-seria-5-e60-272km-m-pakiet-i6881673181.html Ktoś byłby w stanie podać jakiekolwiek informacje na jego temat? Kawałek do zrobienia mam i szkoda jechać na marne. Dzięki i pozdrawiam :)
  4. Nie powinno tak być, to o czym piszesz to typowy objaw padniętych vanosów, jeśli po regeneracji nadal występuje taka sytuacja, to prawdopodobnie praca została wykonana nieodpowiednio, aczkolwiek najlepiej będzie podpiąć pod komputer i wtedy myśleć.
  5. Nie no bez przesady, u mnie na jednej stacji można podjechać na trzepaki za darmo, a na innych jest to koszt ok. 20zł, przecież to nie jest duży wydatek by podjechać i zobaczyć czy wszystko jest w porządku, wątpię by którakolwiek stacja diagnostyczna kasowała więcej. Warto podjechać, dowiesz się więcej w kwestii sprawności nie tylko amortyzatorów, ale i reszty podzespołów z zawieszenia.
  6. To raczej nie są oryginalne felgi, nie wiem czy Alpina miała taki wzór felg 18 calowych, ale być może się mylę. Jak na moje to ktoś wrzucił kapsle od Alpiny do felg innej marki i tyle. Takich rzeczy jak ET i szerokość nie mierzysz, ściągasz koło i masz na feldze napisane. Mając takie ustawienie jak na zdjęciu nie powinno obcierać, aczkolwiek zdjęcie zostało na tyle źle zrobione, że ciężko ocenić czy się dobrze chowa czy nie. Dlaczego nie pojedziesz na trzepaki tylko pytasz na forum czy masz sprawne amortyzatory?
  7. O poorboys'a pytałem lorda_simona, bo on napisał, że miał połączenie PB + Colli 476s i ciekawy jestem jak to wygląda na black sapphire metallic, bo pomiędzy nim a Schwarz II nie ma ogromnej różnicy i myślę, że podobnego efektu będę mógł się spodziewać na swoim aucie. Polerka auta to zawsze fajna opcja ;) Ale nie wiem czy wyrobię się finansowo w tym sezonie, w planach mam już kupno na lato sensownych 18", do tego najprawdopodobniej pójdą błotniki do malowania, bo na rancie powoli zaczęły się purchle robić i trzeba by zrobić z tym porządek za jakiś czas.
  8. Jak chodzi o Collinite 476s, to często spotykam się z opinią, że jest lepszy pod jasne lakiery, a na ciemniejszych lakierach lepszy efekt daje 915, stąd początkowo wspomniałem o nim. Minus, że co prawda ma trochę większą objętość, ale cenowo wychodzi dwukrotnie drożej niż 476s, dlatego sam nie wiem co będzie lepszym rozwiązaniem, bo kupując tańszy wosk(476s) zostałoby jeszcze troszkę na jakąś politurę. Pochwaliłbyś się efektami Pboy's BH i 476s? W zeszłe lato sam skłaniałem się ku takiemu połączeniu, stąd chętnie zobaczę efekt na aucie o podobnym kolorze.
  9. Pisałem, że ubogo u mnie z czasem, więc jakieś tam moje posty mogą pojawiać się z poślizgiem, stąd pod koniec marca wrzucam styczniowy update. Niestety ten miesiąc był dla mnie niezbyt przyjemny, bo wynikło kilka sytuacji, przez które moja trójka niestety wymagała sporego nakładu finansowego. Pierwszym wydatkiem był zbiornik wyrównawczy, który niestety padł mi podczas stania w korku. Poprzedni był oczywiście oryginalny, zaś z tego co się dowiedziałem zbiorniki te fabrycznie posiadały jakąś wadę, przez którą często pękały, także i tak podziw, że wytrzymał tyle lat. Autko padło daleko od domu i niestety musiałem podjechać do jakiegoś nieznanego warsztatu, w którym skasowali mnie niemiłosiernie. Aż szkoda gadać. Chyba jedyny plus całej sytuacji jest taki, że po naprawie auta miałem okazję przejechać się z właścicielem jego bardzo doinwestowanym E60 550i i muszę przyznać, że taki 370 konny silniczek ze skrzynią SMG bardzo fajnie się zbiera :) Druga rzecz, będąca następstwem pęknięcia zbiorniczka. Po wymianie zbiorniczka bmw zostało nie do końca odpowietrzone i szybko zaczynało łapać temperaturę. Postanowiłem zaryzykować i oddać auto do warsztatu blisko domu, który nie specjalizuje się w BMW. To był błąd, ponieważ Panowie nie zdawali sobie sprawy z tego, że termostat posiada elektryczną grzałkę. Później okazało się, że termostat był sprawny, ale by to sprawdzić termostat został wyciągnięty z auta i uszkodziła się grzałka, więc koniec końców nie do końca odpowietrzony układ chłodzący doprowadził do tego, że zmuszony byłem wymienić stary, sprawny termostat na nowy. No cóż - powiem szczerze, że jeśli chodzi o różne wydatki w aucie to zawsze podchodzę ze sporą dawką spokoju, także nie widziałem sensu w biciu piany i rozpętywaniu wojny z tym warsztatem, aczkolwiek na pewno już nigdy tam nie pojadę. http://i1243.photobucket.com/albums/gg551/Plecakofil/IMG_20170318_192914.jpg Trzeci wydatek - jakby pierwszy wyjazd był dla mnie mało pechowy, to podczas niego nie tylko pękł mi zbiornik wyrównawczy, ale także w szybę dostałem jakimś kamieniem, powstało bardzo małe pęknięcie. Chciałem podjechać do jakiegoś serwisu szyb, aby naprawili by pęknięcie się dalej nie rozchodziło, ale niestety było już zbyt późno. Następnego dnia jadę do roboty, nie pomyślałem i włączyłem nawiew na szybę - w środku grzało szybę, a na zewnątrz wiadomo jak to w zimie temperatura ujemna. I po jakichś dwóch minutach patrzę, a tutaj małe uszkodzenie szyby rozeszło się na całą, także naprawienie tego już nie wchodziło w grę. Zaproponowano mi tańsze szyby NordGlass, ale zdecydowałem się jednak na oryginał Pilkingtona. Do tego nowa uszczelka, tak żeby wszystko było zrobione porządnie. Pierwszy dzień. http://i1243.photobucket.com/albums/gg551/Plecakofil/IMG_20170302_081319.jpg Drugi dzień http://i1243.photobucket.com/albums/gg551/Plecakofil/tinified.jpg Foty po wymianie szyby nie zrobiłem także nie daję, aczkolwiek została wymieniona tego samego dnia co rozszerzyło się pęknięcie. Także jak widać - styczeń niestety dla mnie pechowy jak żaden inny miesiąc. Do nowej szyby wrzuciłem oczywiście nowe wycieraczki, dokopałem się do tematów sprzed kilku lat, gdzie ludzie mocno polecali MOTGUM'a, więc zamówiłem dwa banany i celowo o tym piszę, bo moje wrażenia są takie pół na pół, a nie chcę by w internecie znalazły się tylko opinie schlebiające. Przez pierwszy tydzień zbierały bardzo dobrze i bardzo cicho, jak w żadnym aucie którym jechałem do tej pory. Po tygodniu niestety sytuacja wygląda tak, że przy jeździe powyżej 100 km/h i użyciu płynu do spryskiwaczy nie wszystko jest idealnie ściągane, no ogółem bez rewelacji. Niby wydatek nieduży, ale czułem na sercu potrzebę podzielenia się moimi spostrzeżeniami, które aktualnie wyglądają mniej-więcej tak, iż nie ma nic lepszego na szybę niż dobrej jakości niewidzialna wycieraczka. http://i1243.photobucket.com/albums/gg551/Plecakofil/IMG_20170203_163141_HHT%201.jpg Luty. Wypad w Tatry, auta niestety w takich warunkach nie da się utrzymać zawsze błyszczącego. Ale przynajmniej ładne widoczki, to one ratują sytuację :D http://i1243.photobucket.com/albums/gg551/Plecakofil/IMG_20170225_163222_HDR2.jpg Krótko podsumowując styczniowe wydatki: Nowy zbiornik wyrównawczy - nawet nie wiem jakiej marki Nowy termostat - Wahler Nowa szyba przednia - Pilkington Powoli szykuję marcowy post, kupiłem jedną fajną rzecz i mam nadzieję, że znajdzie się chwila czasu by ogarnąć temat ;) #edit: A, właśnie. Przy okazji chętnie się kogoś doradzę. Myślę nad jakimś dobrej jakości woskiem do 150zł. Wolę wosk twardy niż w płynie, myślałem nad Collinite 915. Ktoś zna lepszą propozycję pod mój lakier?
  10. 100 km? Przecież to nie jest daleko. Ja miesiąc temu oglądałem auto dla brata, w jedną stronę 700 km i nie wyszło.
  11. Widziałem kiedyś montaż instalacji w energy na youtube - tragedia. Jeszcze większego druciarstwa niż w tym energy pod względem estetyki nie widziałem. Ja bym tam nigdy nie pojechał założyć gazu.
  12. Jakie konkretnie komponenty instalki lpg? Zazdroszczę bilsteina b12.
  13. 1) Sam sobie odpowiedziałeś - masz na wikipedii. 2) z V8 najlepiej 740i. Koszta części możesz sprawdzić np. na allegro. 3) Mogłeś przed napisaniem posta przeczytać chociaż kilka postów u góry, tam masz większą dyskusję na ten temat. 4) Wikipedia. 5) Wychodzi najczęściej na spodzie drzwi, ew. klapa bagażnika. 6) VIN jest na kielichach amortyzatorów. Jeszcze z "730A" się nie spotkałem, prędzej np "730iA". i - silnik benzynowy. A - automat.
  14. Może kolektor pękł? Opcji jest mnóstwo, wróżenie z fusów.
  15. A na Shellu jeździłeś, że wolisz Castrola? Podejrzewam, że nie. Ja po przesiadce stwierdzam, że Shell jest dużo lepszy, słychać lekko inną pracę silnika(szczególnie przy odpalaniu), na dodatek Shell ma dużo lepsze parametry, już nie wspominając o tym, że jest to GTL a nie HC. No i jest tańszy, więc lepsza jakość za mniejszą cenę. Castrol jest w porządku, ale już do niego nie wrócę, bo znalazłem coś po prostu lepszego. Ostatnio robię duże przebiegi, stąd we wrześniu Castrol, w listopadzie Shell, a pewnie za dwa miesiące coś innego PAO albo EST - po prostu chcę potestować. Fotki środka wrzucę kiedyś w przyszłości, tak jak wspominałem dwa posty temu - ostatnio brak czasu podrapać się w tyłek, a robić sesję to już w ogóle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.