Skocz do zawartości

dmn1

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320d

Osiągnięcia dmn1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Hey, podepnę się pod temat by nie zakładać nowego... Od jakiegoś czasu rozglądam się za 4ką w benzynie o oznaczeniu 428i jednak ze względu na target ( niebieska bądź biała w mpakiecie do50kkm) takich samochodów jest bardzo mało.... pomyślałem więc by szukać również z silnikiem diesla tylko nie wiem czy to dobry pomysł bo samochód będzie użytkowany głównie na krótkich dojazdach do pracy tj 5km w jedną stronę. Z drugiej jednak strony uzytkowałem w ten sposób e90 2.0d przez 5 lat i nie było żadnych problemów. Co wy o tym myślicie?
  2. Miałem n54 bez chłodnicy i n55 z chłodnica i różnica jest praktycznie minimalna na korzyść chłodnicy. N54 na trasie Hamburg - Bremen nie przekraczal połowy skali, odległość 90 km pokonywałam w 20 min. Żeby mieć chlodnice z fabryki trzeba mieć opcje 840 przystosowanie do wysokich prędkości 270km/h nonstop? :shock:
  3. nieno, takie rzeczy sprawdzone zresztą wydaje mi się ze gdyby był problem z luźna klema czy gubił prąd gasł by w każdych warunkach atmosferycznych a jeżeli juz to bardziej przy wilgoci a problem wystepuje tylko podczas mrozow. Co ciekawe dzisiaj na trasie 2x 10km przy -14C tylko raz szarpnęło natomiast 2dni temu przy -5 ta sama trasa ten sam styl jazdy i zgasl z 3x i szarpalo kilkukrotnie :shock: :shock:
  4. problem dalej nie rozwiązany, nowe spostrzeżenia - mimo rozgrzanego silnika do 80C samochod dalej potrafi szarpnac/zgasnac
  5. panowie- 320d "05 163PS na zimnym silniku przy jezdzie na wysokim biegu po puszczeniu pedalu gazu-albo przy zmianie na wyzszy bieg- mrugnie czasami na zolto kontrolka silnika i jakby na ulamek sekundy odejmuje moc... 2 razy chwile potem silnik mi zgasl podczas jazdy...i zalapal wszystkie bledy jakie sa mozliwe... po wyjeciu kluczyka i ponownym wlozeniu- normalnie odpalil i "byl czysty" DZIEJE SIE TO TYLKO ZIMA, podczas niskiej temperatury ..- INPA pokazywala blad sondy lambda, wymienilem ja ale problem znow powrocil przy pierwszych przymrozkach czego szukac ? na innym forum pisali do module dde ale nie zostalo to potwierdzone a autor watku nie napisal czy rozwiazal problem czy nie...
  6. Strasznie leca panewki w tych silnikach, ja juz mam to za soba ale to juz napewno 6 temat w ostatnich paru miesiacach jaki czytam o panewce.
  7. Panewka? :P Jesli chcesz sam slupek to wszystkie beda pasowac czy to z e87, e90 czy e60
  8. A tutaj moje no namy z allegro za 80zl. W dzien wpadaja troche w zielen w nocy sa biale ale jak za taka kase to wg mnie jest si :) http://oi62.tinypic.com/2u56cn5.jpg
  9. Najlepiej wjechac na kanal sciagnac gumowa oslone i miec kogos do pomocy kiedy ty energicznie ruszasz kierownica on trzyma reke na odslonietym elemencie magla i zpewnoscia wyczuje luz, nawet ten najmniejszy :)
  10. kolego sprwadz maglownice, u mnie bylo tak ze bylem pewien na 100% ze mam zuzyte poduszki amortyzatorow czy jak sie to tam nazywa :D jednak po bardzo energigcznym ruchu kierownica okazalo sie ze mam luz wlasnie na maglownicy. Sprwadz moze pomoze :)
  11. a wiec dokladnie mam taki sam problem jak ty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.