Skocz do zawartości

gregorywojcik

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90
  • Lokalizacja
    Zakrzewska Wola

Osiągnięcia gregorywojcik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z tym remontem to nie do końca tak. Auto kupiłem miało być sprawne lecz zaczęły się problemy jeździłem nim około 4 miesięcy (w trakcie których pokolei wymieniane były podzespoły). Wtedy auto poszło do remontu i miało być igła. Na stan dzisiejszy: - wymieniona pompa paliwa (nowa daje 3,5 BARA stara dawała 2,5 BARA) - podmienione wtryski - podmieniony regulator na listwie - podmienione kable świec - sprawdzone/podmienione świece Niestety nadal występują problemy. Zastanawiam się jeszcze nad parametrem "Zundwinkel" - który po przetłumaczeniu jest opisany jako: kąt zapłonu - czy czujnik od tego kąta zapłonu (nie wiem jak to się fachowo nazywa) może mieć wpływ na takie zachowanie auta?
  2. Po odpięciu przepływki jest odczuwalna nieduża różnica zwłaszcza podczas ruszania trzeba dodać troszkę więcej gazu, na wolnych obrotach nie widać różnicy czy z czy bez. Wrzucam odczyty z komputera po odpięciu przepływki: http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/HV2KZQ.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/537/L2Hhld.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/905/3OuAdF.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/909/XBdmOK.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/673/VGb3B6.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/907/qrqYgT.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/538/y4csa0.jpg Zdobyłem też inną cewkę też używaną ale zniknął problem trzasków w głośnikach podczas przyśpieszania.
  3. Witam, Od około pół roku jestem posiadaczem BMW E46 niestety od 5 miesięcy mam problem z samochodem ale pokolei: Pewnego pięknego dnia w aucie zapalił się chceck engine. Pojechałem na komputer gdzie odczytali błąd 171 wymienili wężyki które idą do regulatora ciśnienia na listwie, niestety ten zabieg pomógł na 1,5 dnia. Kolejna wizyta u mechanika i podejrzenie że silnik łapie lewe powietrze, cały układ został sprawdzony pod kątem szczelności i okazał się szczelny. Więc w kolejnych krokiem była wymiana filtrów, sprawdzenie ciśnienia paliwa, samej pompy również. Następnie szły do podmiany kolejne elementy: - świece, - kable, - odma, - sonda lambda przed katalizatorem W silniku został wykonany kompletny remont: - planowanie głowicy, - nowy rozrząd, - nowe panewki, - nowe pierścienie, - wszystkie uszczelki, - docieranie zaworów, - wymiana cewki (oryginał używka) Generalnie samochód jeździ dużo lepiej (lepsze przyśpieszenie, dynamika jazdy), niestety po przejechaniu 300 km błąd 171 powrócił. No i teraz jestem w kropce. Aktualne odczyty z komputera: http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/537/om5KXy.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/538/ZsRwbM.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/qjOFAA.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/kgTukO.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/537/OoEmDC.jpg niestety nie posiadam odczytów z przed remontu :( Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem i wie gdzie szukać, lub doradzi co zrobić w kolejnym kroku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.