Skocz do zawartości

kubals

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i 1999

Osiągnięcia kubals

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. kubals

    Przygasajace swiatla

    sprawdz styki w lampach, u mnie mrugały światła bo jeden styk w tylnej nie łączył i wszystko się waliło.
  2. Witam, muszę wymienić amortyzatory w mojej pięknej, lecz nie wiem jakie mam zawieszenie. Jak to sprawdzić? Czym sie się różnią te zawieszenia? Sprawdzałem kiedyś wyposażenie po vinie, może w ten sposób? Chciałbym aby auto stało dosyć nisko bo niedługo wchodzą 18' i na pewno nie moze być wysoko.
  3. Przednie mają mieć 70 przepuszczalności, seryjnie szyba jest ściemniona o jakies 15-30 takze nic nie mozna zgodnie z prawem. Ale niezgodnie, mozna wszystko:)
  4. Przednie mają mieć 70 przepuszczalności, seryjnie szyba jest ściemniona o jakies 15-30 takze nic nie mozna zgodnie z prawem. Ale niezgodnie, mozna wszystko:)
  5. Do zamkniecia, poradzilem sobie benzyną ekstrakcykną, zaopatrzony jestem w farbkę do malowania wskazówek ale chyba poki co odpuszczę sobie te fanaberie..
  6. Witam, moja e46 jest w kolorze orientblau metallic, firma ktora sie zajmuje oklejaniem dała mi wzornik do przejrzenia, na pewno bede chciał jasny kolor, albo biały perłowy albo biały carbon. Jak myslicie to dobry pomysł czy raczej wiocha?:P ogolnie auto ma przyciemnione szyby tył 80, tylne boki 70, przod 50, wersja z szyberkiem. Byście odradzili takie oklejanie dachu a moze doradzicie coś innego?
  7. Bardzo możliwe, że masz to samo co my. Metaliczny dźwięk może bierze się z wyrwanej gumy w podporze wału? A u mnie i @baczek1990zg guma jeszcze jest tylko sparciała, zluzowana. Trochę gdybam, ale jakoś logicznie to mi na to wychodzi. Spróbujcie to sprawdzić, dostać się pod osłonę, namierzyć podpore, poszarpać, obejrzeć w jakim jest stanie.
  8. Ja wymieniłem tuleje gumowe pod dyfrem i szczerze to chyba jest trochę lepiej, bo przy podjeżdżaniu pod górkę lub gdy auto stało nierówno napęd lubił szarpać przy ruszaniu. Tak serio to obstawiam u nas podpory wału. Ja niestety będę u mechanika dopiero we wtorek o 8 rano.. piszcie na bieżąco co i jak z waszymi beemami:)
  9. Myślę, że na 100 procent nie. trzeba sprawdzić -wieloklin -poduszki dyfra -podpory wału Dodam, że te puknięcie u mnie to występuje dokładnie w momencie w którym chcemy wrzucić bieg. Tzn lewarek wchodzi w 1, i najpierw puknie potem wchodzi bieg. Potem występuje to przy puszczeniu sprzęgła, zdjęciu nogi z gazu.. Piszczcie o swoich drobnych spostrzeżeniach, bo logicznie można dojść do prawdopodobieństwa usterki nie wymieniając wszystkiego po kolei. Bo to potrafi każdy, prędzej czy później trafi się na ten walnięty element.
  10. a na wieloklinie to nie powinno być metalicznego dźwięku? u mnie to takie głuche puknięcie, jakby ktoś gumowym młotkiem uderzył w podłogę.
  11. odgiąć? Jutro podjade do mechanika, a tej osłony to się jakoś nie odkręca czy coś? Poszarpiemy za wał i dam znać. Części 340 a robocizna ile za takie cuś?
  12. Chodzi o mocowanie wózka? Widziałem z początku jak ją robili, na kanale jeden zaciągnął ręczny i puszczał sprzęgło iwgl, a drugi z latarką pod autem oglądał co i jak. Stąd ta diagnoza, że poduszki dyfra, faktycznie wchodziłem tam i jedną tuluje tą gumową widziałem już dosyć zmęczoną. Mogli to przeoczyć, że tam jest wózek wyrwany?
  13. Mam problem z głuchym waleniem w moim Bmw. Auto było już u mechanika, wjechałem na kanał, poszarpał, pooglądał, stwierdził, iż walnięte są poduszki tylnego mostu(dyfra tak?), zamówił 3 poduszki, jedną(z tego co czytam na forum to słynna 9tka tak?) i dwie w komplecie, zostało to wymienione, dyfer tam nie ma luzów ale dolegliwość nadal występuje. Za tuleje 180zł, robocizna 100zł, 280zł to dużo za wymiane tych poduszek? Wydaje mi się, że w miare, ogólnie to jest to nowy mechanik polecony przez kumpli, pierwszy raz mam z nim styczność. Teraz dokładny opis tych puknięć: -nagłe strzelenie ze sprzęgła w miejscu, słychać walnięcie i czuć to w dupie(tylna kanapa) - zmiana biegów, tych mniejszych 1,2 czasem 3, 4 i 5 raczej nie. -nagłe zdjęcie nogi z pedału gazu. Ogólnie to jest tak, że wciśnie się sprzęgło, przy pierwszym wrzuceniu biegu słychać walnięcie, a potem można już mieszać i nic nie słychać. Ogólnie to mam wrażenie jakby to występowało nawet na wyłączonym silniku(wrzucenie biegu) ale nie jestem tego tak pewny.. Jeśli są tu osoby znające działanie tego mechanizmu w miare dokładnie to powinny podpowiedzieć co to raczej jest, prosiłbym o pomoc..
  14. Pomalowałem wskazówki markerem olejowym i lipa. W dzien bardzo spoko raczej nie widać zacieków lecz przy podświetleniu tragedia. Czym to zmyć? Zdejmować wskazowki? Slyszalem ze farbką modelarska humbrola wychodzi piekny efekt i przy podswietleniu nie widać, że malowane tylko normalnie swieci na bursztynowo..
  15. czemu wy ciągle piszecie, że 4 tysie to mało na zrobienie tego auta? zaraz "piesiet" tysięcy i wszystko najlepiej niech będzie robione w aso. U nas mamy takich magików, że bez problemu robią takie auta, zapraszam cwaniaczka z miernikiem lakieru i dokładnym okiem, pokaże auto które miało przespawany dach, wstawianą ćwiarę i w życiu byście się nie zorientowali, że coś było robione. Na zdjęciach to nic nie widać, więc jak ktoś wyda specjalistyczną forumową ekspertyzę to tylko próba mydlenia oczu. Moja rada, sprawdź u kogoś znajomego, zaufanego, niech zobaczy czy się da tym jeździć, jak tak to śmigaj bez wyrzutów sumienia i poproś o usunięcie tematu :8) a jak jest coś nie tak, to do żyda, na giełde, wstawić może do komisu, pozbyć się i rozpocząć nowy romans. Na razie to pozostaje Ci się cieszyć, że masz 'coś' a nie kawał złomu i zmartwienie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.