Skocz do zawartości

Baczek1990zg

Zarejestrowani
  • Postów

    161
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Baczek1990zg

  • Urodziny 24.07.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320i 2171cm rok 2001

Osiągnięcia Baczek1990zg

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Źle się zrozumieliśmy :) nawet przez głowę nie przeszło mi żebym sam miał się tym zająć. Po prostu pytałem żeby rozpoznać mniej więcej przyczynę i ewentualne koszty. Niestety nie mam żadnego takiego mechanika któremu ufałbym w stu procentach także szukam jakiś informacji żeby nie zrobił mnie nikt w balona i przy okazji wymiany czegoś nie wymyślił przykładowo pieć innych rzeczy. Chciałbym wiedzieć co naprawdę warto wymienić przy ewentualnej wymianie tych tulei itp. żeby potem nie rozbierać tego drugi raz. Jutro jak będę miał trochę więcej czasu to przestudiuje te linki od ciebie :) Dzięki.
  2. Nie mam pewności że to dyfer :) co więcej nie mam pojęcia co to może być, dlatego stworzyłem ten temat bo nawet nie wiem od czego zacząć. Prawdopodobnie zaczne od wymiany tych tulei, wymienie chyba od razu cały (podejrzewam że nie są to jakieś wielkie pieniądze). Dodatkowo spytam czy da się uszczelnić ten dyfer bo trochę mi cieknie i wymienie olej. @lord_Simon trochę na ten temat czytałem, tylko informacje są czesto mocno rozproszone i nieprecyzyjne. Mechanikiem nie jestem i tak naprawdę to zakładając ten temat potrzebowałem podpowiedzi od czego konkretnie zacząć. Jak sprawdzić co jest przyczyną, dokąd z tym jechać i mniej więcej mieć pojęcie o kosztach. Czytając te wszystkie tematy, jest mnóstwo linków do kolejnych i tak w kółko :) PS nie mogę znaleźć tej galerii szymon-o
  3. Skąd pewność że to tuleja jest uszkodzona?
  4. Jeszcze nic przy tym nie grzebałem szczerze mówiąc. Także dopiero zaczynam rozpracowywać tą usterkę. A wymiana tulei może coś zmienić?
  5. Witam Posiadam BMW e46 320i 170KM, rocznik 2001. Od dłuższego czasu mam takie głuche puknięcia przy wrzucaniu pierwszego, drugiego, czasami trzebiego, oraz wstecznego biegu. Przyszedł w końcu czas żeby się tym zająć i tu pojawiają się moje pytania. Wiem że temat był już poruszany, ale chyba nigdy nie zostało napisane jak operacje na żywym pacjencie przeprowadzić od początku do końca, a nie ukrywam że żaden ze mnie mechanik. Możliwe jest że te puknięcia występują z powodu braku oleju w moście? Czy uzupełnienie tego oleju i uszczelnienie może przynieść jakąś poprawę? Może jakieś tuleje, poduszki albo inne rzeczy mogą być przyczyną tej usterki? Czy wie ktoś jaki jest orientacyjny koszt regeneracji takiego dyferencjału? Jest w ogóle sens to robić? Jak sprawdzić co rzeczywiście jest przyczyną, jadąc do pierwszej lepszej stacji kontroli pojazdów będą wstanie mi to jasno określić? Ma ktoś może namiar na kogoś z Wrocławia lub okolic kto robił coś takiego albo zajmował się czymś takim? Jaki modeł dyferencjału ewentualnie szukać? Gdzie mogę to sprawdzić? No i jeszcze jedno z ważniejszych pytań, przy ewentualnej regeneracji, lub wymianie dyferencjału jakie części dodatkowo trzeba dokupić? Co się zawsze przy okazji wymienia. Chciałbym mieć jakieś chociaż szczątkowe pojęcie zanim pojadę do jakiegoś mechanika :) Na allegro znalazłem tylko coś takiego: http://allegro.pl/bmw-e46-3-38-dyfer-dyferencjal-320i-i5657055899.html Co o tym myślicie? Informacje na aukcji niestety nie istnieją, o co pytać przy ewentualnym kupnie używanego dyferencjału? Za odpowiedzi na każde pojedyńcze pytanie będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  6. Mogę mieć problem z dostępem do takiego modułu :) pewnie będzie to musiał obejrzeć jakiś elektryk, bo elektronika to dla mnie niestety czarna magia. Wolałbym żeby to było coś mechanicznego, wtedy mógłbym rozebrać te drzwi i grzebać :)
  7. Cześć. Mam problem z tylnim mostem, który cieknie, dodatkowo słysze takie głuche puknięcia przy wrzucaniu jedynki, dwójki i wstecznego. Chciałbym zregenerować swój most albo wymienić na zregenerowany. Wiecie może u kogo we Wrocławiu mógłbym coś takiego zrobić? Chodzi o BMW e46 320i , 2001 rok. Może znacie jakąś firmę która regeneruje takie rzeczy?
  8. Witam. Mam dosyć nietypowy problem. Od pwnego czasu mam problem z szybą pasażera, która nie reaguje w momencie kiedy chcę ją otworzyć i wciskam przycisk. Szyba się nie otwiera, mimo kilku prób stoi niewzruszona. Co ciekawe po jakims czasie ( czasem po chwili, czasem po 10 minutach) szyba uchyla się na jakies 2cm i muszę ją domknąć. Dzieję się tak tylko wtedy gdy ktoś wcześniej chce otworzyć szybę. Samoczynnie nie uchyla się. Miał ktoś kiedyś taki problem, albo wiecie moze jak się tego problemu pozbyć?
  9. mslawo95@ mógłbyś napisać ile, jakiego rozmiaru i rodzaju żarówek kupiłeś żeby wymienić całe oświetlenie wnętrza?
  10. Cześć mógłby ktoś dodać w komentarzu pełny wykaz żarówek które znajdują się w e46 (chodzi o rozmiary i rodzaj) Chciałbym wymianić wszystkie żarówki z przodu koło lusterka wstecznego, w tylnich słupkach oraz przy tylniej tablicy rejestracyjnej. Ile żarówek musze kupić i w jakim rozmiarze? Byłby ktoś na tyle uprzejmy i napisałby gdzie konkretnie jakie żarówki wchodzą? c5w 36 mm pasują z przodu i tablicy rejestracyjnej? do tylnich lampek trzeba włożyć słupki 41mm czy w5w? Nie znam się na tym dlatego szukam konkretnej podpowiedzi, chciałbym zamówić i wymienić żeby nie rozbierać 2 razy tego samego i nie sprawdzać.
  11. Witam. Odświeże trochę temat. Chciałbym się dowiedzieć, czy wiecie może panowie gdzie we Wrocławiu można zregenerować te plastiki o których mowa w temacie? Znam swoje możliwości i wiem że jedyne co mogę osiągnąć samemu to tylko pogorszyć sprawę :) Wolę się nie brać za takie rzeczy, aczkolwiek z drugiej strony nie stać mnie na nowe części z serwisu, a na allegro same "trupy". Chciałbym oddać to do specjalisty, który zrobi to tak jak należy :)
  12. Witam. Szukam jakiegoś dobrego warsztatu, lakiernika albo jeszcze innego specjalisty z Wrocławia który zregeneruje mi plastiki wnętrza w aucie. Chodzi o tunel, półki/schowki. Wiem że na forum jest opis jak to zrobić samemu itp. Aczkolwiek po pierwsze wiem, że nie mam talentu do takich rzeczy a po drugie doskonale zdaje sobie sprawę z tego że może się to źle skończyć dla moich plastików, które i tak są w opłakanym stanie moim zdaniem :(
  13. audiotomek@ Jak tam ta twoja zmieniarka? Działa już? Czy niestety ale nie udało Ci się naprawić?
  14. Witam chciałbym odświeżyć temat. Problem mam taki że od jakiegoś czasu nie działało mi światło przeciwmgielne tylnie i wsteczne. Oba jak wszyscy wiedzą znajdują się na klapie bagażnika. Na licznikach świeciła mi się kontrolka bodajże lewe tylnie światło, dzisiaj włączyła mi się druga tylnia kontrolka- prawa. Co może być tego przyczyną? Dzisiaj też przestał otwierać mi się bagażnik przez przycisk na klapie. Czy problem z klapą może być związany z ta kontrolką?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.