Skocz do zawartości

goreckim

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530xi + gaz 2006r. automat

Osiągnięcia goreckim

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, wymieniłem przepustnicę, na inną używaną. Mam wrażenie,że objaw przydławiania występuje troszeczkę częściej, ale to może sugestia. Czy dla drugiej przepustnicy trzeba robić adaptację kompem??? W necie znalazłem jakieś instrukcje na zasadzie włącz, wyłącz zapłon przytrzymać gaz przez 30sec,. Zrobiłem, ale nic to nie daje :) Jeśli moja przepustnica była dobra, to pewnie też będę musiał zwalać kolektor i obejrzeć dokładnie odmę i jej przewody oraz małą DISĘ :(
  2. Moja walka trwa dalej...... :mrgreen: Ostatnio podmieniam po kolei cewki na jedną dobrą, ale już jestem przy 5 cylindrze i nadal objawy szarpania nie ustępują. Co do szczelności układu dolotowego, to robiłem test poprzez zdjęcie obudowy filtra powietrza i zapchanie rury przed przepustnicą ręką. Samochód gaśnie po 2 sekundach i nic nie syczy, zatem twierdzę,że wszystko jest ok. Pozostaje mi zakup przepustnicy, może z niż jest problem....??? :( :( :(
  3. U mnie pali elegancko. Jak przygazowuję z niskich obrotów to raz na kilka nie wchodzi płynnie na obroty, tylko tak jakby "popierduje" :) To dla mnie nie problem, w normalnej eksploatacji tego nie zauważam, ale myślę, że ma to związek z tym wcześniej opisywanym dławieniem podczas jazdy. Co do przepływki to Zibski masz rację, źle się wyraziłem wcześniej, miałem na myśli czujnik temperatury powietrza na rurze dolotowej między filtrem powietrza, a przepustnicą. Wczoraj wyjąłem przepustnicę,bo cały czas myślę, że jest to jakiś problem z dostarczanym do silnika powietrzem. Wymyłem całą,zdjąłem plastikową osłonę, bo myślałem, że może trybiki wyrobione w środku, albo zabrudzone. Niestety nie, wszystko dość czyste i raczej mechanicznie sprawne. Szkoda, bo używaną przepustnicę można już kupić za 100-150 zł. Pojeżdżę kilka dni i zobaczę czy to czyszczenie pomogło. Jeszcze nie mam pewności co do małej DISY, niby słychać, że chodzi w niej silniczek,ale może też jest oberwana ośka, tak miałem z tą dużą. Tyle że, żeby zobaczyć tą małą trzeba zwalać kolektor, a to już trochę zabawy... Macie inne pomysły???? :?: :?: :?:
  4. Witam, Od dłuższego czasu walczę z problemem przydławiania. Objawy jakie zauważyłem są dwa. Pierwszy to taki, że na postoju przygazowując gwałtownie od 650-2000 silnik jakby się przydławiał, nie wchodzi płynnie na obroty. Zdarza się to tylko przy gwałtownym przygazowaniu. Na zimnym nie występuje, bo obroty nie spadają poniżej 1000 dopóki się nie rozgrzeje. Jeśli nie robię takiego przygazowywania silnik pracuje równiutko i normalnie. Drugi bardziej denerwujący objaw to przydławianie podczas jazdy. Zdarza się to w sytuacji, gdy np. dojeżdżam do skrzyżowania, zwalniam żeby skręcić, obroty spadają do min lub prawie do min i wychodząc z zakrętu chcę nagle przyśpieszyć, a tu nagle przydławienie, przyduszenie. Czasami wpada jakby w taką turbodziurę i żeby przyśpieszyć muszę odpuścić trochę gazu i jeszcze raz depnąć i wtedy idzie normalnie. W trasie w ogóle nie ma problemu. Spalanie w normie. Wszystko poza tym ok. Na kompie nie ma żadnych błędów. Byłem u kilku mechaników, ale ostatnio u R Car Power Marcin Ruszkowski Borówno 36h, 87-410 Borówno, ponieważ kilka tygodni temu samochód zaczął trochę nierówno pracować, mechanik zdiagnozował mi uszkodzoną klapkę DISA, tą dużą, bo mam dwie. Małą DISA testował kompem i słychać, że chodzi. Duża miała uszkodzoną ośkę. Kupiłem używkę, rozkleiłem wyczyściłem i ”na sucho” przed włożeniem sprawdziłem. Po wymianie samochód pracuje znowu równiutko, ale przydławianie nie ustąpiło. Proszę oceńcie czy prawidłowo chodzi, tzn. wyłączona jest otwarta, po zapaleniu zamyka się i dopiero po osiągnięciu ok. 4000 obrotów otwiera się znowu na maksa, po zgaszeniu znowu zamyka się. Ponieważ to używka, to nie jestem przekonany czy działa prawidłowo? Nowa niestety kosztuje ok. 1100zł !!:) Ale jeśli nie DISA to co może być przyczyną? Ruszkowski wykluczył przepływkę, podobno ma parametry w normie, przepustnica podobno dawałaby błędy na kompie. Dodam jeszcze, że objawy są identyczne na benzynie i na gazie. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc
  5. Mam już nową ramkę. Potwierdzam to, co przypuszczałem wcześniej. Zamówiłem w ASO całą ramkę w kolorze czarnym. Spokojnie dało się przełożyć dolny elelment, kupiony czarny na mój stary w kolorze drewnianym. 5 minut roboty :tak:
  6. U mnie element w kolorze drewna jest odłączany, ale serwis nie wie czy jak zamówię całość w kolorze czarnym to da się odczepić tą dolną część i założyć tą moją drewnianą: http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/hjBuoW.jpg[/url] Czy ktoś ma cały ten element, tzn, ramkę jak wyżej i element drewniany tylko że w kolorze czarnym i może już to wymieniał, żeby mi potwierdzić , że elementy te się rozłączają??? Jeśli jest tak jak myślę to byłaby to wskazówka dla wszystkich, ponieważ za 150zł można mieć taką ramkę nową z serwisu, a za tyle i więcej mają powycierane, takie jak moje albo gorsze na allegro !!!
  7. Dzięki za odpowiedzi, upieram się jednak żeby wymienić tą ramkę na nową, może kilka lat jakoś będzie wyglądać: http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/9ayLST.jpg[/url]
  8. Nikt nie wymieniał tej ramki? Proszę o pomoc :)
  9. Witam Wszystkich, To mój pierwszy wpis na tym forum :padam: Chciałbym wymienić na nowy panel radia w moim E60, który niestety wytarł mi się przy gałce do podgłaszania i wygląda to fatalnie. Moja ramka jest od góry patrząc elementem panelu klimatyzacji oraz radia w kolorze czarnym i elementem drewnopodobnym na dole przy włącznikach ogrzewania foteli. Niestety cena całego w serwisie to ponad 600zł, także sporo :( Rozebrałem moją i u mnie można odczepić element drewnopodobny. W ASO dostępna jest natomiast ramka, która jest w całości czarna i za ok.150zł, tyle że serwis nie jest mi w stanie powiedzieć czy część, która jest u mnie drewnopodobna a w tej ramce czarny da się przełożyć. Czy ktoś z Was ćwiczył ten temat? Z tego co widzę na allegro jest to częsta przypadłość w E60, jednakże na allegro są wszystkie w moim albo gorszym stanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.