Skocz do zawartości

and-ben

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1991r. m50b20

Osiągnięcia and-ben

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. to przez 3 dni byloby dobrze? I na ciepłym by odpalał?
  2. Teraz poszedłem do auta i po godzinie postoju wskazówka od temp. jeszcze w pionie stała i tez kręcił z 10s... Podejrzewam, ze moze gdzies sie paliwo cofa? Bo gdyby iskry nie było to na tyle krecenia by było czuc paliwo a nie czuć.
  3. Panowie i mam problem. Otóz po złozeniu auto ładnie chodzi. Przez pierwsze 3 dni paliło od strzała a teraz z rana ciężko ma odpalić kręci z 10s i dopiero odpala. Pozniej jade 30km i znów stoji około 7,8 godz i znów ten sam problem. Ktos udzieli jakiś wskazówek co to może być? Obawiam się najgorszego, ze moze zawory gdzies puszczaja kompresje. Ale przed naprawą na 6cylindrze miała 0,5 bara a na 5 cylindrze 9 bar i paliła od strzała.
  4. Mam pytanie musze wymienic górny slizg łancucha ten co mam wyglada tak https://www.google.pl/search?q=slizg+%C5%82ancucha+e36+2.0&biw=1360&bih=619&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=bxdSVLCtAdbhauX_gOAB&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=4G1IhY98_hHYhM%253A%3BI2ctLNLjb5GyOM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg14.allegroimg.pl%252Fphotos%252Foryginal%252F41%252F28%252F73%252F18%252F4128731898%3Bhttp%253A%252F%252Fallegro.pl%252Fbmw-3-e36-320-2-0-24v-slizg-lancucha-rozrzadu-i4128731898.html%3B960%3B540 on jest przykrecony na 3 sruby a w intercarsie kupiłem na 2 sruby i innego nie mają. Na tym starym slizgu są obok siebie dwa otwory na srubki a w nowym jest tylko jeden. CZy moge go zamontować?
  5. Nie za rzadki jak go zacznie brać, moze 10w40 wystarczy. Czym mam zrobic ą płukankę i czy muszę?
  6. Wczoraj zdjąłem głowice i ugięte dwa zawory wydechowe na 6 cylindrze
  7. jak sprawdzic odkrecic pokrywe zaworów i zobaczyć? i jak mają chodzic?
  8. Jutro biore sie za głowice. Tylko dzis musze zrobic jeszcze 100km i mam pytanie czy ten brak cisnienia nie uszkodzi tłoka albo panewki? Zebym nie zrobil góry a dół padnie.
  9. Witam. Zmierzyłem cisnienie na ciepłym silniku i jest jeszcze gorzej niz wczesniej 1cylinder 13.5 bar 2cylinder 13.5 bar 3cylinder 13.5 bar 4cylinder 13.5 bar 5cylinder 13.5 bar 6cylinder gdzies okolo 0.5 bar a po zalaniu olejem moze z 1bar nie wiem dokladnie bo manometr zaczyna sie od 3bar ale jak wkreciłem w 6cylinder to mysle co jest? Manometr popsuty? :D Mam pytanie bo od tamtej pory co zaczął sie problem z tym cisnieniem zrobilem gdzies z 2500 km. Czy mogło sie cos uszkodzic bo teraz przeciez na tym 6 cylindrze w ogóle spalanie nie ma?
  10. Witam. Zmierzyłem cisnienie na zimnym silniku i jest tak 1cylinder 13.5 bar 2cylinder 13.5 bar 3cylinder 13.5 bar 4cylinder 13.5 bar 5cylinder 13.5 bar 6cylinder niecałe 3 bar Na ciepłym ma na wszystkich 5 cylindrach po 13bar a na 6 cylindrze niecałe 8. Czy możliwe ze przez popychacze na tym 6cylindrze jest tak niskie cisnienie?
  11. nie wiem czy wymieniac szklanki czy zalać go jeszcze lotosem 15w40. Czy szukać drugiego silnika?
  12. Miał ktoś taki przypadek? Bo już nie wiem co robić.
  13. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem kupiłem nie dawno e36 320i m50b20 no i postanowiłem wymienic w niej olej po kartce która była zawieszona okazało się ze silnik jezdził na lotosie mineralnym 15w40 więc postanowiłem zmienic na ten sam tylko Castrola tez 15w40. Po 50 km zaczął stukać któryś popychacz, postanowilem zaryzykowac i zalałem go półsyntetykiem Havoline 10w40 ale to nic nie pomogło. Teraz pytanie czy przejdzie po jakims czasie samo czy czeka mnie wymiana hydropopychaczy? Zapomniałem dodać, ze do silnika przedtem nie byl dolany zaden doctor. Wiem, ze od groma jest wiele postów na ten temat ale nie mohe znalezc konkretnej odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.