Witam kolegów. Kupiłem w promocji E91 n46b20 w automacie. Silnik wydawał dziwne odgłosy (buczenie przy przyspieszaniu....) Skrzynia szarpała. W silniku była robiona UPG i od tego czasu błąd walka ssącego. Pozamienialem czujniki, sprawdziłem wiązkę, popodginalem piny we wtyczce i bez zmian. Zdjelem pokrywę i okazało się że rozrząd jest dość mocno przestawiony. Rozrząd ustawiłem trochę na pale bo nie miałem jak wsadzic blokady wału i na oko ustawiłem gmp na pierwszym a walki na blokadę (koło foniczne miało jedno,,ucho" podgięte to je jakoś tam naprostowalem). Błędy usunęłam, silnik zaczol chodzić normalnie, nie wydaje żadnych dźwięków i ma moc. Problem polega na tym że po kilometrze zapalił się check i spróbowałem podłączyć iste (wcześniej parę razy próbowałem bezskutecznie) ista połączyła się na sekundę i rozłączyła. Od tego momentu nie mogę się połączyć nawet z Delphi. Padł moduł komfort? Czy może jakaś inna przyczyna? Zasilanie na obd2 zasilanie jest.