Skocz do zawartości

mavaros

Zarejestrowani
  • Postów

    225
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e60 530d

Osiągnięcia mavaros

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. gdzie ta sruba ? Da rade od gory czy trzeba od dolu? Mozna jakies foto?
  2. nie wiem ale zaslepianie bym sobie darowal. Ja szukam kogos kto by mape zmodyfikowal on-line bo u mnie w okolicy nie ma zadnych firm tunungowych a mam zgrany wsad i umiem go wgrac z powrotem
  3. Witam Potrzebuje szybkiej opinii. Od kilku lat do mojego BMW e60 530d rocznik 2006 leje Mobil 1 5w30 ESP Formula. Wszytsko jest ok I w tym roku przyszedl czas na wymiane wiec zamowilem jak zwykle ten sam olej... tzn tak myalem do dzis gdy robilem pozadki w garazu. Okazalo sie ze zamowilem Mobil 1 5w30 ESP (bez koncowki Formula). Nie zwrocilem na to uwagi gdyz oba te oleje maja praktycznie takie samo opakowanie rozniace sie tym tylko dopiskiem. Problem jest takie ze ten bez dopisku Formula nie spelnia normy BMW a ten drogi tak. Moje prosba do znawcow olejowych o sprawdzenie tego oleju tzn czy wylewac i wlac taki z norma BMW czy jednak mozna jezdzic Nie znam sie na tym kompletnie wiem tylko ze oba sa zgodne z DEXOS 2 i maja taka sama lepkosc Wazna informacja to ze DPF nie posiadam EDIT: Olej jezdzi w silniku jakies 2 tygodnie i nic podejzanego sie nie dzieje
  4. Witam Ostatnio zainstalowalem sobie nowa iste 4.10. Wszystko dziala super i szybciej niz na poprzedniej ktora mialem (3.41) Mam jednak maly problem, poniewaz nie moge znalesc ustawien egr. Chcialem sobie go ograniczyc, slyszalem ze w tej wersji mozna to zrobic do 86 mg co w poprzedniej wersji bylo nie mozliwe (max 40mg moglem ustawic). W poprzedniej wersji bez problemu odnalazlem te ustawienia, jednak tutaj jak by je ktos usunal - po prostu ich nie ma albo nie wiem... moze sa w innym miejscu. Moze ktos pomoc
  5. A ja mam pytaie dlaczego w nowej iscie + nie moge przestawic zaworu EGR?? (wogole nie mam tej funkcji po wejsci w funkcje serwisowe) W starej iscie 3.50 bylo ale nie dalo sie zmienic wiecej niz na 40mg a tutaj nie ma wogole silnik M57N2
  6. Hej Ostatnio kolo 22 postanowilem wykasowac sobie bledy po wczesniejszej wymianie klemy IBS. Po wykasowaniu bledow odpalilem silnik aby zobaczyc czy klema jest sprawna gdyz kupilem uzywke - sprawna :) ale... Wiadomo jak to w nocy... uslyszalem dziwne pukanie od strony silnika. Nie wiem co to jest Na YT znalazlem filmik pokazujacy identyczne pukanie jak u mnie https://www.youtube.com/watch?v=lrztV1-iMTI najlepiej slychac w 15 sek - takie miarowe stukanie Po filmem jest napisane ze jest to zawor sterujacy egr. Mozecie to potwierdzic i ewentualne info jak to naprawic ?? Pozdr
  7. Regulator wymieniony Dziś jeździłem i brak błędów Napiecie jak narazie 14,6v stałe
  8. A wiec tak Wlasnie jeżdżę sobie z miernikiem wiernym pod maskę celem zmierzenia napięcia podczas jazdy no i tak Na wolnych obrotach obecnie mam 14,3 v Podczas jazdy napięcie skacze caly czas ale nie wychodzi więcej niż 14,4 Jak podgazuje i obroty zaczną spadać to napięcie spada nawet to 13,2v Bledu narazie nie wywalilo ale chyba mamy winowajce czyli ładowanie Wydaje mi się że nie powinno tak skakać bez względu jakie obroty mam Tylko teraz pytanie czy alternator czy regulator?? Edit Wlasnie wywalilo błąd Napięcie podczas błędu ponad 17v
  9. Nie wiem co się naprawilo albo nie ale od wczoraj jedyne co mi wywala to jest kontrola trakcji (ten trójkąt że strzałka w około) a razem z nim flat tyre monitor Może tutaj jest problem Bo czytałem że jak swiruje czujnik od ABS to właśnie takie jaja się dzieją tzn ze wywala pół deski i auto traci moc (to tak jak u mnie) Możecie podpowiedzieć gdzie są te czujniki i jak je sprawdzić Może któryś się wypial?
  10. Mierzyłem dziś rano napięcie W stanie spoczynku po nocy 12,2 v Podczas rozruchu ok 9,5 v Po przejechaniu ok 20 km 12,2 v Aku do wymiany czy jest ok Zauważyłem jeszcze jedno ze jak jeżdżę delikatnie (na tzw dziadka) to błędy się praktycznie nie pojawiają a jak zaczynam ostra jazdę to za chwilę coś się wysypuje
  11. A wiec tak Sprawdziłem napięcie ładowania Ukryte menu 13,9 - 14,1 Multimetr 14,7 - 14,8 Napięcie mierzone pod maska Dlaczego jest taka różnica Możliwe że mimo że alternator podaję prawidłowe napięcie komputer widzi za słabe i wywala błędy?
  12. Ładowanie to wiem jak sprawdzić ale jak sprawdzić aku?
  13. Oto lista bledow https://zapodaj.net/c5f5e06a2eed7.jpg.html https://zapodaj.net/75a9354f84fe1.jpg.html Bledy odnosnie swiec, Fogging sensor oraz AUC sensor mialem wczesniej Reszta pojawia sie kiedy auto wariuje Dzis jak odwozilem dziewczyne do pracy zauwazylem ze po tej awarii (jak wylaczam silnik i zapalam ponownie ) to swieci mi sie kontrolka akumulatora Czyzby on byl problemem? Auto pali rano normalnie
  14. Hej Mam ostatnio problem z pojawiającymi się błędami. Wybrałem się do Polski z UK. Wszystko było podczas drogi ok. Na miejscu tak pod samym domem myślę sobie przycisne :D no i jak przycisnelem to na desce zobaczyłem choinkę. Wszystkie systemu padły (ABS ESP wspomaganie itp.) silnik dziwnie chodził (tak jak by nie mógł utrzymać niskich obrotów) ale check się nie świecił. Przestraszyłem się, zjechalem na parking, zasiłem silnik. Odpalam ponownie, wsio gra zadnych błędów. Tak jeździłem 10 dni w pl po czym przyjechałem z powrotem do UK i tu znowu pod sam koniec trasy to samo co w pl z tym że teraz się pojawia co chwilę. Jak zgasze silnik i zapale to jest ok po czym po jakimś czasie (raz 10 min raz 30min) to samo. Co może być przyczyną, co sprawdzić
  15. Witam Jak w temacie Czy jest możliwość wykodowania/wyłączenia tej opcji? Mam problem z czujnikiem otwartej klapy bagażnika Sparwdzilem już bezpieczniki zamek i wiazke i wszystko wygląda na ok a ciągle mam info na desce o otwartej klapie bagażnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.