Skocz do zawartości

pat16077627

Zarejestrowani
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 m50b20 1991 / E34 m20b20 1989 / E39 m52b28
  • Lokalizacja
    Kielce - Zakopane - Linz

Osiągnięcia pat16077627

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Co Ty zrobisz z mechaniki przy e32 za 2tys ? Tarcze z klockami ? Ja w części w samej komorze silnika wsadziłem 9tys i teraz mam dopiero ideał. http://www.editer.pl/fotka/5c38a94a52a0f2a346beb644d1672637_1.jpg Nie wygląda mi to na m30b30 więc porównanie znikąd. Części do tego 730 R6 są tanie. Każdy wybiera stan/cenę jaką chce/może. Przykładowo: E32 w stanie kruk 100k, w stanie idealnym 50k, w bardzo dobrym 20k, dobrym/dostatecznym 10k. Chyba to proste co wybrać by sobie lata ulepszać, robić, remontować po trochę. Po to jest stare auto, żeby z nim działać. Trzeba to zrozumieć, że nie każdy ma 30k do wydania na stare auto w jednej chwili. 10k i kilka tysięcy wkładane rocznie już łatwiej. Ja osobiście znając mniej więcej sytuacje rynkową celowałbym w kwotę 10-15k za e32 jako fajną przyszłościową skarbonkę. W tej kwocie nie można zwracać uwagi ani na wyposażenie ani na model silnika. Tarcze z klockami przód i tył ATE do 700 PLN bez rabatu m30b30.
  2. Ciemne zdjęcia to wiele nie widać. Cena bardzo atrakcyjna za 8k kupić i mieć ewentualne 2k na lakiernictwo, 2k na mechanikę, 3k na inne rzeczy. I już mamy świetny egzemplarz w bardzo dobrym stanie. Biedny i z najsłabszym silnikiem ale lepsze takie E32 niż żadne. Gdy będę miał 3 miejsce w garażu i skończę E34 to kupię właśnie E32 byle jaki silnik i wyposażenie, byleby karoseria była OK, wszystko inne się wymieni.
  3. "530i Swarzędz TopasBlau WBADS61040GV43949 Postprzez JurekKiller » 2016-05-11, 20:17 Witam. Ku przestrodze Jeżdżącym, dzwoniącym i szukającym.... http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-m- ... yk6IJ.html Delikatnie mówiąc złom. Wstawiona du**, w kole zapasowym chamsko widać prostowanie w miejscu koła zapasowego, malowany cały tył (miernik krzyczał po 500 - 600). Z prawej strony zamalowany kawałek uszczelki szyby :) Malowane drzwi z tyłu, dach. Mechanicznie: Silnik pracuje jak ursus, słychać Vanosy dość głośno. Momentami nierówno pracował, delikatnie kopcił (było ponad 20 stopni i słońce). Środek wysiedziany, zniszczony, wszystko oblane plakiem. Szyber nie uchyla się. Typowy Miro handlarz. Przez telefon igła, pytałem jak pracuje silnik i czy coś malowane, walone. Wszystko miało być ok, samochodzik testowany i jest w dobrym stanie. Wystarczy podnieść dywanik w bagażniku i nie trzeba się znać.... chamsko pomalowane sprayem i zapaprane jakąś masą pod spodem. Oddając kluczyki usłyszałem od frajera po solarium, że chyba nowej szukamy....szkoda mi było czasu na cokolwiek." Link do całego tematu: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=48&t=67358 .
  4. Cytat z maja 2016 roku. Może jest już w bardzo dobrym stanie ? :lol: "...Delikatnie mówiąc złom. Wstawiona [BAD], w kole zapasowym chamsko widać prostowanie w miejscu koła zapasowego, malowany cały tył (miernik krzyczał po 500 - 600). Z prawej strony zamalowany kawałek uszczelki szyby :) Malowane drzwi z tyłu, dach. Mechanicznie: Silnik pracuje jak ursus, słychać Vanosy dość głośno. Momentami nierówno pracował, delikatnie kopcił (było ponad 20 stopni i słońce). Środek wysiedziany, zniszczony, wszystko oblane plakiem. Szyber nie uchyla się... "
  5. Tak jak kiedyś pisałem, nie w Staszowie tylko chowa auta w dziupli w Szydłowie koordynaty 50.580367, 20.998077. Lubił pisać książki serwisowe, zaniżać przebiegi z 350k na 150k. Lubi również zaniżać ceny na umowie. Urząd skarbowy prowadzi dochodzenia. Może się zmienił na lepsze? Nie wiem :).
  6. Do wymiany uszczelniaczy nie zdejmuje się głowicy no chyba, że jest poważniejsza awaria?
  7. Dla ścisłości minus dwa lakiery to poniżej 1000um a więc poniżej 1 milimetra szpachli. Miałem lakierowane powtórnie całe auto. Rysy po myjniach automatycznych, oryginalny lakier + druga warstwa na dachu było max do 360um.
  8. O nivo wiem :). Pytam o bagażnik na hak czy się nie lubi ześlizgiwać po milimetrze z haka aż do szorowania światłami na przejazdach kolejowych. W tańszych zestawach bywały takie przypadki.
  9. Nie ma mowy o obniżaniu się bagażnika podczas długich wyjazdów?
  10. To ile kolega nabił km od kupna? Raz widziałem jak wjeżdżałeś do Nowego Targu drogą 957. Super się prezentuje.
  11. Pełny bagażnik, z 60 kg na haku i nawet tył nie widać, żeby przysiadł. :) Jaki to model bagażnika na hak i jak się sprawuje? Odnośnie naklejki to jak dla mnie nie wygląda to dobrze.
  12. Koszty do dnia dzisiejszego: 1500 - sprowadzenie i rejestracja (ze wszystkim do możliwości wyjazdu na ulicę) 800 - pierwsza paczka części 2200 - druga paczka części 4500 aktualne koszty bez ceny zakupu i bez paliwa. Dokłanie ale już niedługo.. ;). No to jedziemy dalej. Przewody zapłonowe wymienione (NGK) + palec z kopułką (BREMI). Koszt około 600 zł ale teraz nawet świeca nie myśli czy by nie dać iskry. Układ zapłonowy działa świetnie. http://i.imgur.com/S0GuFVj.jpg http://i.imgur.com/VXb51oQ.jpg Weszły felgi nie 15 i nie 16 cali a więc styling 7 wkładane seryjnie do E34 i E32 + do tego pancerne opony 230/55R390 w idealnym stanie. Całość około 1400 PLN. http://i.imgur.com/q9Hpmmv.jpg http://i.imgur.com/xas8LPv.jpg Wstawione zostały nowe drzwi tylne pod kolor. http://i.imgur.com/a1gJpUM.jpg Aktualnie auto czeka na polakierowanie błotnika przedniego, wymianę kierunkowskazu i kilku połamanych rzeczy takich jak nadkole. http://i.imgur.com/ojKqXSk.jpg http://i.imgur.com/fRNQpeu.jpg Coming soon.. http://i.imgur.com/aPzzlNv.jpg
  13. Dzięki bardzo. Ważne, że jest 6 cylindrów bo rozglądałem się za czymkolwiek w fajnym stanie nawet 518i. Faktycznie kolego masz rację. Nie zagłębiałem się w temat nigdy wcześniej i byłem przekonany, że to styl 29. http://i.imgur.com/uFH8jZe.jpg Po przeglądnięciu katalogu okazuję się, że faktycznie to są z serii 8 styling 8. http://i.imgur.com/uv9OsTR.jpg Dzięki wielkie za wyprowadzenie z błędu. Dodaje zdjęcia z podnośnika przy okazji wymiany kompletnego sprzęgła i uszczelniacza między silnikiem a skrzynią. Sprzęgło było jeszcze oryginalne. http://i.imgur.com/yMrH8kg.jpg http://i.imgur.com/rF5pSf3.jpg http://i.imgur.com/KLXPIeg.jpg http://i.imgur.com/o3QSyUj.jpg http://i.imgur.com/6bXZaDd.jpg http://i.imgur.com/ibNxcCQ.jpg http://i.imgur.com/ihnSQCy.jpg http://i.imgur.com/q8H21m2.jpg http://i.imgur.com/osM602w.jpg http://i.imgur.com/mPXAPL1.jpg http://i.imgur.com/K7PLk0E.jpg http://i.imgur.com/6jk0qrp.jpg http://i.imgur.com/mHYLYeD.jpg http://i.imgur.com/DRTc0hY.jpg http://i.imgur.com/lYLx2NN.jpg Wymienione też zostały rolki, paski, napinacz, wisko, pompa, termostat, płyn, teleskopy przód i tył, olej z filtrem (wymiana po 6 tys. km, bo minęło około 14 miesięcy od wymiany. http://i.imgur.com/2aCFasu.jpg http://i.imgur.com/P9OsH8t.jpg Zdarzyła się też bardzo przykra sprawa kolizyjna. Kobieta nie zachowała odpowiedniego odstępu i skasowała seicento na moim e34. Tak wyglądał mniej więcej fiat 600 tyle, że z mocniej poszarpanym zderzakiem ale bez stłuczonej szyby. http://i.imgur.com/Ng5cIte.jpg Tak wyglądało e34. http://i.imgur.com/JzDC0uV.jpg http://i.imgur.com/6LVV3ZT.jpg A później dyskoteka, bo pani chciała dać 70 zł a na oświadczenie nie miała długopisu. Nie miałem zamiaru latać za kartką i długopisem, bo jej nie chciało się używać mózgu. http://i.imgur.com/JiUhPaH.jpg Czy to takie trudne zachować JEDEN METR odstępu na każdy 1 km prędkości /h? Tu jeszcze zdjęcie z wypoczynku. http://i.imgur.com/sDjHEg1.jpg Koszty przez cały czas od początku 2015 roku do teraz bez paliwa i kupna auta to: 3150 sprowadzenie i rejestracja z przeglądami i ubezpieczeniami 1600 sprzęgło, pełny osprzęt chłodzenia 1300 opony z felgami 880 wszystko pozostałe 6930 za wyszystko. Nie mało ale w aucie zrobione główne najważniejsze punkty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.