Skocz do zawartości

lukasz9501

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e46 1.9

Osiągnięcia lukasz9501

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Odkopie kompota . Otóż nie wyciąłem kata z niej .Natomiast u innego klienta tak zrobiłem ,przy okazji zaślepiony egr + usunięcie pompy powietrza .Auto ma 30 ty na tym i nic się nie dzieje ,.Pozdro pany
  2. witam u mnie to samo było .Okazała się wypalona ścieżka na sterowniku ecu .Pozdro panu .Do zamkniecia .
  3. witam ,mam problem z moja e46 m52 b25 dokładnie 323i .Kupiłem ją na dniach .Borykam się z problemem od kilku dni . Opisywałem sytuacje na innym forum i kilka spraw się rozjaśniło , lecz nie wszystko .A więc miałem problem z czujnikiem wałka vanosa wlotowego ,wymieniłem go ,przy okazji poszła wymiana separatora odmy ,bo gwizdała po otwarciu bagnetu . Wyczyszczono przewody odmy ,nowy przewód do regulatora ciśneinia paliwa ,wyczyszczono przepustnice,dise ,silnik krokowy ,nowa chłodnica wody ... Po całej operacji dalej silnik telepie ,lecz jest o wiele lepiej .Silnik zaczyna telepać jak tylko złapie temp powyżej niebieskiej kreski . Błędy 202 /203 sond .Cylindry też wariują . Ktoś coś pomoże ? https://www.youtube.com/watch?v=M0li5vYKcIA
  4. Witam , wymieniłem przeputnice ,ponieważ jadąc swoja bmw wyskoczył eml i kątrola trakcji (tryb awaryjny do 2.5tyś obr wkręcał się ledwo i przerywał ) .Czyśiłem starą przeputnice ,nic nie dało ,błędy na inpie z przepustnicą związane oraz bład 148 . Wymieniłem na drugą i dalej to samo .Stwierdzilem ,że może ta druga była też zepsuta ,więc zakupiłem trzecią i tu psikus dalej to samo . Przy okazji wymieniłem całą odme ori bmw ,sprawdziłem szczelność dolotu ,czyszczenie kostek oraz sterownika ecu kontaktem ,czyszczenie silniczka krokowego ,sprawdzenie wiązki od przepustnicy do ecu i okey . Jakie kolwiek adaptacje nie dają rady . Po przekręceniu zapłonu i skosowaniu błedów oraz aktywacja adaptacji ,ponownie wyłączeniu zapłonu + 30s oczekania i nastepnie ponownie przekręcenie na zapłon nie ma błędu ,lecz po dotknięciu pedału gazu odrazu asc wyskakuje i eml ... Jest to przepsutnica ta pół elektroniczna czyli pedał gazu na linke . Na lpg to samo się dzieje ... W inpie dział silnik wyskakuje błąd : 114 oraz 169 . Przy 169 błąd wyskakiwał wcześniej tylko a teraz dwa . Nastomiast w dziale abs asc wyskakuje bład 148 .. Pomóżnie mi proszę bo już walcze z tym 2 tygodnie ,wydałem sporo kasy na części ,paliwo jak i czas i nadal cisza . Dodam to ,że czuć nie przepaloną mieszanke paliwa z wydechu . Zdjęcia z pracy silnika ,też jest to dla mnie dziwne ,że taka duża różnica jest (może dlatego tak pokazuje parametr ze względu trybu awaryjnego ) Może świece lub cewki do wym ? Lecz raczej by nie wyskakiwały takie błędy ... Pomocy !!
  5. Odrazu kompletny debilizmy , po to jest forum by można było zapytać i w kulturalny sposób odpowiedzieć. Prosto i na temat ,nie opłaca się go wymieniać . AA po jakim przebiegu w benzynowym motorze przyważnie nie nadaje się kat ? Jest jakaś norma czy po prostu w jednym aucie może się szybciej wypalić niż w drugim ? Pozdro :8)
  6. Ponieważ dają za niego 700zł u mnie , 700zł bym przeznaczył na coś innego np na opony . Dlatego pytam czy się opłaca ,skoro mam drugi kompletny wydech z strumiennicą (Z wejsciem na sąde ) .
  7. Witam ,odkopie trochę temat . Otóż posiadam bmw e46 1.9 118km z ori przebiegiem 120 tyś .Pytanie czy opłaca się wycinać kata ? Posiadam drugi kompletny układ wydechowy(od kolektora po końcowy wydech) od takiego silnika ,prócz kata jest wspawana strumiennica a za nią jest wejscie na sonde . Oczywiscie mam nowy LPG założony miesięczny i zastanawiam się nad wycieciem tego kata .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.