Skocz do zawartości

Cezar_2000

Zarejestrowani
  • Postów

    649
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cezar_2000

  • Urodziny 30.11.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E39 520i, E39 528i x2, E60 525i, E61 525d, X5e70
    jest f01 730d LCI
  • Lokalizacja
    ETM

Osiągnięcia Cezar_2000

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Witam, podchodzi mi akcja serwisowa chłodnicy recyrkulacji spalin (a nawet dwie akcje) ale dzwoniłem do premium areny w Łodzi i powiedzieli że sprawdzą. Ja chcę wymienić a nie czekać aż auto się zapali. Czy jest możliwość żeby ich jakoś przymusić do wymiany, albo czy jest jakiś serwis który nie będzie stękał tylko wymieni mi to? VIN C999371 f01 (ale pisze tu bo na 7er mało kto zagląda)
  2. Nie rozumiem co złego w tym że kupując paroletnie auto za 100 tys chcę mieć jak najniższy przebieg. Normalna eksploatacja to 10-30tkm rocznie więc po 4-6 latach szukam niezajeżdżonego egzemplarza z przebiegiem 120-200.
  3. Dzięki, jak serwisy przeciągane to pewnie już rozrząd będzie do wymiany. Zastanawia mnie też sprawa cła bo auto z po za unii. Ale skoro zarejestrowany to chyba powinno być ok. Szukam dalej. Jak macie coś ciekawego to dajcie znać Szukam: f10, f01 5er LCI 2.0 190KM lub 3.0d 258KM lub 7er LCI 3.0d (2012-2014) duża NAVI, komforty lub sporty, przebieg do 200 najlepiej czarna.
  4. W poprzednim ogłoszeniu właściciel pisał że auto sprowadzone z Monako. To by się zgadzało bo tam po francusku gadają.
  5. Podoba mi się ta maszyna ale trochę przebieg wysoki jak na 4 latka. Z drugiej strony jak jeździła duże trasy to lepiej dla silnika i skrzyni. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-530d-m-pakiet-harman-led-indyvidual-bezwypadkowy-ID6DjW7F.html Co sądzicie o stosunku cena/rocznik/przebieg/wyposażenie. Trochę już stoi może rzuciło się wam coś w oczy... mam strasznie daleko...
  6. Trochę nie rozumiem czemu tak zachwalasz n57 (pewnie dlatego że masz taki) . N57 ma kupę wad których nie miał m57n2 np. EGR, zbieranie się nagaru w dolocie, padające pompy oleju (dużo przypadków zatartych silników - szczególnie 306 KM) mniej trwałe łańcuchy - na dodatek od strony skrzyni. Na pewno jest oszczędniejszy i skrzynia w polifcie jest fajniejsza ale co do silnika to nie zgadzam się.
  7. Jak chcesz to mam na sprzedaż e70 3.0d 235KM 2009. Bezwypadkowa. 216 nalotu
  8. Tak z ciekawości, jaki przebieg i co ile wymiana oleju?
  9. Nawet nie wiem co o tym myśleć. Może jakiś Angol po przekładce. Za 30 to ciężko dobre e53 z końca produkcji kupić. Jak szukasz e70 to myślę że 58 to minimum za auto w dobrym stanie. Pojeździsz zobaczysz. Ja obejrzałem 7 sztuk zanim kupiłem swoją. Połowa była powypadkowa a kilka miało uwalony konwerter ASB i inne mankamenty.
  10. Przebieg oryginał, potwierdzony przeglądami okresowymi. Serwis poza aso. Wiem że w PL cena czyni cuda ale za pół darmo też nie chce sprzedać.
  11. Przód wygląda na powypadkowy. Maska krzywo leży. Poniżej 60tys zł raczej nic dobrego bym się nie spodziewał. Przerabiałem temat. Lepiej dozbieraj dychę i możesz zacząć szukać. Poważnie mówię.
  12. Chyba miało być z f15 do e70 ok A z e70 do f15 nie ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.