Skocz do zawartości

matthewxo2.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320i

Osiągnięcia matthewxo2.pl

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Masz odpowiedź, podmień z kimś kto ma 100% sprawną, potem będziemy kombinować. Jak szybko auto po odpaleniu spada z obrotów jałowych?
  2. może spróbuj spiąć klemy na parę min z przekręconym zapłonem, tzw. reset kompa. Nic nie kosztuje a może coś urodzi. Dodatkowo przejrzałbym instalację ele. Pozdrawiam
  3. Mam nadzieję, że napiszesz jeżeli udało Ci się po zmianie tego czujnika ogarnąć problem. Pozdrawiam
  4. Up, ciągle walczę, niedługo wymiana filtru paliwa i wymiana nowych świec (mają jakieś 3k przejechane) na nowe świece ;), jak wyglądają problemy przy niesprawnym czujniku wałka, wałku ? Czy odmę można zdiagnozować oglądając tylko ten najgrubszy przewód przy samym końcu? Pozdrawiam
  5. Mam identycznie, tylko, że 6 mi wypada ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=255269
  6. Ogarnij ten link, gość ten sam błąd miał. Może Ci pomoże. Ja bym szukał bardziej 14-15 ;) 149 Zawór pompy Pomocniczej powietrza,
  7. Dzisiaj jednak problem powrócił ;) spalanie już w granicach 15l. Wyczyściłem disa, korkowiec, i przepustnicę. Jutro znowu rozgrzeję i podłączę do kompa. Jak to nie pomoże to wymieniam filtr paliwa. Co do odmy to ściągnąłem dzisiaj tą rurkę u góry i była ona czysta, jedynie jakiś osad był w niej ziarnisty, jakby rdza... krokowiec i przepustnica wyczyszczone, do tego disa też. Wykasuję błędy i walczę dalej. Zgodnie z poradą zrobiłem inspekcję na rozgrzanym silniku. Wczoraj wyczyściłem krokowiec i przepustnicę, kolejny raz sprawdziłem dolot. Dane inpa DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK1 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK2 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK3 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK4 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK5 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK6 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK7 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK8 DANE NOWE, ROZGRZEWANY SILNIK9 PO ZMIANIE CEWKI 6 Błąd to tylko wypadający zapłon cyl nr.6 cewka zmieniona na "używaną sprawną" . Po zmianie cewki nr.6 sonda lambda 228 Dodam, że problem występuje tylko na wysokiej tem. silnika. Dodatkowo zauważyłem jasny kolor spalin, jak para wodna, dziś wilgotno więc nie wiem czy związane jest to z problemem. Czujnik położenia wału? odme, niby sprawdziłem..., proszę o sugestię co dalej sprawdzać. Pozdrawiam
  8. pierw minus, potem plus, nie ma dużo roboty przy odkręceniu obu ;) ja słyszałem, że 15min, ale nigdy nie weryfikowałem tej informacji Pozdrawiam
  9. Wpadnij do paru zakładów, zobaczysz sam czy w ogóle warto z niektórymi gadać ;)
  10. mam m52, co należy zdemontować ? słyszałem, że ogólnie wymiana nie jest trudna...
  11. nagrałem jak silnik pracuję bez bagnetu i korka, a tutaj jak coś zasysa, rozpylałem obficie wcześniej plaka ale nigdzie nie ssał tak żeby obroty wzrastały... Nosz co za menda się przyplątała :D dodam, że tutaj pomimo rozgrzanego silnika itp... auto nie miało problemów z obrotami :duh: Może ktoś się jeszcze wypowie, będę wdzięczny ;)
  12. Też się przymierzam, może ktoś coś więcej powiedzieć o tej operacji ;) Pozdrawiam
  13. Przepływomierz sprawny ;) odpowiednie odczyty na inpie i brak błędów. :) Mam pytanie czy w obudowie filtru powietrza na dnie jest taki mały otwór? wygląda jak przygotowany na odprowadzenie wody, ale nie jestem pewien ;) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.