Skocz do zawartości

kiju221

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 3.0d!

Osiągnięcia kiju221

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Panowie, mam dokładnie takie same objawy w moim e83 3.0D jak założyciel tematu kolega @Alex. Dodatkowo u mnie ze zbiorniczka wyrównawczego jak odkręcę kurek to "schodzi" powietrze... W ciągu 4 miesięcy wymieniłem 3 różne elementy z magistrali płynu chłodzącego (myślałem przy 1 wymianie zdarza się) chyba ciśnienie wywalało najsłabsze elementy z układu i pękały. Szpece twierdzą, że to wina uszczelki pod głowicą ok, tylko dziwna sprawa z tą temperaturą otoczenia, gdy jest poniżej 25 stC się nie grzeje i na odwrót.
  2. Mam to samo i wystarczy, że wyłączę sprężarkę klimatyzacji i falowanie ustaje. U mnie nie ma różnicy czy zimny czy nagrzany. Więc nie ma się co chyba stresować, padnie całkiem to się wymieni sprężarkę i tyle.
  3. Nie, nie sprawdzałem z innymi telefonami. Czyli nie macie takich problemów?
  4. Sory. Zrobioną mam aktualizację softu. Teraz mam wersje softu od Yaza.
  5. Chłopaki, a nie macie żadnych problemów z wykonywaniem połączeń? U mnie np. często zrywa połączenie, nie zawsze chce się połączyć z tel. i często się zawiesza. System mam zaktualizowany.
  6. Powiem Ci tylko kolego, że żaden z tych dźwięków nie pasuję do mojego "miałczenia" gdy załączam klimatyzację. U Ciebie brzmi to jednak bardziej niepokojąco, ale to tylko moja niefachowa, subiektywna ocena.
  7. Ja też mam podobny problem, ale u mnie jest to wina ewidentnie sprężarki klimatyzacji bo tylko gdy ją wyłączę buczenie ustaje, a gdy jest włączona to co 2 minuty właśnie cichnie. Sprężarka do wymiany?
  8. Chłopie! Mi mechanik pokazywał zdjęcia jak to robili to masakra. Nawet konsole środkową rozbierali. 2 dni im to zajeło, no ale powodzenia życzę ;)
  9. Jakieś 2 tyg temu z tym wałczyłem w moim X-ie. U mnie był objaw taki, że gdy tylko użyłem spryskiwaczy tylnej szyby to cały zbiorniczek wylatywał samoistnie olus oczywiście mokra podłoga... Rozszczepiły się wężyki w okolicy fotela pasażera. Koszt naprawy 300 zł u lakiernika.
  10. @Papik kiedyś oglądałem chyba filmik jak odłączasz xdrive'a. Mógłbyś podać link?
  11. Koledzy proszę o pomoc. Otóż jakieś 2 tyś. km. temu zregenerowali mi skrzynie automatyczną ABS produkcji GM. Pierwszy tysiąc km. jeździłem delikatnie bo tak zalecał nawet mechanik (ów mechanik na swoją pracę wystawił mi roczną gwarancję na papierze), teraz auto nie jeździ tak jak przed naprawą, czuć delikatne szarpnięcia zmiany bięgów. Dzieję się tak gdy długo trzymam auto przy obrotach 2500 tyś. Wtedy auto długo nie zmienia biegu, a jak już zmieni to szarpnie... Ale głównym problemem dla którego piszę w tym temacie jest problem jaki się powtarza gdy ruszam dynamicznie skręcając bądź to w prawą jak i w lewą stronę, wtedy przy zmianie z 1 na 2 czuć już naprawdę mocne szarpnięcie, ale żadnych niepokojących odgłosów nie słychać. Gdy zadzwoniłem do mechanika (mechanik znajduje się 250 km od mojego miejsca zamieszkania) powiedział, że to będzie problem z xdrive, a nie ze szkrzynią. Oczywiście przed naprawą skrzyni nigdy mi się taka sytuacja nie przytrafiła. Doradzcię panowie bo coś czuję, że mechanior chcę się wymigać od reklamacji skrzyni.
  12. @elerro Twój post jest naprawdę świetny, powinien więc być wyświetlany na pierwszej stronie! Szkoda, że mi tak nikt nie doradził jak pół roku temu kupowałem auto. P.S u mnie jest wyrwane w dachu mocowanie tylnej "kratki"...
  13. Kolego @Mario1212 w swoim autku masz światła xenon-owe i dodatkowo "adaptacyjne doświetlanie zakrętów" poprzez ruchomą soczewkę.
  14. kiju221

    Problem DSC 4x4

    Kolego @sfinks311 w końcu jasno zostało to napisane. Bo już trochę "hasam" na forum ale spotkać tego nie można było. Brawo!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.