Dzisiaj jednak problem powrócił ;) spalanie już w granicach 15l. Wyczyściłem disa, korkowiec, i przepustnicę. Jutro znowu rozgrzeję i podłączę do kompa. Jak to nie pomoże to wymieniam filtr paliwa. Co do odmy to ściągnąłem dzisiaj tą rurkę u góry i była ona czysta, jedynie jakiś osad był w niej ziarnisty, jakby rdza... krokowiec i przepustnica wyczyszczone, do tego disa też. Wykasuję błędy i walczę dalej. Zgodnie z poradą zrobiłem inspekcję na rozgrzanym silniku. Wczoraj wyczyściłem krokowiec i przepustnicę, kolejny raz sprawdziłem dolot. Dane inpa DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK1 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK2 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK3 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK4 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK5 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK6 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK7 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK8 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK9 PO ZMIANIE CEWKI 6 Błąd to tylko wypadający zapłon cyl nr.6 cewka zmieniona na "używaną sprawną" . Po zmianie cewki nr.6 sonda lambda 228 Dodam, że problem występuje tylko na wysokiej tem. silnika. Dodatkowo zauważyłem jasny kolor spalin, jak para wodna, dziś wilgotno więc nie wiem czy związane jest to z problemem. Czujnik położenia wału? odme, niby sprawdziłem..., proszę o sugestię co dalej sprawdzać. Pozdrawiam