Skocz do zawartości

Franki5

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    szukam

Osiągnięcia Franki5

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ogólnie to planuje kupić używkę z 2012 roku, która ma 77 tys przebiegu, lecz osoba którą nią będzie jeździła robi rocznie max 10 tys, zakładając ze auto będzie na jakieś 5-6 lat skończy u nas swoją kariere z przebiegiem 150 max. Pozatym będzie do dość emerycka jazda, chyba że ja się do niej dorwe żeby turbine przedmuchać ale to oczywiście na ciepłym silniku, bardzo tego pilnuje. a czy wy robiliście coś u siebie z pompami, tzn czy braliście udział w tej akcji serwisowej, czy jeździcie na potencjalnej tykającej bombie?
  2. Witajcie. Właśnie rozglądam się za F30, kwestia jest tylko silnika tj czy diesel czy benzyna. Szczerze bardziej skłaniałbym się ku benzynowej wersji czyli N20 jednakże słyszałem że w tym silniku o tym kodzie ale o oznaczeniu modeli 28i( N20 28i) zdarzją się poważne usterki. Tu pytanie do użytkowników N20 20i, czy to w tej wersji też sie zdarza? czy może przez to że wersja 328i jest tak wyżyłowana te wszystkie usterki się zdarzają czy problem leży już w wspólnych częściach dla oznaczenia 28i i 20i? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi. Jakie przebiegi zrobiliście swoimi f30 z silnikami N20. Prosiłbym moderatorów o nie zamykanie na dzień dobry tematu, grzebie po całym forum i konkretnych informacji nie ma, a w przyszłości może być informacją dla potomnych :) Z góry bardzo dziękuję ;))
  3. Witajcie. Po krótce, facet opchnął mi felgi do mojej niuńki od xdrive. nie miałem pojęcia co to jest ET. i właśnie okazuje się że felgi to ET43 a ja moge założyć max ET 20. Przez co musiałbym założyć dystanse 23 mm jednak na wulkanizacji mi odradzono bo to niebezpieczne, koło może się odkręcić i inny komfort jazdy. możecie się odnieść do tego? jest czego się bać? nie chciałbym dla 1500 zł ryzykować życiem. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc !
  4. Ok nie doczytałem. W sobotę jadę na wymianę póki co dzięki za info :)
  5. A czy ten osram czy philips o takiej mocy będzie miał taką samą barwę jak oryginał? Czytałem że żarniki o mocy 4300 mają barwę zoltawa a nie chciałbym żeby moje e60 wyglądało jak golas bez ksenonow. Pozatym właśnie znajomy ma do sprzedania żarniki firmy general electric. Fak faktem cena kusi nie wiem dokładnie ile ale nie chce byle gówna pakować w bume. Możecie się wypowiedzieć na te tematy?
  6. Właściwie moja niuńka to lift wiec mam ringi które robią za dzienne. A właściwie racja od 1.5 miesiaca mieszkam w warszawie i przynajmniej 2 razy dziennie światła zapalaly się na maksymalnie minute bo parkuje ja na parkingu podziemnym. Jednak ten sensor zmierzchu to nie taka dobra rzecz. No ale cóż teraz będę mądrzejszy po zmianie żarówek i nie będę go włączal za dnia. Możecie mi jeszcze powiedzieć jaki rodzaj żarówki ma e60 po lifcie? Czy to jest d2s? Macie może zdjęcie ksenonow 4300K i 6000K tsk żebym mógł porównać? Z góry dziękuję bardzo!
  7. Witam. Posiadam BMW e60 z 2008 roku. Stan auta rzekłbym idealny. Ale 20 minut temu wsiadłem do auto zapaliły się xenony i się zdziwilem bo okazało się ze prawa lampa świeci na fioletowo - różowo. Jest to o tyle irytujące ze auto ma 160 tys przebiegu a nie 300 czy 400 i xenon juz się przepala. Czy ta sytuacja zwiastuje problemy z elektronika czy jest to normalne w aucie z tym przebiegiem? Ile kosztuje taki żarnik? Jaki w ogóle jest wsadzony oryginalnie o jakiej mocy? Pomocy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.