Skocz do zawartości

piotrsz

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91

Osiągnięcia piotrsz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Z tego co kojarzę to w E90 wychodził tylko Bi Ksenon. Chodzi o to, że jak włączasz długie to otwiera ci się taka przesłona przed soczewką ksenonu i tyle. Doświetlanie zakrętów to już inna sprawa. Wychodził Bixenon skrętny a doświetlanie zakrętów to już po lifcie wychodził. A czy da się doświetlanie zakrętów halogenem włączyć w LCI ze zwykłą lampa xenonowa (nie skrętna)? Mam "Carly for BMW" i jest tam napisane, że przeważnie wymagane są światła skrętne, żeby ono działało.
  2. Sprawdz tuleje wahacza, szczegolnie te od strony kabiny. U mnie wymiana pomogla, objaw byl podobny. Szukalem problemu w tarczach, geometrii, drazkach, itd.
  3. Wyjalem wkladke lampy z wszystkimi zarowkami, ale na niej sa zarowki od stopu (zewnetrzny i wewnetrzny). Problem mam ze swiatlem pozycyjnym (dwa paski w lampie), ktore oswietlane sa LEDami wbudowanymi w lampe. Wygooglane na szybko: http://www.gielda-czesci.com.pl/files/237/737/191/OSWIETLENIE.2012.005.26086.jpg
  4. Zauwazylem, ze swiatlo pozycyjne w prawej tylnej lampie (tylko ta czesc w karoserii) swieci wyraznie slabiej niz pozostale. Natomiast swiatla pozycyjne w klapie oraz lewe w karoserii swieca na tym samym poziomie. Lampy byly kiedys wymieniane na gwarancji - znany problem z lutami w lampie. Gdzie szukac problemu? Czy moze na slepo wymienic czesc lampy z karoserii?
  5. Hej, Dzięki za ten wątek. Pomógł mi zdemontować dolną część klapy. Użyłem do tego przyrządu kuchennego z ikea, który jest gumowany. Dzięki temu nie rysuje plastików i bez problemów się po nich ślizga. Demontaż zacząłem od wsunięcia na łączeniu osłona bok/dół od strony szyby. Następnie tak wsunięte narzędzie przekręcałem delikatnie w okół własnej osi, co spowodowało, że zapinka puściła. http://i.imgur.com/i0Asoeh.jpg http://i.imgur.com/B4mJUdA.jpg Odpiąłem tylko dwie pierwsze zapinki, licząc od dołu, bo interesowała mnie dolna osłona. Pierwsza zapinka bocznej klapy "łapie" ucho dolnej pokrywy. http://i.imgur.com/ZyzGm71.jpg
  6. Witam, Jestem winny odpowiedzi na problemy, ktore opisalem. Wybralem sie do BMW kliniki w Opocznie i tam panowie stwierdzili, ze winne sa tuleje wahacza z przodu, ale tego od strony kabiny (taki w ksztalcie banana). Poniewaz do Opoczna mam kawalek, wymiane zrobilem lokalnie. Faktycznie tuleja od strony kierowcy byla lekko uszkodzona - wyrazne pekniecia gumy - jeden drobny kawalek nawet wylecial. Poki co przetestowalem w krotkiej trasie, ale juz teraz auto hamuje wyraznie bez problemow i bez bicia. Wybieram sie w dluzsza trase, wiec to bedzie prawidziwy test. Dzieki wszystkim za chec udzielania sie w watku, pomoglo mi to zawezic obszar poszukiwan. :)
  7. Masz jakis sprawdzony zaklad, ktory mozesz polecic? Nie chcialbym jechac do przypadkowych druciarzy. :)
  8. Pojade w takim razie na przetoczenie na aucie. Zobaczymy czy pomoze. Bicie przy hamowaniu odbiera cala frajde z jazdy. :x Na filmie tego nie widac, ale mam wrazenie, ze to stukanie jest wyraznie przy skrecaniu w lewo. Jak przegladalem forum, to ktos wspomnial, ze "ten typ tak ma". Niestety nie moge teraz odnalezc tego watku.
  9. Bylem przy montazu, zamontowala je zaufana osoba. Piasta byla dokladnie oczyszczona, zwrocilem na to uwage. Nie zauwazylem jakiejs znaczacej roznicy w biciu przy zimnej/rozgrzanej tarczy.
  10. Tego nie sprawdzalem - przyjrze sie jak sie zachowuja, gdy sa zimne. :)
  11. Tarcze kupowalem na brakeparts.pl. Tam wlasnie sugerowano mi EBC yellow zamiast EBC green. Umowilem sie w BMW Klinice w Opocznie na dokladny przeglad zwiechy przodu. Mozliwe, ze to ktores tuleje... Wydaje mi sie, ze pukajaca maglownica przy zgaszonym silniku to normalny objaw. Przy wlaczonym juz niekoniecznie. Poinformuje na pewno jesli uda mi sie rozwiazac ta zagadke. :)
  12. Kola wywazalem z tzw. testem drogowym. Podczas jazdy nie wykazuja bicia. Ponizej wydruk z wywazenia. Zapomnialem dodac, ze na kompletnie innym zestawie kol 205/R16 na stalowych tez bilo przy hamowaniu, ale amptlituda wychylen kierownicy byla wieksza niz na moich alu 225/45/R17. https://www.dropbox.com/s/hxq5a3h5k7hqlqs/received_10202782208635883.jpeg?dl=0 Sprawdze jeszcze raz tarcze. Z tylu mam ori od nowosci a przod to zimmerman sport + ebc yellow.
  13. Nie zauwazylem. Natomiast lubią potrzeszczeć te z przodu, szczególnie w dolnej częsci słupkow. U mnie występuje to głównie na nierownościach, przy niższych temperaturach.
  14. Drodzy, Moja E91 320d xDrive LCI z nalotem 110kkm zaczyna mnie doprowadzac do furii. Mianowicie, gdy hamuje przykladajac srednia sile, to lekko bije mi kierownica w przedziale 120-80km/h. Wymienilem tarcze z przodu + klocki oraz klocki z tylu. Tarcze nie wykazuja bicia po 3kkm. Zrobilem geometrie na maszynie hunter oraz wywazylem kola z testem drogowym. Kapec przod/tyl 225/45/R17. Auto sprawdzalem tez na sciezce: amorki powyzej 76%, hamulce rowne, szarpaki nie wykrywaja zadnych luzow. Auto prowadzi sie bardzo dobrze (nie myszkuje, nie znosi, nie plywa), w zawieszeniu, niczym jak w kazdej w furze-laleczce z allegro, nic nie stuka i nic nie puka. Wszystkie elementy sa sztywne i nie wykazuja luzow. Jedyne co budzi moje watpliwosci to lekkie stukanie przy energicznym ruszaniu kierownica (patrz filmik). To pukanie wystepuje takze przy wlaczonym silniku, jednak praca silnika wyraznie je zaglusza i jakby wygladza (w koncu dziala pompa wspomagania). Przy energicznym poruszaniu kierownicy nie wyczuwam jednak znaczacych luzow. Moze ma ktos jakies pomysly? Akurat nie mam pod reka innej E91 zeby sprawdzic czy takie pukanie wystepuje. https://www.youtube.com/watch?v=dmQ04PDiH6k
  15. Dziękuje, zamówione. Mam nadzieje, że pomoże, bo siłowanie się z klapą jest na dłuższą metę upierdliwe. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.