Skocz do zawartości

mike2205

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Coupe 318Ci 2005

Osiągnięcia mike2205

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Niestety nie. Jutro umówię się z mechanikiem i jak on coś znajdzie to napiszę ;)
  2. Może to być łącznik wału ? Objawy nawet podobne
  3. Teren zabudowany. Nie chcę zostać drugim bogusiem z (m)3. Dźwięk o którym pisałem nagrał się nawet poniżej 4000, także film odzwierciedla sytuację. Jutro mogę nagrać drugie video na innej trasie. ;)
  4. Witajcie mam problem jak w tytule. Na wysokich obrotach(od 4 tys.) i tylko przy dynamicznym przyśpieszaniu słychać chrobotanie w okolicach silnika. Sprzęgło i dwumasa wymienione z 15 tys. temu, siłownik valvetronic też wymieniony , przebieg 220k. Dzisiaj nagram filmik. Mieliście może podobne objawy? Z góry dzięki za pomoc
  5. Witam Was Jest to mój pierwszy post na forum. Z pewnością niedługo, jak zrobię fotki przedstawię Wam moją Bawarę. Chcę w niej podrasować system audio, jednak z zachowaniem oryginalnego wyglądu wnętrza. Czytałem już o wielu możliwościach i najrozsądniejszą wydaje mi się zastosowanie oryginalnego radia CD Buisness +procesor dźwięku (Imprint?) + wzmacniacz. Na początku głośniki wymienię tylko z przodu. Z tyłu nie będzie subwoofera, ew. kiedyś zamontuję coś w półce tylnej. Co do wzmacniacz nie mam jeszcze koncepcji. Głośniki najbardziej pasują mi DLS R6.2. Nie odsłuchiwałem ich jeszcze, na pewno to zrobię przed kupnem, ale ponoć ze względu na basową charakterystykę mogłyby zrekompensować brak suba. Czy ten setup trzyma się kupy i czy ta kombinacja z radiem jest możliwa? Pozdrawiam Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.