Skocz do zawartości

adrian323f

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia adrian323f

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie. W mojej 3er z CIC i modułem COMBOX(streamowanie muzyki po BT, odczytywanie maili, smsów) chciałbym mieć tez internet. Niestety auto jest z rynku DE i wyskakuje mi komunikat ze opcja ta jest niedostępna. Ponoć można zteeamowac internet po BT z telefonu komórkowego. Jednak nie wiem jak to zrobić w CIC. Ktoś wie ?
  2. Forma finansowania nie ma znaceznia. Za jaka cenę szukasz 320d a za jaką 330d ? Celowałem między 60-70 tysi tylko nie wiem czy znajdę w takiej cenie zadbany egzemplarz 320d a co dopiero 330d heh 60-70 tys i szukasz 330d ? :mad2: Trzeba było tak od razu, bo cała rozmowa nie maiła sensu. Serce chciałoby 30d ale rozum niestety nakazuje brać 320d. Gdyby nie budowa to zapewne wjechałoby 2-3 letnie 330d. No ale cóż. Na chwile obecną są sprawy ważne i ważniejsze. A autko trzeba zmienić na bardziej rodzinne, bo w następnym roku maluszek się pojawi i w sedanika e46 z tobołkami i wózkiem na wczasy ni hu hu :mrgreen:
  3. No właśnie czytałem że można pod warunkiem że kupujesz auto na fakture Vat i chyba wiek auta nie starsze niż 6 lat.
  4. No właśnie autko będzie brane w leasing konsumencki :P i dlatego się zastanawiam. Widziałem filmiki i 320d po programie na 230hp tez fajnie idzie. Automat robi robotę Forma finansowania nie ma znaceznia. Za jaka cenę szukasz 320d a za jaką 330d ? Celowałem między 60-70 tysi tylko nie wiem czy znajdę w takiej cenie zadbany egzemplarz 320d a co dopiero 330d heh
  5. No właśnie autko będzie brane w leasing konsumencki :P i dlatego się zastanawiam. Widziałem filmiki i 320d po programie na 230hp tez fajnie idzie. Automat robi robotę
  6. Witam klubowiczów. Razem z żonką myślimy zmienić autko na coś nowszego i większego. Obecnie e46 330i z LPG. Wybory padł na F31 w grę wchodzi raczej diesel, o LPG w tej serii można zapomnieć. Na bank będzie to automat i teraz mam dylemat. Obecnie 231 kucy fajnie się odpycha, frajda z jazdy niesamowita. Jaki silnik diesla brać ? 2 litry 184 kuce po przesiadce z ponad 220 mogą spowodować niedosyt :/ za tym silnikiem przemawia niskie spalanie 5-6 litrów odpowiada 10-12L LPG w mojej obecnej bryczce. Myśle o tym 3L dieselku ale utrzymanie na pewno będzie polowe droższe niż 2.0. Doradźcie. Co robić ?
  7. Szukam f10, myslalem o e91 330d bądź w ostateczności 320d. Zależy co się trafi. Musi mieć duży bagażnik. W sedanie f10 ile jest 480 litrów ?
  8. A no tak nie dopisałem rocznik 09-11. Wyposażenie jakie się trafi takie będzie, byle automat. Fajnie gdyby miał navi prof i jakiś fajny system audio, minimum HiFi. Obecnie w e46 mam H/K. W okolicach 60 tys z tych roczników można znaleźć sztuki które maja na wyposażeniu HUD, i asystenta pasa ruchu bodajże, podświetlane klamki i inne ciekawostki. Generalnie nie ma problemów ze skrzyniami? I tymi silnikami ? A przebiegi to celuje w takie powyżej 250tys.
  9. Witam. Panowie razem z żoną zamierzamy zakupić kolejne autko. Mialo być e91 330d. Ale w tej cenie widzę ze można już dorwać 520d. I teraz moje pytanie. Czy te auta między 55-60 tys. to mogą być warte uwagi? Czy lepiej nie zawracać sobie nimi głowy ? Oczywiście mowa o wersjach Touring.
  10. Właśnie ten mechanik tez tak powiedział albo pierścienie albo kazał wymienić odmę bo może olej wyrzucać czy coś. Wymienię odmę bo to mniejszy koszt. Jak sie okaże pudło i wyjdzie na pierścienie to już nie będę się w tym babrał i sprzedam auto, ktoś sobie zainwestuje troszkę i będzie miał sprawniutki silniczek i cacy autko. Ja niestety odkładam kasę na wesele które mam już w sierpniu i każda suma się liczy a autko mam jeszcze jedno w domu więc pikuś.
  11. Od odebrania auta przejechałem 2100km. Stan oleju przy odbiorze wskazywał na maksymalny poziom ten ząbek plastikowy po środku na bagnecie był cały w oleju. Dziś patrzę na bagnet a tu ledwo mokry sam szpic :shock: . Sprawdziłem z ciekawości stan oleju bo silnik zazął troszkę głośniej chodzić przy wkręcaniu na obroty. A z doświadczenia wiem że miałem takie objawy wczesniej jak zaczynał spadać poziom oliwy w silniku. Auto od spodu suche. Wyj...em ponad 3 koła wymienili uszczelke pod głowicą(zregenerowali ją, załozyli nowe świece) i uszczelniacze zaworów a ole dalej gdzieś spier.... :mad2: :mad2: :mad2: Jakieś pomysły ?? :cry2: Czy to możliwe ? ile w litrach będzie pomiędzy maksymalnym stanem na bagnecie a minimalnym ? Przez te 2100 km ile mogło ubyć ? Jeszcze nie dolewałem oliwy. Jutro rano to zrobię
  12. No i w końcu auto odebrałem. Po prawie miesiącu. Tak jak wczesniej pisałem uszczelka pod głowicą. Lista co zrobili mechanicy 1. Wymiana wszystkich świec żarowych tamte już były do wyrzucenia 2. Zestaw uszczelek kolektora ssącego 3. 2x uszczelka wydechu 4. Śruby głowicy 5. Zestaw uszczelniaczy zaworów wraz z uszczelką pokrywy zaworów 6. Uszczelki pod głowicę 7. Regeneracja głowicy 8. Płyn chłodniczy Cena usługi wraz z robocizną 3350 zł :cry: Myślicie że dużo czy mało ? Ogólnie calutki silnik już szczelny, chodzi cichuteńko. Tylko jeździć heh Do zrobienia zostały mi łączniki stabilizatora z przodu bo tłuką na nierównościach oraz coś trze mi w prawym przednim kole podczas jazdy, myślałem że to kolcki się kończą ale dziś podczas wymiany opon sprawdzałem ich stan i jest jeszcze sporo klocka z jednej i z drugiej strony. Dodam że dźwięk tarcia nasila się jak skręcam kierownicą podczas jazdy. Ktoś wie co to może być ?
  13. Witam. Mechanicy dopiero w piątek wzięli auto na kanał. Po wstępnych oględzinach wyszło że to uszczelka pod głowicą :cry: . Jutro tzn. Poniedziałek mają mi powiedzieć co trzeba będzie zrobić, muszą najpierw rozkręcić silnik. Mechanik mówił jedynie że silnik pracuje równiutko nie słuchać jakichś niepokojących dźwięków. Więc jest szansa że głowica i reszta jest w dobrym stanie. Przy okazji zapytam ich o uszczelniacze zaworowe i prowadnice. Jak są jakieś luzy to niech zrobią i wymienią uszczelniacze to może przestanie żłopać oliwę.
  14. W następnym tygodniu oddaje auto do firmy która robi kapitalne remonty silników. Sprawdzą co się dzieje, postawią diagnozę i podejmą właściwe działania. Podejrzewam że może to być uszczelka właśnie pod głowicą, to by tłumaczyło spadek mocy. Szkoda mi tylko tego że niedawno robiłem uszczelki pod pokrywa i vanosem i teraz beda musieli zdzierać i znów kupować nowe (chyba że powiem im że są nowe niedawno wymieniane i założą te które są obecnie :mad2: hehe) A olej kapie z góry w lini prostej na sprężarkę właśnie z miejsca które zaznaczyłem i to od strony silnika. Z zewnątrz zaznaczona część jest czysta i sucha. W jedym z miejsc musiało wywalić kawałek i leje olej. Płyn się nie dostaje bo całkiem jej chyba nie wydmuchało.
  15. W ciągu tygodnia prawie litra. Dziennie robie ok. 50 km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.