Skocz do zawartości

Pussy master

Zarejestrowani
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Kiedyś e36 318,później e36 316 potem e46 320 CI teraz ukochany klasyk 1502
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia Pussy master

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Udało się :mrgreen: .Sprzęło chodzi jak nowe.Wymieniłem wysprzęglik na nowy (Ate) ale nie obyło się bez problemów.Mianowicie po zamontowaniu wysprzęglika nie mogłem zalać płynem pompy sprzęgła i musiałem ją wyciągnąć.Po rozebraniu pompy i przedmuchaniu powietrzem i powtórnym złożeniu udało sie zalać i odpowietrzyć cały układ :cool2: . Pozdrawiam.
  2. Witam ponownie. Wysprzęglik już mam i czekam do soboty na wymianę,natomiast dzięki za podpowiedź z tą sprężyną bo już dzisiaj sprawdziłem i okazało się,ze wcale jej nie mam.Zamówiłem komplet nowych w ASO i za parę dni będą. Jak wymienię to dam znać co i jak. Pozdrawiam.
  3. Witam. Zobaczę w sobotę bo dopiero wtedy będę miał chwilę.Przyznam się,że nie wiedziałem że tam jest sprężyna a na domiar złego wysprzęglik jest do śmieci już zamówiłem nowy.Dam znać co i jak. Pozdrawiam.
  4. Witam. Miałem to samo.Włącznik w klapie jest to zwykły włącznik (mikrostyk) działający na zasadzie zwarcia i po jakimś czasie robi się zaśniedziały.Musisz go wyjąc,rozebrać i delikatnie przeczyścić drobnym papierem ściernym i będzie po problemie. Pozdrawiam.
  5. Witam. Mam problem ze sprzęgłem w moim 1502 z 1976r. a dokładnie mówiąc pedał nie odbija :cry2: .Samo sprzęgło chodzi dobrze tylko trzeba nogą cofać pedał :mad2: .Jeżeli wiecie co odpowiada za taki stan rzeczy to proszę o pomoc.Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  6. Witam. Wiesz nie chcę cię zniechęcać ale oryginalne maty grzewcze w fotelach są wszywane podczas zszywania tapicerki na fotele,więc jeżeli nie planujesz prucia swojej tapicerki albo szycia nowej to bedzie ci ciężko. Do tego maty grzeją tylko podczas nacisku na nie,jeżeli ich nie ściśniesz (lub osobnik nie siedzi na fotelu) to nie będą grzać. Pozdrawiam.
  7. Witam. Nie pasuja.Nawet od cabrio do coupe sie roznia w cabrio sa troszeczke mniejsze.Musisz miec od sedana. Pozdrawiam.
  8. Witam ponownie. Co do oleju to wlalem Mobil ATF 220 Premium.Jak do tej pory wszystko super :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Pozdrawiam.
  9. Witam. Przeczytaj jeszcze raz swoj tytul bo jest lekko dwuznaczny :norty: :norty: :norty: . Pozdrawiam.
  10. Pussy master

    Ringi

    Witam. Jezeli dobrze zrozumialem to takie rzeczy programuje ASO dla danego kluczyka (kierowcy). Pozdrawiam.
  11. Witam. Właśnie odebrałem autko po wymianie kolektorów wydechowych i wszystko już jest super :mrgreen:.Trochę to trwało ale ciężko było dostać oryginalne z katalizatorami w dobrym stanie i po małym przebiegu (nowe kosztują ponad 6-tyś. PLN :duh:) ale już są.Podczas naprawy okazało się,ze kolektor od cylindrów 4-6 pękł w obudowie katalizatora dlatego nic nie było widać.Dopiero po wyjęciu z auta zobaczyliśmy,ze cały kolektor latał,a po nagrzaniu pracował jak traktor.Reasumując ten temat dodam,iż nie wszystkie usterki i nieszczelności układu wydechowego da się zobaczyć. Pozdrawiam.
  12. Witam. Poduchy sie otworza.Problem polega na tym,ze jak bedziesz jechal sam i nie daj Boze bedziesz mial stluczke to otworza sie wszystkie a nie tylko kierowcy.Ten czujnik bedzie udawal pasazera ale lepsze to niz brak poduszek podczas jazdy z pasazerem z uszkodzona mata. Pozdrawiam.
  13. Witam. Nowa pompa oryginalna "LUK" kosztuje 1400 PLN w hurtowni, 1600 PLN w ASO :mad2: .Ja kupilem zamiennik firmy ENERGY za 480 PLN i mam na nia rok gwarancji.Co do drugiego pytania to tez zauwazylem iz wspomaganie w BMW chodzi troszke ciezej niz w innych markach ale uwazam,ze jest to bezpieczniejsze przy wyzszych predkosciach.Mozesz natomiast sprawdzic stan paska wieloklinowego i rolek,zeby pompa miala odpowiednie obroty.O plynie nie bede wspominal. Pozdrawiam.
  14. Witam ponownie. Pompa wymieniona na nowa i wszystko wrocilo do normy :mrgreen: .Przy okazji uklad kierowniczy zostal przeplukany dwa razy i zalozylem nowe rolki od paska wieloklinowego. Pozdrawiam.
  15. Pussy master

    wibracje na kierownicy

    Witam. Nie wiem czy to cos pomoze ale ja bym zaczal od rozpedzenia sie do predkosci przy ktorej wystepuja drgania i wrzucil luz.Zobacz czy drgania wystepuja na luzie czy tylko na biegu lub biegach (w roznych predkosciach obrotowych silnika).Powie to tyle,ze bedziesz wiedzial czy problem tkwi w ukladzie jezdnym czy w napedowym. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.