Skocz do zawartości

kriss87

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 520i 1999

Osiągnięcia kriss87

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kriss87

    E39 520i falują obroty

    Dziękuje bardzo za pomoc podczas wykonywania wszystkich tych czynności okazało się że pod kolektorem ssącym był mały gumowy wężyk który sparciał i pękł a był odpowiedzialny za podciśnienie po wymianie wężyka wszystko wróciło do normy szkoda tylko ze żaden mechanik który oglądał silnik i przy nim majstrował tego nie zauważył pozdrawiam wszystkich :)
  2. kriss87

    E39 520i falują obroty

    Witam wszystkich przepatrzyłem forum w poszukiwaniu rozwiązania problemu ale niestety ludzie mają podobny problem ale nie taki jak ja. Mój jest taki ze na zimnym silniku wszystko jest ok ale trochę się pojeździ po mieście i jak samochód dobrze się nagrzeje to falują obroty zarówno na benzynie jak i na gazie aż odpala się kontrolka oleju potem podbija ko około 1000 i tak ze 3 razy i się uspokaja a parę razy zdarzyło mi się że jak dojechałem do świateł i wcisnąłem sprzęgło to samochód zgasł czym to może być spowodowane ?? Dodam ze autko pali na dotyk spalanie jest w normie nie szarpie i ciągnie równo
  3. Do tej pory spalanie w mieście miałem około 12l lpg
  4. Łódź, padło pytanie jak spalanie wygląda na benzynie, odpowiedziałem to co wiem w tej chwili. Nie zauważyłem wzrostu spalania benzyny. Wzrost spalania gazu też zauważyłem dopiero dzisiaj. tzn wcześniej coś przestało mi pasować i wydawało mi się, że spalanie wzrosło (przy poprzednim tankowaniu), ale nie byłem pewien.
  5. Szczerze mówiąc boję się przełączyć się na benzynę jak tyle teraz pali, ale mam ustawione dość późne przełączenie na gaz i nie widzę, żeby wskazówka baku gwałtownie opadała, raczej jest tak jak zawsze. Nie wiem czy to istotne i czy warto sugerować się wskazaniem komputera, ale wskazuje ok 9l. Założyłem BRC, bo wiedziałem, że to dobra instalacja dla R6, niestety od samego początku mam z nim problemy. Poleciłbyś tego gazownika?
  6. Akurat cewki padają po kolei i odcina na nich zapłon, dlatego wszystkie po kolei są wymieniane, a świece były wymienione zaraz po zakupie samochodu.
  7. Nie powiedziałem, że nie może być to sonda, tylko obawiam się, że to może nie być to.
  8. Niestety w tym tygodniu nie bardzo mam jak jechać do mechanika a jak już pojadę to chciałbym chociaż wiedzieć jak z nimi rozmawiać. Po poprzednich przygodach nie bardzo mam ochotę być odsyłany od mechanika do gazownika, bo nie miałem pojęcia o co chodzi. Przepala taką kosmiczną ilość gazu, więc obawiam się, że to nie będzie po prostu któraś sonda lambda.
  9. Zacznę od początku. Od grudnia 2013 jestem posiadaczem BMW 520i E39. W styczniu założyłem gaz BRC, od tego momentu z autem są same problemy. Najpierw nie chciał na gazie jeździć. Wymiana świece i fajki na cewkach... po długim męczeniu się z autem i wydaniu kupy kasy okazało się, że były nieszczelności na kolektorze ssącym. Wymiana wężyków.. chwilę pochodziła ładnie i po maks dwóch tygodniach znów problemy... znów nie jeździ jak powinna... wymiana cewek (wymienione są już 4 zostały jeszcze 2szt.) i pełne ustawienie map na drodze. Samochód zaczął jeździć jak marzenie do teraz.. Obecnie autko pije gazu 20l/100km. Nie wiem już co z nim zrobić, do tej pory nie przepalał tyle. Czy ktoś miał podobne problemy? Co może być przyczyną? Nie mam zaufania do żadnego serwisu BRC już w tej chwili, ktoś może polecić DOBREGO fachowca, najlepiej z autoryzacją BRC w okolicach Łodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.