Skocz do zawartości

mkoz_1

Zarejestrowani
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 728iA

Osiągnięcia mkoz_1

  1. Witam panowie. Po odpaleniu jak silnik jest zimny zaczyn przez chwile nie równo pracować, raz mocniej, raz mniej. Jak wrzucę D to potrafi czasem nawet się zadusić. Czasem wywali błąd 2A62. Silniczek i czujnik valvetronic wymieniony na vdo jakieś 2k km temu
  2. Witam forum. Problem polega na tym że jadąc że stałą prędkością przykładowo 100km/h i puszczeniu gazu obroty najpierw spadają o jakieś 200-250rpm i dopiero wtedy dopiero wtedy zaczyna hamować silnikiem. Podejrzewam że nie zapina się lock-up, tylko czemu? Samochód ma 150tys nalotu. Wymieniłem konwerter na regenerowany, rozebralem mechatronike (zero zabrudzeń na filterkach i zawodach) i wymieniłem akumulatorki (wyglądały prawie jak nowe), skasowałem adaptacje. Ktoś wymontowal hak wraz z modułem ale nie wykodowal go i skrzynia ma błąd brak komunikacji z modułem przyczepki. Skończyły mi się już mądre pomysły stąd moje pytanie, czy po zapięciu przyczepki skrzynia przełącza się w inny tryb pracy i działa jak teraz u mnie czyli tak jak by nie zapinana lock-up?
  3. Na pierwszy ogień sprawdził bym sondy i przeplywke
  4. Co do isty i inpy jak i kabla nie mam pewności ponieważ dopiero co zainstalowałem te programy, kabelek tak samo nigdy nie testowany na innym samochodzie ale Delphi działa na pewno. Wcześniej łączył się bez problemy z tym samochodem a teraz zasilanie na głowicę jest ale zero komunikacji.
  5. Witam kolegów. Kupiłem w promocji E91 n46b20 w automacie. Silnik wydawał dziwne odgłosy (buczenie przy przyspieszaniu....) Skrzynia szarpała. W silniku była robiona UPG i od tego czasu błąd walka ssącego. Pozamienialem czujniki, sprawdziłem wiązkę, popodginalem piny we wtyczce i bez zmian. Zdjelem pokrywę i okazało się że rozrząd jest dość mocno przestawiony. Rozrząd ustawiłem trochę na pale bo nie miałem jak wsadzic blokady wału i na oko ustawiłem gmp na pierwszym a walki na blokadę (koło foniczne miało jedno,,ucho" podgięte to je jakoś tam naprostowalem). Błędy usunęłam, silnik zaczol chodzić normalnie, nie wydaje żadnych dźwięków i ma moc. Problem polega na tym że po kilometrze zapalił się check i spróbowałem podłączyć iste (wcześniej parę razy próbowałem bezskutecznie) ista połączyła się na sekundę i rozłączyła. Od tego momentu nie mogę się połączyć nawet z Delphi. Padł moduł komfort? Czy może jakaś inna przyczyna? Zasilanie na obd2 zasilanie jest.
  6. Witam. Padła mi dmuchawa od ogrzewania i muszę ją wymienić tylko moje pytanie brzmi czy będzie pasować z polifta do mojej E38 z 95r.
  7. Nagraj film najlepiej i powiedz czy masz vanosy.
  8. Tylko tak jak mówię, odme sprawdz bo jak jest zapchana to nawet z nowych uszczelek będzie wywalac olej
  9. Ja skupił bym się na tym module komfort. Jeśli sam moduł jest ok to może zasilanie do niego nie dochodzi lub coś nie tak z wiązka.
  10. Do wymiany uszczelka pokrywy zaworów i być może odma.
  11. No akurat nie ma nic dziwnego w tym ze silnik z rozwalona przeplywka i czujnikiem obrotów nie chce zapalić
  12. Pisałeś że trzęsie autem... Ale dla tego ze silnik nie chodzi równo?
  13. A ten przepływomierz wymieniles?
  14. Akurat w m52b28 nie widzę powodu dla którego moc miała by nie wzrosnac, ponieważ ani w katach ani za katami nie ma żadnego czujnika czy sondy ktora po wycięciu katow mogła by coś mieszac (co innego m52b28tu) druga sprawa to to ze nie jest to jakiś 2T w którym muszą cofać się spaliny.
  15. To czy na zimnym czy na ciepłym jest sporna kwestią. Najlepiej zrób i na ciepłym i na zimnym. No ale podstawa to to aby przepustnica była otwarta podczas kręcenia silnikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.