Skocz do zawartości

tracer001

Zarejestrowani
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tracer001

  • Urodziny 28.12.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 BMW 5 525 D 2.5 M57N 2004 PDF
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia tracer001

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Wspomnę jeszcze że po wymianie sterownika brak błędów ale podobno jak się świec nie wymieni to ponoć sterownik się pali od popsutych świec a może jakiś czujni się odłączył i dlatego samochód tak się zachowuje jakby było lato informuje o grzaniu ale od razu kręci nie włącza grzania a odpala tak jak na początku tego filmiku
  2. Witam jak w temacie po przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka świec według mnie informując że będzie lub jest wymagane podgrzanie świec potem zakładamy że robimy start i puszczamy nie ma rozruchu załącza się kontrolka od grzania na kilka sekund po chwili gaśnie i załącza się rozrusznik jest ok ALE TAK BYŁO A TERAZ JEST INACZEJ. Od początku jak auto kupiłem paliło pięknie przy mrozkach typu -5 do -7 -10 lub -15 auto załączało grzanie na chwile po czym sam się uruchamiał silnik było ok przy mrozach typu -18 -20kilka stopni lekko po telepało silnikiem po podłączeniu komputera wychodziły 3 świece tak co drugą i tak jeździłem bo nie było dużych mrozów większych a autko równiutko odpalało. W lato po 6 miesiącach przy +12 -- +15 stopniach jak postało powyżej 4-6 godzin lekkie wibracje a po nocy dyskoteka pod maską trzęsło silnikiem od 5 do 10 sekund do 8h postoju było ok po wyżej już nie na pojechałem na komputer nie pokazywało już świec tylko sterownik błąd sterownika więc zakupiłem mechanik założył sprawdził żadnych błędów dodatkowo sprawdził opór miernikiem na każdej świecy i stwierdził że świece są sprawne lecz problem nadal i coraz gorzej trzęsie do wczoraj byłem przekonany że coś z układem paliwowym wtryski pompa progowa itd.... Mianowicie dzisiaj po 16 godzinach i -16 jak poszedłem odpalić pokazało kontrolkę świec lecz po włączeniu start zamiast podgrzać i dopiero kręcić auto od razu kręci bez podgrzewania tak jakby komputer miał wyłączoną opcję grzania świec odrazy kręci silnikiem i kręci aż 10-15 sekund po czym zapala 1 potem 2 potem 3 itd aż zaskoczą wszystkie więc według mnie nic nie grzeje świec ale dlaczego kontrola informuje że będzie grzanie a potem od razu silnik odpala jak w bęzyniaku czyżby mechanik źle podłączył dlaczego od razu kręci i nie podgrzewa nawet nie próbuje sam już nie wiem co mam z tym zrobić więc proszę was o jakieś propozycję.
  3. znaczy kratki do wymiany razem z uszczelnieniem ? ponieważ na kratki po karoserii ścieka woda i przez nieszczelne kratki skapuje do środka lewa nieraz tylko pare kropel prawa po dużym deszczu 5cm wody w przedziale akumulatora
  4. znaczy że uszczelka lub te gumki w kratkach już zuzyte i dlatego woda kapie a pod lampami niema i niepowinno być żadnych rynienek z plastiku ?
  5. dokładnie jak rynienka się kończy mamy pierwszy otwór tam leci woda z rynienki klAPY NA GÓŻE i leci w ten otwór potem spływa po karoserii i na kratkę i po niej kapie do środka potem leci pomiędzy kratką a blachą dziękuje za szczere odpowiedzi pozdrawiam
  6. dokładnie jak rynienka się kończy mamy pierwszy otwór tam leci woda z rynienki klAPY NA GÓŻE i leci w ten otwór potem spływa po karoserii i na kratkę i po niej kapie do środka potem leci pomiędzy kratką a blachą dziękuje za szczere odpowiedzi pozdrawiam
  7. http://i1058.photobucket.com/albums/t418/mariuszmax30/4440444044404440_zps0eff2cec.jpg witam czy tam pod lampą tylną lewą jak i prawą powina być jakaś uszczelka czy plastik tymi dziurami zlatuje woda na dół i po kratkach i dostaje się do bagażnika
  8. Witam maż na myśli czyszczenie od strony nadkola
  9. Tam Patrzyłem pod kołem jest sucho tylko leci prawa kratką znaczy między kratką a blachą pod kratką ścieka do akumulatora lewa tylko kilka kropelek jutro będą zdjęte nadkola i ode pchane odpływy. Antena pod podsufitką sucha odchyliłem to nie widzę tam zacieków jeszcze pytanie dlaczego przestał działać pilot drzwi nie wiem które bezpieczniki sprawdzić czyba że nad kratką którą leciało jest zespół bezpieczników może tam zalało chyba że to zupełnie nie związana z wilgocią awaria ale właśnie wtedy jak lud stopił się na dachu w nocy to jeszcze rano pilot działał a po 2 dobach już nie. niech ktoś poda które bezpieczniki sprawdzić chociaż jutro i tak jadę na komputer. Pozdrawiam
  10. Dzięki za wypowiedz właśnie nie wiem z jakiego powodu dostaje się woda do kratek w bagażniku skoro rurka idzie od nadkola do szyberdachy i jest zapchana a nie leci tapicerką to jak leci chyba że rurka jest urwana i leci po karoserii w środku to mnie dziwi z jak woda którędy leci jak się dostaje i jaka jest jej droga podobno te rurki parcieją najbardziej potrzebuje pomocy z jakiego powodu jest woda w kradkach wiem że najlepjej byłoby zdiąć pods€witkę.
  11. Witam byłem już na 2 warsztatach w jednym że odpływy i może tylko bezpieczniki trzeba posprawdzać przepchać odpływy no i naprawić ewentualnie wymienić te moduły co padły jestem umówiony w środę zaś w drugim warsztacie chyba koleś nie ma pojęcia powiedział że ten wzmacniacz jest pod podsufitką po prawej ale w e61 a w e60 jest w lusterku tylko nie wspomniał w którym i powiedział że szyberdach ma z tyłu dwa odpływy znowu na forum czytałem że 2 są z przodu z tyłu 1 po prawej jeszcze sprawdzę bezpieczniki na rozpisce widać że tylko ten 77 ale to od e61 niewiem które jeszcze mogą odpowiadać za kontrole otwierania z pilota powiedziano mi że skoro podsufitka nie jest mokra to ne zalało mi wzmacniacz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.