Skocz do zawartości

kamil.von.buuren

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1997 rok, sedan, kolor oxfordgreen silnik M52b25

Osiągnięcia kamil.von.buuren

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. nie moge wrzucic wiekszego zdjecia bo trzeba zalpacic... ale tak jak na zdjecu to ta sruba byla w tak zwanej tulejce... mam stara glowice moze cos sie z niej przyda ?
  2. http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/aZocmK.jpg
  3. Dam rade to zrobic sam? tam jakas tuleja jest... o teraz? zrobie zdjecie i podesle
  4. Witam, przekladalem walki rozrzadu do glowicy po regeneracji, i przy dokrecaniu ukrecila mi sie szilka ktora trzyma panewki walka. dokladnie ta 1 sruba od strony kierowcy z tylu silnika. Sruba wyszla cala. Ktos mogl by mi poradzic co teraz zrobic ? nagwintowac ? Silnik M52b25 :cry2: :cry2: :cry2: viewtopic.php?f=72&t=117890
  5. Witam niedawno zdjelem glowice zeby ja wymieic bo byla peknieta, i teraz zaczynam skladac. Mam specjalne narzedzia do blokowania silnika, wiem jak wsadzic vanosa, ale nie wiem jak go ustawic... ktos z was moze juz to robil ? przeszukalem forum ale nie znalazlem opisu do tego modelu silnika. Pozdrawiam :lol:
  6. chcialbym tez wymienić olej auto ma pzebieg 305000 km, nie wiem jaki olej uzywal wczesniejszy właścicie... jaki olej będzie dobry? mysle o 10 w 40 ale jakiej firmy? mam zdjeta glowice i widze tloki chcial bym spuscic olej i jakos wyczyścić blok poniewaz przez pęknietom głowie dostawał sie płyn i zrobiło się masło. .. jakieś pomysły?
  7. zamowilem glowice i jest sprswdzona na szczelnosc i jest ok, stara glowica byla peknieta w czterech miejscach i bylo widac to golym okiem , tak ze nowa jest juz na warsztacie i przy okazji wymieniają uszczelniacze i docieraja zawory i planuja tak ze dostane ja 2 października :))
  8. Dobrze wiec glowica zamowiona tylko bez walkow, teraz jak juz ja dostane i przeloze walki ze starej to uzywac tych blokad do ustawienia ich ? czyli ustawic tak jak byly zdejmowane (blokowalem blokadami), potem lancuch zalozyc przyrecic kola i vanos, i nic wiecej nie musze ustawiac ? czy moze sie myle ?
  9. Witam po zdjecu, przegladalem uszczelke i nie ma zadnego wydmuchu, i teraz sie martwie bo mysle ze glowica jeest peknieta a nie mam jak sprawdzic, uszczelga wyglada na dobra, teraz takie pytanie jak bede musial wymienic glowice, to czy bede mogl zalozyc od 2.8 ? szukalem na allegro do M52b25 ale nie ma, jedyna ktora znalazlem jest z M52b28 i kosztuje 550 zl. Bedzie pasowac ? Pozdrawiam
  10. Dobra znalazlem firme ktora zdrobi planowanie glowicy, tak ze mysle ze jutro zawioze a w srode bede mial spowrotem :P :P :P :P :P juppiii ! Teraz pytanie jak juz mam na wierzchu to sprawdzic jakos zawriry itp ? A i uszczelniacze ? widzialem taki zestaw naprawczy http://bmwcentrum.pl/uszczelniacze-zaworow-bmw-m50-m51-m52-m54-s50-s54-zestaw-naprawczy,id746.html Czy dalbym rade sam wymienic ? i czy musze skoro silnik chodzil dobrze nic nie stukalo nie pukal... co radzicie ?
  11. śruby mam nowe tylki tak jak mowie jak pojechalem na warsztat to powiedzieli zebym silnik wymienil, i tutaj nie ma waraztaru zeby ja splanowac.. tak ze nie wiem co mam robić.. założyć bez planowania?
  12. A jeszcze mam do was pytanie : ) Jak sciagne glowice to nie mam mozliwosci planowania i sprawdzenia szczelnosci.. bo tutaj takich rzeczy nie robia. Moze ktos z was to robil, myslalem zeby przetrzec ja drobnym papierem sciernym, co o tym myslicie? A i chcialem umyc ja pendzelkiem i benzyna chyba w niczym to nie zaszkodzi ? Pozdrawiam :mrgreen: :mrgreen:
  13. bardzo chce wam podziękować bo udalo mi sie wszystko zdjac bezproblemowo :) teraz tylko glowice ściągnąć ale czekam na kumpla bo trche waży :)) jeazcze raz WIELKIE dzieki za wskazówki :)) BMW FOR LIFE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.