Skocz do zawartości

pakiet

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d Touring M-pakiet

Osiągnięcia pakiet

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. wznowię wątek: czy ktoś może zakupił i przetestował coś takiego? http://allegro.pl/zarowka-postojowa-led-ring-bmw-e60-e39-e53-e87-e83-i5182684538.html czy to ma takie samo złącze jak orginał? jak to świeci i działa (zgodnie z tym co piszą w ofercie)? Dzięki i pozdrawiam
  2. Czy ktoś ma może rozpiskę przewodów elektrycznych do tylnej klapy w turnigu?
  3. U mnie, też przestała działać listwa ledowa światła stopu (trzecie światło), winą jest przetarty kabelek. To się ponoć często zdarza. Czy ktoś wie którędy dokładnie leci kabelek zasilania tej lampki (czarny z żółtymi paskami)? Gdzieś podsufitka.. a później?
  4. Mam kombi (jest cięższe) i z automatem, jeżdżę 80% duże miasto z dużymi korkami, 20% cykl mieszany po pobliskich miasteczkach i wioskach, i 10% autostradki. A oto moje spostrzeżenia: lekka noga miasto: 11-12 l/100km lekka noga wioski: 7-8l lekka noga autostrada (130-140 km/h) 7 - 8,5l (w zależności od temp, opon, natężenia ruchu itd..) dynamiczna jazda miasto: 13-14l dyn na wioskach: 12l dyn na auto (180+ km/h) 13-14l (oczywiście niemieckie autostrady) głównie polskie paliwo (akurat najbliżej mam do statoila). Średnia długodystansowa 10,8 l/100km Minimalnie udało mi się przejechać ok 500 km ze średnią 6,4 l/km (tempo na 90 odpuszczane pod górkę i dodawane z górki) ale może był dobry wiatr ;) Pozdro
  5. Szanowni, a miał ktoś z Was do czynienia z takimi zamiennikami: http://allegro.pl/bmw-e39-525d-530d-katalizatory-zlacza-elastyczne-i4515564692.html warto tym w ogóle zaprzątać sobie głowę? Pozdrawiam
  6. Wielkie dzięki za linka i za tak szybką odpowiedź! U mnie jest coś a'la to: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=18_0714&hg=18&fg=10 tylko że z normą EU4 (co jest potwierdzone w dowodzie niemieckim i nalepką na szybie przedniej). I zastanawiam się czy zamiast tej puszki nie wspawać kawałka rury. Czy lepiej kupić używkę kat-ów wstępnych. Czy może to objawiać się jakimś negatywnym efektem na pracę silnika, oczywiście nie wliczając ekologii?
  7. Hej Szanowni nie wiecie może czy we wszystkich e39 zaraz za turbo był 3-ci katalizator, czy czasem była zwykła rura? Jeśli była to czy ktoś z Was mógłby mi podać jakieś namiary na to? Jak to zidentyfikować? Jak to powinno wyglądać w oryginale? Mam e39 3.0d Touring z 2001 z dołożonym w 2007 roku przez serwis BMW w niemczech FAP-em mechanicznym (nie widać by były żadne kabelki od jakiś czujników po prostu puszka na rurze) tak by spełniał normę euro4. Teraz autko jest w Polsce i ma coś mało mocy więc szukam opcji co z tym zrobić, usunąć DPF-a (FAP-a) i wsadzić kat, czy samą rurę kupić czy dosztukować i wspawać, czy może jakąś renowację FAP-a chemią do sadzy w kominach? Dzięki wielkie za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.