Skocz do zawartości

meff

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2005

Osiągnięcia meff

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. U mnie tak właśnie brzęczy, wpada w rezonans dokładnie przy 1.5k obrotów. Przebieg 112 tys. Przestaje po przejechaniu kilkuset metrów, to może być katalizator do wymiany? :/
  2. U mnie też drży, ale nie jest to szczególnie uciążliwe. Mam też czasami problem z wrzuceniem jedynki, tzn. w ogóle nie chce wejść, trzeba wrzucić luz, puścić i wcisnąć ponownie sprzęgło i dopiero wtedy wchodzi. Jest to dość stresujące na światłach, bo nieraz chwilę zajmuje zanim się ruszy.
  3. W sumie auto mam od niedawna i olej zmieniłem po zakupie, wcześniej był wymieniany w niemieckim ASO, więc pewnie rzadziej niż co 15 tys. km. Adaptacja była robiona już w Polsce, może coś jest nie tak. Dziś auto już na rozgrzanym silniku zgasło przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, mimo wciśniętego sprzęgła. Przyczyną pewnie była klima, którą dzisiaj wyłączyłem, z reguły jest włączona, więc obroty są wyższe. No nic, auto idzie do mechanika bo ewidentnie coś jest nie tak.
  4. Podłączę pod kompa na pewno, ale chciałem wcześniej dopytać, może ktoś już coś podobnego miał. Chciałem też wybrać odpowiedniego mechanika na podstawie wstępnej diagnozy na forum, bo nie wiem czy to bardziej np. akumulator/alternator czy rozrząd. Olej zmieniałem niecałe 2tys. km temu. Zalany jest oryginalny od BMW, czyli jak się domyślam Castrol 5w30. Aha, auto miało zmieniany siłownik Valvetronica ponad 2 tys. km temu. Napinacz łańcucha wg historii z ASO był zmieniany w 2010r. przy przebiegu ok. 55tys. km (teraz jest 107tys.)
  5. Cześć, mam problem z moim E90 320i z 2005r (N46). Mianowicie po nocy przy odpalaniu samochodu pojawia się taki metaliczny zgrzyt, który można porównać do przekręcenia kluczyka w już odpalonym samochodzie. Trwa to pół sekundy. Przy ruszaniu silnik się dławi, słabo reaguje na gaz i też pojawia się ten zgrzyt. Do tego dziś zauważyłem, że przygasają światła jak pojawiają się te zgrzyty. Po przejechaniu kilkuset metrów problem ustępuje. Pojawia się znowu jak auto postoi z pół dnia - dzień, jak zostawię je np. pod sklepem na godzinę to odpala bez zgrzytów. Będę wdzięczny za sugestie co to może być, z góry dzięki!
  6. Ja też sprawdzałem we Wrocławiu niecały miesiąc temu. Koszt 50 zł, do puszki. Wystarczy mieć VIN, nie trzeba być właścicielem pojazdu.
  7. Dzięki za opinię. Czy to oznacza ze trzeba wymienić, czy to normalne? Dodam tylko ze napinacz łańcucha był wymieniany ~50 tysiecy km temu.
  8. Witam, ostatnio w swoim E90 z silnikiem benzynowym 150 KM 320i N46 zauważyłem dziwny dźwięk podczas postoju na ciepłym silniku, przypominający pulsujące szuranie. Dźwięk jest bardziej słyszalny z kabiny niż spod maski. Na zimnym silniku te objawy nie występują. Po dodaniu gazu też chyba nie, w sumie wtedy nie słychać bo silnik zagłusza :). Nagrałem filmik, niestety dźwięk nie jest zbyt głośny (w rzeczywistości też ledwo słychać) ale da się usłyszeć po podgłośnieniu: https://www.youtube.com/watch?v=5pG8Y5nPLwA Czy ktoś z was się spotkał z takim czymś? To moje pierwsze BMW i nie wiem czy jest to normalne. Samochód ma 106 tyś. przebiegu (mam całą historię serwisową z ASO w razie czego). Z góry dzięki za wszystkie sugestie.
  9. Witam, proszę o ocenę auta z ogłoszenia: http://otomoto.pl/bmw-318-C34273451.html Z tego co zdążyłem zauważyć to, w VINie nie ma adnotacji o braku oznaczeniu modelu na tylnej klapie (a oznaczenia fizycznie nie ma) i gałka zmiany biegów prawdopodobnie nie jest z tego auta. Samochód niby wg ogłoszenia jest z Polski, ale w VINie wersja językowa niemiecki, to normalne? Mam 300 km do przejechania żeby obejrzeć ten samochód, może ktoś z okolicy podjąłby się inspekcji? Oczywiście zapłacę. Rozkodowany VIN: S4AGA Interior trim finishers Titanium matt S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S1CAA Selection of COP relevant vehicles S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S2BHA BMW alloy wheel, double spoke 156 S302A Alarm system S321A Exterior parts in vehicle color S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S4AEA Armrest front, retractable S502A Headlight cleaning system S507A Park Distance Control (PDC), rear S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S663A Radio BMW Professional P7RPA Advantage package P7RSA Package Comfort S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP http://i.imgur.com/E9BjbPj.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.