Skocz do zawartości

Jarek_x

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F10 528i, 258KM, N53

Osiągnięcia Jarek_x

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sama wymiana wystarczy. Nie musisz robic zadnego resetu. Swiece boscha to badziew, mialem to samo. Po wymianie silnik nierówno pracowal, zalozylem dedykowane NGK i jest miod malina.
  2. To akurat byl przypadek, zuzycie oleju jest praktycznie niezauwazalne, ale ten silnik ma inne bolaczki. Tj, padajace wtryskiwacze, odma (cala pokrywa do wymiany), slyszalem o pompach wysokiego cisnienia.
  3. Rowniez mam ten silnik, dolewam ok. 1l /10.000km
  4. Kolega nie doczytał do końca mojego posta. Świece, wtryskiwacze, cewki są wymienione.
  5. Witam, temat założyłem w dziale diagnostyka ale bez efektów. Od jakiegoś czasu podczas dodawania delikatnie gazu (przy małych i większych pred.) samochód czasami poszarpuje. obstawiałem na skrzynie biegów, na szczęście to nie to. Ostatnio podczas jazdy z mechanikiem stało sie to samo w takim stopniu ze wyskoczył komunika NAPĘD, jedziesz z ograniczona mocą, udaj sie do serwisu. Silnik i cały samochód się trząsł, ewidentnie nie palił na jakiś cylinder. Podjechaliśmy do warsztatu maska do góry, silnik nierówno pracuje. Podłączamy komputer błąd czujnika NOX, kasujemy błąd i silnik równiutko chodzi. Zdarza się to tylko gdy podczas jazdy zdejmę nogę z gazu i po chwili dodam ponownie gazu i szarpnięcia raz delikatne raz mocniejsze. Dodam ze po szarpnięciach czujnik NOX zawsze wywala błąd. Przykładowy komunikat z INPY i ISTY. Czy na podstawie poniższych błędu można jednoznacznie stwierdzić co jest przyczyna? Dodam ze świece, cewki i wszystkie wtryski są nowe. link. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6bcb609fe7d42e3e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6d72d8838460f238.html
  6. Poniewaz nie widzę zdjec, dodam link. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6bcb609fe7d42e3e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6d72d8838460f238.html
  7. Witam, Od jakiegoś czasu podczas dodawania delikatnie gazu (przy małych i większych pred.) samochód czasami poszarpuje. obstawiałem na skrzynie biegów, na szczęście to nie to. Ostatnio podczas jazdy z mechanikiem stało sie to samo w takim stopniu ze wyskoczył komunika NAPĘD, jedziesz z ograniczona mocą, udaj sie do serwisu. Silnik i cały samochód się trząsł Podjechaliśmy do warsztatu maska do góry, silnik nierówno pracuje. Podłączamy komputer błąd czujnika NOX, kasujemy błąd i silnik równiutko chodzi. Zdarza się to tylko gdy podczas jazdy zdejmę nogę z gazu i po chwili dodam ponownie gazu i szarpnięcia raz delikatne raz mocniejsze. Dodam ze po szarpnięciach czujnik NOX zawsze wywala błąd. Przykładowy komunikat z INPY i ISTY. Czy na podstawie poniższych błędu można jednoznacznie stwierdzić co jest przyczyna? Dodam ze świece, cewki i wszystkie wtryski są nowe. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6d72d8838460f238.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6bcb609fe7d42e3e.html [
  8. Wiamienialem wahache bo luzy były na trzpieniach a nie na tulejach. Podjedź do warsztatu najlepiej gdzie sie specjalizują w zawieszeniach i niech ci sprawdza. Koszt sprawdzenia to góra 50 zł. Banalnie prosta sprawa. Oczywiście nie w aso, bo ci zaleca wymienić wszystko jak znam życie.
  9. Jedyny błąd to Raildrucksensor, elektrisch: Kurzschlus nach Plus. P0193 Kraftstoffeinspritzleiste Drucksensor Schaltkreis (Bank 1) - hoch. Błąd ten raczej nie ma nic wspólnego z układem chłodzenia i tym że wentylator się załącza i chodzi pompka układu chłodzenia. Byłem już u jednego speca. I ani Inpa ani Reinhold nie pokazuję żadnego innego błędu. Facet sugeruję wgrać najnowszy soft, bo w nim będą wszystkie ustawienia, być może i te które usunąłem nieświadomie. Mam jedynie nadzieją że to pomoże.
  10. Witam serdecznie, Na początku od razu przyznaję że jestem lajkiem jeśli chodzi o impę itp. no i trochę nabroiłem. A mianowicie. Wszedłem w jakieś adaptację coś wybrałem, nie pamiętam co. potwierdziłem zupełnie nieświadomie i coś usunąłem. Po tym zabiegu po włączeniu zapłonu słychać jak chodzi cały czas pompa od układu chłodzenia, mimo że silnik jest zimny. Po odpaleniu silnika włącza się od razu wentylator od chłodnicy i chodzi na maksymalnych obrotach. Proszę o pomoc. Czy mogę przywrócić to co skasowałem? I jak to zrobić. Samochód to BMW F10, benzyna. Pozdrawiam
  11. Dzięki wielkie, Sprawdzę wszystko po kolei i mam nadzieję że to to. Pozdrawiam Jarek
  12. Dziękuję za szybką odpowiedź. Czyli jeśli kabel/wtyczka będzie ok to śmiało powinienem szukać sensora? Czy to chodzi o to: DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR:136040 (13-62-7-585-278) http://imageshack.com/a/img909/6927/TFbCWe.jpg
  13. Witam, Codziennie po wykasowaniu pojawia się ponownie błąd jak na zdjęciu. INPA i Rheingold wykrywa błąd ale nie jest sprecyzowane co to jest. Wie ktoś może co jest jego przyczyną? http://imageshack.com/a/img540/3536/jZVwIr.jpg http://imageshack.com/a/img538/4062/JmYNDx.jpg http://imageshack.com/a/img537/7868/dhZk4O.jpg http://imageshack.com/a/img540/1446/0018xH.jpg
  14. Dzieki za sugestje, zaczne w takim razie od sprawdzenia wtrysków.
  15. Witam serdecznie, Nabyłem 3 miesiące temu wymarzony samochód. BMW 528i F10, 258KM, 3l. N53, przebieg 160k. Problemu nie było żadnego gdy temp. w ciągu dnia i nocy były powyżej ok 12-15 stopni. Jednak gdy temperatura spadła zaczęły się problemy. A mianowicie: silnik gdy jest zimny po odpaleniu strasznie nierówno chodzi, cała buda się trzęsie, jakby nie palił przynajmniej na jedną świecę (świece zmieniłem i nic nie pomogło). Wyskakuje komunikat NAPED, Jedź wolno, silnik pracuje z ograniczoną mocą, jakoś tak, Komputer diagnostyczny wskazuje zbyt dużą dawkę powietrza na kolektorze dolotowym. Silnik tak jakby się dławił powietrzem, jednak jak się nagrzeje, po kilku minutach jest już ok. Dzieje się to tylko gdy przynajmniej 3-4 godzin postoi i ostygnie. A i jeszcze jak się nagrzeje, przy małych prędkościach przy dodawaniu gazu dziwnie, ale nie zawsze gwiżdże. Generalnie nie zauważyłem reguły. Proszę o pomoc, jakieś pomysły co może być przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.