Skocz do zawartości

GuLuN

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E36 325TDS 93r > E39 540iA 96r USA > Jest E39 530dA Touring 99r

Osiągnięcia GuLuN

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany wytargałem Turbinę myśląc że geometria stoi po wyjęciu i wstępnych oględzinach wyszło że stoi ale wirnik razem z wałkiem. Rozebrałem i obaczyłem coś takiego czyli turbina po regeneracji wszystko szczelne sztywne czyste i zawalony nagarem wirnik zaklejony razem z pierścieniem http://i730.photobucket.com/albums/ww302/Gulun/WP_000689_zpsc9422c97.jpg Tutaj już w połowie czyszczenia jakieś 5mm nagaru było na pierścieniu przez co wirnik tworzył jedność z tym pierścieniem i się nie obracał. http://i730.photobucket.com/albums/ww302/Gulun/WP_000691_zps39fe7224.jpg
  2. No i głupim trafem jedno wyszło z tym sterowaniem przewody we wtyczce są skorodowane tragicznie jak wsadziłem we wtyczkę od tyłu końcówki od miernika zadziałało sterowanie ale po wyjęciu już nie działało. Wtyczka miała całe kable wtyki czyste a jednak pod gumką tragedia :shock: No inpa pokazuje max 1600 a z połączonymi wężykami 1500 około
  3. Przewody się nie załamują specjalne do podciśnienia z grubymi ściankami połączyłem przewody bez zaworka i mocy brak ale nie kopciło. Mi też wychodzi że coś ze sterowaniem ciśnienia jak by DDE nie zmieniał napięcia na elektrozaworze lub coś z samą turbiną, Grzebałem przy aucie postanowiłem zmierzyć zasilanie na elektrozaworze i jest taki numer że sterowanie turbo odżyło silnik wkręca się z podłączonym czujnikiem doładowania na wtyczce jest 11,5V i zmienia się spada do 5V czyli jest sterowanie elektrozaworem tak samo zmienia się długość sztangi rusza się w zakresie 1cm, nadal kopci ale gdy odepnę wtyczkę czujnika zasilanie na zaworku spada do 3,3V i tak zostaje, kopcenie zmniejsza się. Tu jest filmik jak spada z obrotów to dziwne krztuszenie się i bujanie silnika. Wieczorem zrobię kilka przejazdów testowych z podpiętą inpą i nagram działanie silnika. Telepanie http://i730.photobucket.com/albums/ww302/Gulun/th_Telepanie_zps841aa703.mp4 Sztanga i sterowanie http://i730.photobucket.com/albums/ww302/Gulun/th_Sztanga_zps32b73151.mp4
  4. Na moje dobry temat sam stosuję takie myki np. do m57d30 pasuje wkład przepływki od mercedesa Vito lub A klasy cena np. Autolog w ic 240pln do BMW cena do Mercedesa 106.30. Inny myk Tuleje wahaczy przednich do V8 potrafią się szybko zużyć ale pasują od X5 i są pancerne i o wiele trwalsze wyglądają tak http://i730.photobucket.com/albums/ww302/Gulun/Zdjcie015-1.jpg
  5. Tam jest dobrze wczoraj walczyłem zwaliłem kolektor sprawdzałem przewody do czujników całe podciśnienie rozebrałem i sprawdziłem zbiorniczek zatkany z jednej strony z drugiej kompresor i do wody szczelny. Całe podciśnienie na nowych przewodach silikonowych i sprawdzone. Ale mam jeszcze jedno pytanie czy na luzie po dodaniu gazu sztanga powinna się ruszać bo u mnie jest tak że jak odpalam auto sztanga się chowa czyli idzie w dół, dodanie gazu nic nie zmienia mimo że zawór dział i podpięty pod aku trzyma a odpięty puszcza. Dziś nagram filmik jak auto się zachowuje może to coś wyjaśni mi się coś zdaje ale nie chcę na razie o tym pisać bo mogę mieć błędny tok rozumowania. Jak dla mnie to czarna magia wykluczyłem już nieszczelność układu dolotowego, układu podciśnienia w tym zaworów sztangi i sterowania przy turbinie, zmienną geometrie bo chodzi bardzo delikatnie, turbo bez luzów i wycieków. Nie wiem czy jest sens wyciągania i sprawdzania wtrysków skoro na przelewowym teście idą równo.
  6. Bo jest sprawny mam 2 czujniki i oba montowałem w innym aucie wskazywały prawidłowo przewody też całe
  7. Witam mam dziwny problem z Autem pewnego pięknego dnia zaczeło kopcić bardzo tak że nic za autem nie widać. Silnik nie wchodzi na obroty powyżej 2000obr. po gwałtownym dodaniu i puszczeniu gazu na luzie silnik zaczyna rzucać na boki i gaśnie z dziwnym sapnięciem. Brak mocy ledwo jedzie na pełnym gazie. Teraz najlepsze inpa nie wywala mi żadnych błędów. po odpięciu wtyczki czujnika doładowania zmienia się dźwięk silnika i wszystkie kłopoty znikają, auto normalnie się wkręca i jedzie ale nie z pełną mocą (przynajmniej tak mi się zdaję) kopcenie występuje tylko przy gwałtownym depnięciu gazu i tylko chwilkę. Zrobiłem \ sprawdziłem \ wymieniłem Szczelność dolotu sprawdzona kolektor zwalony i umyty EGR umyty zaślepiony fizycznie przy turbo i dolocie na podciśnieniu wymienione przewody podciśnienia wszystkie wymienione przewody przelewowe zrobiony test przelewowy wszystkie wtryski idą równiutko geometria turbiny działa lekko gruszka turbiny chodzi dobrze turbo bez luzów i wycieków Elektro zawory sterowania turbo i egr wyczyszczone sprawdzone działają wyczyszczony czujnik ciśnienia na listwie CR wyczyszczone wszelkie możliwe wtyczki i styki pod maską zregenerowany ogranicznik ciśnienia nowy przepływomierz nowy czujnik wałka rozrządu nowa pompa progowa daje ponad 4 bary na luzie pod max obciążeniem spada do 3.7 nowa pompa wspomagająca w zbiorniku nowe filtry paliwa i powietrza nowa odma nowego typu Tutaj 2 filmiki z przejazdu http://i730.photobucket.com/albums/ww302/Gulun/th_Video_zps1f9934e7.mp4 http://i730.photobucket.com/albums/ww302/Gulun/th_inpa1_zps3a1a76c5.mp4 Pomocy bo już niewiem za co się brać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.