Skocz do zawartości

damjan89

Zarejestrowani
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damjan89

  • Urodziny 22.04.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 325i Mpakiet, 2006r
  • Lokalizacja
    gorzkowice/ piotrków tryb

Osiągnięcia damjan89

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ktos rozwiázal ten problem z brakiem mocy i slabym przyspieszeniem? Ostatnio mialem wymieniony vanos - zestaw regulacyjny vanosa i auto jezdzilo naprawde fajnie po wymianie moze z tydz czasu i pozniej znów mul od dolu. A ostatnio nawet pokazalo mi blad 1 wtrysku i nie dalo sie jedzic autem, ale pewnego dnia spróbowalem pojechac do mech z tym i auto jakby sie samo zrobilo bo jechalo normalnie i do tej pory jezdzi ale wtrysk wymienilem i nie ma bledu. Ale wracajac do tematu to od dolu straszny mul
  2. Bylem na diagnostyce komp i nie ma juz bledu o wtrysku wiec jest ok ale nie do konca. Pokazalo jeszcze pare innych bledów ale najbardziej ciekawia mnie te takie bledy: D904, E184, E444, S 0085. Moze ktos cos wie wiecej na temat tych blédów?
  3. Witam ponownie, troche czasu minelo ale jakos nie bylo czasu. Tak wiec kupilen inny uzywany wtrysk i zalozylem i w sumie nie widac zadnej róznicy, wtryski sobie dalej cykaja na benz a na gazie jest cisza, wiec chyba lepiej wymienic cala liste bo nie powinny tak cykac, auto chodzi normalnie a na komputer jestem umówiony na wtorek i sie okaze czy pokaze wtrysk czy cos innego. Mierzylem cisnienie w cylindrach i na wszystkich pokazalo 14.5 a na ostatnim 15, dobre cisnienie waszym zdaniem? Ale zauwazylem jeszcze jedná rzecz gdy dodam lekko gazu to czuje ze auto szarpie, tzn gdy dodam szybko ale lekko gazu to jest odrazu szarpniecie i dalej juz spokój i na gazie tez to samo jest, szarpnie na ulamek sekundy i jest ok, czy o moze cos z zawieszeniu jest nie tak czy cos moze silnik jakies zle parametry czegos? Swiece wyjmowalem i przeczyscilem profilaktycznie i sa w dobrym stanie
  4. Wczoraj bylem u mech i pokazalo mu 1 wtrysk, jak do niego jechalem auto chodzilo dobrze i dzis jak bylem w pracy tez bez zarzutów. Mech pow ze w tej chwili auto nie ma bledu tzn ze pozostal w pamieci auta ten blad jak sie check zapalil i auto zle jezdzilo i z eraz jest dobrze a raz zle i zbey pierw sprawdzic okablowanie od wtyczek wtrysków bo moze cos gdzies nie laczy albo cos przerwane a nast wymienic pierwszy wtrysk i znów wpasc na kompa zobaczyc czy sie cos zmienilo
  5. Jutro bd u mech bo dzis do pozna pracowalme i nei zdazylem, ale odpalilem auto po pracy, poczatkowo troche zaczelo go szarpac i bylo glosniej slychac zawory bo klekotalo ale auto troche pochodzilo na wolnych obrotach i sie przejechalem kawalek po miescie i tak jak wczoraj cisza, auto chodzi normalnie, Ale odrazou jak dpalilem to cos mu dolegalo, ale jak sie zagrzal to wszystko ok. Ale jutro dam znaka jak wyjade od mech
  6. No auto mam z 2006r,to wszystkie bmw e90 325i przed 2008r maja wadliwe wtryski? Ale dzisiaj auto odzylo tzn jechalem do mech autem szarpalo i Bardzo bylo slychac zawory jak klekocza, dojechalem do niego a ten pomylil daty dzis z jutrem i wracajac od niego stanalem pod blokiem znajomego i postalem chwile i gdy odjezdzalem problemy minély tzn autem nie szarpie nie dlawi sie, nie ma checka, nie slychac zaworów jak klekocza, auto jedzie normalnie ja przed awaria, co teraz na to powiecie?? Czyzby zawory/ zawór mógl sie zaciác?? Jesli tak to jaka by byla tego przyczyna? Ale jutro jade do teg mech na kompa wiec moze cos pokaze, moze jakis blad pozostal
  7. I jak wymieniales tylko jeden wtryskiwacz czy wszystkie? Chce to jutro zrobic, czarne wtryskiwacze sa.
  8. Swiece zamienialem i jaka bym nie zalozyl na pierwszy cylinder to check wyskakiwal przy chwilowym dodawaniu gazu, jak auto pochodizlo troche na wyzszych obrotach
  9. Testy cewek robilem i wszystkie sa ok, ALE gdy przygazuje to za chwile pojawia sie check i jak jest check i patrze czy cewki sa dobre to na pierwszym cylindrze pod odpieciu cewki praca silnika sie nie zmienia ( na innych cewkach jest slyszalna zmiana) i zamianialem cewki i obojetnie która by nie byla zalozona to zawsze tylko na pierwszym cylindrze nie ma zmiany pracy silnika. Co do wtryskiwaczy chce to zrobic w weekend i sprawdzic wlasnie kompresje, Przypuscmy ze blad nie przeskoczyl z 1 na 4 cylinder przy podmianie wtrysków i dalej jakies pomysly?
  10. Tzn? Napisz cos wiecej, od czego ty bys zaczal i co uwazasz ze moze byc do wymiany
  11. Dzis zmienilem ta swiece na pierwszym cylindrze, zalozylem stara co byly wczesniej na aucie i pod odpaleniu auta check znikl ale kopcic kopci dalej, dokrecilem troche sruby od pokrywy zaworów i pozniej zobacze czy dalej sie olej zbiera na swiecy. Czy to kopceniem jak smok moze byc spowodowane tym ze musi przepalic ten olej który sie dostal gdzies tam ?
  12. Swiece wymieniane pól roku temu i sa ok, ale pow mi czemu sie wzial olej na swiecy? Chcialem ja odkrecic ja tam patrze a tam jak jest gwint na swiecy na klucz 16 to prawie nie bylo widac tego gwintu tego szesciokata tyle oleju tam jest, skád?
  13. witam dzis chcialem zamienic te swiece ale pierw odpalilem auto, chcialem zobaczyc czy dalej go trzepie zaczal kopcic jak smok wiec go zaraz wyl a jak wyjalem cewke od pierwszej swiecy to w huj oleju i do tego uszczelka od chyba glowicy sie strasznie poci, bo ta wyzej czerwona od pokrywy zaworów jest ok a ta nizej dookola poci sie czyzby uszczelka pod glowica?
  14. Dzis troche szperalem i tak: odpalilm auto checka nie ma, odpinalem cewki i wszystkie ok byly na kazdej przy odpinaniu zmieniala sie praca silnika ale gdy tylko troche mu przygazowalem i zaswiecil sie check to przy odpinaniu cewek tylko na pierwszym cylindrze nie bylo zadnej zmiany pracy silnika, zmienialem cewki i obojetnie jaka bym nie zalozyl na pierwszy cylinder to kazda nie dzialala tylko na tym pierwszym cylindrze, dodam jeszcze ze jak wykrecilem pierwsza swiece to byla cala w oleju. Jakies pomysly? Zmienic pierwsza swiece i zobaczyc czy bd zmiana na lepsze?
  15. Witam, mam pewien roblem z moja beemka e90 325i+gaz, a dokladniej wracajac wczoraj z pracy autem zaczlo szarpac, nie dalo sie jechac wiec zjechalen na cpn, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pokazal sie check, szybko dojechalem do domu i wieczorem odpalajac auto bylo wsyzstko ok, ale dzis rao wyjezdzajac do pracy znow to samo, autem trzepie, ciezko wchodiz na obroty tak jakby nie chodzil na wszystkich garach, dzis znajomy byl i podlaczyl program pod auto i pokazalo blad 2E30 wtrysk 1 cylindra, auto czy na gazie czy na benz takie same objawy, po wykasowaniu bledu i chcac ruszyc auto zaraz zaczelo miec te same objawy i po chwili znow check. Dziwi mnie to ze zarowno na gazie jak i na benz auto nie chodzi tak jak powinno, a blad pokazuje wtrysk od benzyny, powiedzcie co tu zrobic w pierwszej kolejnosci zeby sprawdzic czy to aby napewno wtrysk czy moze cos innego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.