Skocz do zawartości

biniolbmw

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1992

Osiągnięcia biniolbmw

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kostka jest ok. EWS ok. bezpiecznik pod fotelem pasazera jest ok... a i tak mam co jakis czas problem ją zapalić tzn. Wszystko działa , pompa podswietlenia itp itd, ale nie kręci rozrusznikiem.... na króko odpala, wiec awaryjnie chce zrobić sobie na guzik.
  2. Pod które kable się podpiąć aby zrobić start z guzika? ( Niestety bmw ma problem z kluczykiem i chce podpiąć rozrusznik na krótko. Pytanie banalne, ale chce mieć pewność. Pomożecie? W linku zdjęcie rozrusznika. http://wrzucaj.net/image/19K
  3. biniolbmw

    Radio wyświetla PHONE

    Radio pół roku leżąło w garazu. Wczesniej przed jego wyjęciem grało. teraz wsadziłem je znowu, i radio wyswiela phone. 2tygodnie phone, wczoraj zaskoczyło na 30 minut i znowu komunikat phone. Telefon Jest zdemontowany/ który kabel dpowiada za telefon?
  4. komp dopiero w sobote. Plakiem. / 1x vanos. Komp prawde mi powie ale moge też sprawdzac po kolei. Jutro zaczne.
  5. Sprawa wygląda tak. Świece nowe, lewe powietrze brak. Auto Ciężko odpala, musi troszke pokręcić. ale zawsze zapala czy to na benzynie czy na gazie niezależnie od temp i rozgrzania silnika.( czasem od strzala czasem po 2 sekundach kręcenia.) Wolne obroty po odpaleniu zaraz wskkuja na 700 i po chwili opadają na 400-500 i mi trzęsie autem. Po wbiciu wstecznego/ albo do przodu obroty dalej na 400-500 auto jedzie. Ruszam i juz jest OK/ Obroty miedzy600 sztywno. Auto na trybie P i N ma wolne obroty 1700 rosną do 2000 potem troszkę spadają nawet do 1000 i znowu do góry./ po wbiciu biegu spadają na 600. Wyniki takie same na gazie ( sekwencja) jak i benzynie. Dodakowo na gazie jak juz jest rozgrzany silnik spada mi moc, tak jakby palił na 5 cylindrów. Po przełączniu na paliwo problem znika ale zaczynają świrować wolne obroty. Czasem te same objawy słabnięcia są też na benzynie. Silnik lepiej pracuje na zimnym... Na co zwrócić uwagę? zawczasu, w sobotę jadę się wpiąć pod kompa. Auo w czasie jazdy czasem potrafi zgubić wolne obroty i spadają na 400.. Bez przegazowania auto gaśnie. ale to mi sie 2 razy moze stało. Pomocy?
  6. biniolbmw

    Radio wyświetla PHONE

    Radio dzis grało bez problemów ( po10 dniach wyswietlania komunikatu phone) , po kilkunastu minutach jazdy znowu przechodzi w phone. i juz tak zostało Nikt nie pomoże?
  7. biniolbmw

    Radio wyświetla PHONE

    Problem/ auto jezdziło długo na nieseryjnym radiu. Po wpięciu serii na wyświetlaczu pojawia się na chwile nazwa stacji a pożniej przechodzi w tryb phone. auto wyjeżdżając z fabryki miało telefon./Aktualnie nie ma. Kostki z tyłu radia.. olaboga - PIN 4 brak jakiegokolwiek kabla. Reszta podłączona chyba dobrze. radio seryjne z kaseciakiem+zmieniarka CD w bagazniku. Radio cały czas widzi chyba że telefon dzwoni, YŚWIETLA PHONE . wyjęcie bezpieczników 43 i 44 nic nie daje. Po wpięciu radia od innej bawarki radio wyswietla ten sam komunikat więc problem jest chyba z podłączeniem radia. Czy idzie jakoś wyłączyć funkcję phone w radiu? Albo, które kable spiąc razem żeby radio,, myślało że telefon nie dzwoni". Szukałem na forum są podobne tematy może 2 ale w żadnym nikt nie podał odpowiedzi dla potrzebujących:( :mad2:
  8. powodem był wyrobiony zacisk tylnego koła
  9. mam wrazenie jakby ABS włączał się w lewym przednim kole.. a w drugim nie ale tłucze chyab aż za mocno. Przy hamowaniu tłucze w pedał, słychać dzwiek lekko metaliczny z jednej strony i tak przy kazdej predkosci. Zawieszenie i tarcze są ok. Kontrolka ABS swieci mi sie od 3 lat, i nigdy nie działał. ale nie było tłuczenia. solaris, droga hamowania siła hamowania wszystko takie samo.
  10. Uprzedzając wypsize co zrobione. e34 520i Klocki tarcze wymieniane kilka tys. km wstecz. Wachacze/drążki stabilizatory wymieniane tak samo. W czasie jazdy, od razu pojawiło sie z dużą siłą, wcześniej zero problemów. Przy hamowaniu czuc bicie w pedał hamulca, zupełnie jakby coś było krzywe w lewym kole. Z przodu dochodzą stuki jakby coś było luzne, wszystkie śruby z głupoty sprawdzone i są ok. Auto hamuje prosto nie ściąga, na dziurach nic nei puka i nie stuka. Kierownica nie ma wogóle luzu. Po przerzuceniu tarcz stronami problem ten sam więc krzywe tarcze wykluczyłem. Ktoś spotkał sie z podobnym problemem>? Większość tematów z forum dotyczy krzywych tarcz czy wyruchanych wachaczy... czy sa inne opcje? nie widzi mi sie robienie wachaczy co 25tys km....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.