Skocz do zawartości

mundek002

Zarejestrowani
  • Postów

    193
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mundek002

  • Urodziny 06.04.1965

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d
  • Zawód
    NDT

Osiągnięcia mundek002

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. odmę masz w obudowie, separator lub filtr to jest dodatek
  2. Separator lub filtr flcowy to nie odma. Odma jest w obudowie.
  3. sprężyn szukasz na stronie sacha, musisz rozkodować vin. będziesz wiedział jakie masz zawieszenie i dobierzesz bez problemu.
  4. Jeżeli chcesz wymienić odmę musisz zmienić całą obudowę, tam jest membrana, do tej pory wymieniałeś filtr odmy.
  5. Pierwsze 3 to obstawiał bym egr, a 4 najlepiej podjechać na stację diag. i sprawdzić czy nie ma spalin w płynie, wykluczy to głowicę, często pęka chłodniczka egr i ubywa płynu.
  6. Też miałem to samo, pękł po około 3 miesiącach.
  7. Pomierzyłem rezystancje czujników tylnych, mają po około 80k, mam jeszcze czujnik niby niemiecki, chiński firmy getz, który jest na 100% sprawny i ma 60k. Czy można coś z tego pomiaru wywnioskować? Kasowałem błąd i wrzucałem D błędu nie było, po wrzuceniu wstecznego błąd się pojawia.
  8. Dzięki za podpowiedź, wiązki sprawdzone są ok.
  9. dodam jeszcze fotę z isty jakie jest zasilanie na czujnikach
  10. Podepnę się do tematu, też walczę z pdc, mam błąd zasilania 9e3b, w inpie sprawdzałem zasilanie, czy voltage led po uruchomieniu pdc powinno pokazywać cały czas napięcie? W moim przypadku pokazuje się z przerwami (pulsuje), czy to może sugerować co jest uwalone? Wiązki sprawdziłem są ok, czujniki sprawdzałem,moduł po naprawie, kupiłe drugi i nic. Może ktoś ma jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić. https://zapodaj.net/1dcd45f44661e.jpg.html https://zapodaj.net/8f7f9d92445af.jpg.html
  11. Nadkola od wewnątrz są dość mocno chropowate i dlatego gromadzi się tam dużo syfu. Kiedyś pojechałem nabić klimę a koleś podnosi maskę patrzy na nadkola i mówi i mówi, ile dałeś za tego topielca :D
  12. Ja dawałem samą uszczelkę i jest ok.
  13. Ja miałem najwięcej 103, taka temperatura jest normalna, po to jest korek który trzyma ciśnienie w układzie i podwyższa temperaturę wrzenia cieczy do około 115 st. :wink:
  14. Ja kupiłem zf z dwuletnią gwarancją na aledrogo, zrobiłem z 40 tys. i jest ok. Swój i tak będziesz musiał odesłać. Olej i filtr do wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.