Witam Posiadam BMW e46 320i 170KM, rocznik 2001. Od dłuższego czasu mam takie głuche puknięcia przy wrzucaniu pierwszego, drugiego, czasami trzebiego, oraz wstecznego biegu. Przyszedł w końcu czas żeby się tym zająć i tu pojawiają się moje pytania. Wiem że temat był już poruszany, ale chyba nigdy nie zostało napisane jak operacje na żywym pacjencie przeprowadzić od początku do końca, a nie ukrywam że żaden ze mnie mechanik. Możliwe jest że te puknięcia występują z powodu braku oleju w moście? Czy uzupełnienie tego oleju i uszczelnienie może przynieść jakąś poprawę? Może jakieś tuleje, poduszki albo inne rzeczy mogą być przyczyną tej usterki? Czy wie ktoś jaki jest orientacyjny koszt regeneracji takiego dyferencjału? Jest w ogóle sens to robić? Jak sprawdzić co rzeczywiście jest przyczyną, jadąc do pierwszej lepszej stacji kontroli pojazdów będą wstanie mi to jasno określić? Ma ktoś może namiar na kogoś z Wrocławia lub okolic kto robił coś takiego albo zajmował się czymś takim? Jaki modeł dyferencjału ewentualnie szukać? Gdzie mogę to sprawdzić? No i jeszcze jedno z ważniejszych pytań, przy ewentualnej regeneracji, lub wymianie dyferencjału jakie części dodatkowo trzeba dokupić? Co się zawsze przy okazji wymienia. Chciałbym mieć jakieś chociaż szczątkowe pojęcie zanim pojadę do jakiegoś mechanika :) Na allegro znalazłem tylko coś takiego: http://allegro.pl/bmw-e46-3-38-dyfer-dyferencjal-320i-i5657055899.html Co o tym myślicie? Informacje na aukcji niestety nie istnieją, o co pytać przy ewentualnym kupnie używanego dyferencjału? Za odpowiedzi na każde pojedyńcze pytanie będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam