Skocz do zawartości

Artur Wrocław

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530da sedan 2002r.

Osiągnięcia Artur Wrocław

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sugerowałem komplet bo przy tak rozgrzebanej robocie jest okazja to zrobić za jednym zamachem.Tym bardziej,że fura swoje lata ma i amory pewnie jeszcze fabryczne. Ale rozumiem dylemacik, bo koszy są. :mad2:
  2. "Musisz" ale chyba tylko jak chcesz się lepiej z tym czuć, bo przecież nikt tego nie sprawdza ani na przeglądzie ani w czasie kontroli policyjnej, a na drodze co drugi po oczach wali źle ustawionymi światłami :mrgreen: bez komentarza :mad2:
  3. W moim m57 wartości są takie : 1 - 29 bara 2 - 28 bara 3 - 30 bara 4 - 28 bara 5 - 28 bara 6 - 28 bara Na liczniku prawie 300 tyś. Co sądzić o tym wyniku ? :roll:
  4. eeee od razu się poddajesz :nienie: Pomalutku sam po kolei przeleć styki-ścieżki, jak zwał tak zwał. Poradzisz sobie :wink:
  5. Miałem to samo, przyczyna u mnie to " zimne luty " zerknij na to
  6. koledze raczej chodzi o komunikaty typu - spalona żarówka, niedomknięta klapa itd, a nie o błędy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.