Skocz do zawartości

polo811

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O polo811

  • Urodziny 30.11.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520D N47D20A 2009
  • Lokalizacja
    Dublin

Osiągnięcia polo811

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam jesli macie bicie podczas hamowania a tarcze sa dobre to na 100% sa to tuleje wahaczy przednich tego dluzszago wahacza , przerabialem to juz kilka razy w kilku buniach w jagu xf (te same wahacze) nawet jak wizualnie wygladaja ok to i tak sa uszkodzone jazda z nimi spowoduje szybkie zniszczenie nowych tarcz, sam wymienilem to w zeszlym tygodniu i teraz jest miodzio a jak mowie na mialem z 4 bunie i jaga z tym samym problemem. pozdro(sory za brak pl znakow )
  2. Ja regenerowalem samemu mechatronike ktora miala inny numer niz moja w aucie i wsadziłem mój moduł TCM gdyż chciałem uniknąć programowania a zestawy solenoidów były takie same różniła się tylko płyta separacyjna, moja była A051 a wsadziłem mechatronike A052 i wszystko działa normalnie , zmienia płynnie brak trybu awaryjnego jedynie to lekkie zafalowanie obrotów na zimnej skrzyni czasami występuje dalej ale tak było też ma starym dlatego na 99% zostaje konverter, w mechatroniku wymieniłem płyte , tłoczki plus czyszczenie, no i oczywiście te gumowe tłoczki i okular który łączą mechatronik ze skrzynią plus nowy olej zf
  3. Witaj, a powiedz jakie masz objawy że chcesz wymienić moduł/sterownik skrzyni? Ja niedawno regenerowałem mechatronike bo wyskakiwały mi błędy i wchodziła w tryb awaryjny po rozgrzaniu, jest o niebo lepiej(błędów brak) ale nie perfect obroty ciągle potrafią zafalować jak zimna skrzynia przy niskich obrotach szczególnie na 3 biegu i to już chyba raczej wina konvertera.
  4. sory źle doczytałem , odłączyłem kostkę od wentylatora , odpaliłem silnik i roleta dalej zablokowana magnesem
  5. ale od którego czujnika? odłączałem od tego na dolnym wężu chłodnicy i nic sie nie dzieję , zgłasza tylko błąd w INPA, tego w głowicy nie odłączałem gdyż nie da się tam ręki wsadzić , podmieniałem czujnik na wężu i jest to samo , wentylator załącza się w granicach 95-97 stopni sprawdzałęm i czyściłem ten elektro magnes dostaje napięcie i działa.
  6. Jeśli te same warunki dotyczą e60 to wszystko wygląda na sprawne , nie udało mi się na postoju osiągnąć 100stopni płynu bo wiatrak niskimi obrotami chłodzi momentalnie do 90 paru stopni. Teraz robi się gorąco wiec będę obserwować a miałem już zrzucać kolektor ssący i zmieniać czujnik jutro a w tej sytuacji chyba sie powstrzymm narazie, dzięki za linka.
  7. Witam, nie chcę zakładać nowgo tematu wiec sie podpinam. Problem taki że roleta/żaluzja chłodnicy jest ciągle zamknięta , jest ona na eloktromagnesie i jak tylko odpale silnik odrazu magnes ją blokuje i puszcza dopiero jak zgasze silnik, temperatura w ukrytym menu pomiedzy 92-97 stopni , na postoju jak pochodzi i włącza się wentylator powinna być luźna niestety nie da rady jej ręką ruszyć dopiero jak agasze silnik jest luźna , czy ktoś wie co nią steruje czujnik temperatury w głowicy? może być uszkodzony chociaż podaje temperature dobrze, żadnych błędów w inpa, pompa wody i termostat nowe , co może być przyczyną? bmw e60 2004r m54b22
  8. Tak też doszedłem do tego i udało mi się zaktualizować ecu silnika jednak ze skrzynią już nie jest tak łatwo gdyż totalnie nie wiem które ecu family wybrać dla mojej skrzyni. W inpa w skrzyni automatycznej posiadam takie informacje GS19.11.3 jak rowniez GS19D version 0.4 cokolwiek to znaczy, moze ktos cos podpowie , do aktualizacji podpinam drugie auto.
  9. Panowie mam pytanie odnośnie aktualizacji sterowników, cześc modółow poszła (używam winKFP) natomiast najważniejszych się nie udało czyli silnika i skrzyni, problem polega na tym że winkfp nie może znaleść mojego ZUB number dme 7542309 i skrzyni 7541198 ktorego sp daten uzyć żeby je znalazł testowałem już kilka i ciągle nici, auto e60 520i m54b22 z maj 2004. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich użytkowników.
  10. Witam mam problem ze skrzynią automatyczną , niestety INPE mam tylko po części po angielsku, czy ktoś mógł by mi przetłumaczyć moje błędy z niemieckiego. Z góry dziękuję . https://images82.fotosik.pl/977/18547fb7dd7a60c4med.jpg' alt='18547fb7dd7a60c4med.jpg'> [/img]
  11. Miałem identyczny problem z którym borykałem się dość długo i wiele nerwów mnie to kosztowało, jeśli regulator i klema ibs sprawny, wymień przekaźnik niebieski pod ecu i jasni zielony jak rownie jasno zielony zielony w schowku, jeden jest od sterownika ecu, zielony od pompy paliwa nie doszedłem do czego jest drugi zielony ale wymieniłem go profilaktycznie, odłącz i podłącz wszystkie wtyczki w box ecu mi po tych zabiegach już nie powrócił problem z błedami skrzyni dsc abs jak rownież skaczącej wskazówki obrotomierza, przekaźniki kup nowe nie urzywki. Pzdr
  12. Sprawdz wahacze przednie te dlugie co są montowane pod skosem czesto na nich padają tuleje a najlepiej kopnij w koło od przodu auta na wyprostowanych oczywiscie nie powinno drgnąć przy sprawnych tulejach jeśli jest chodż lekki luz wymień bo szkoda nowych tarcz ( wykrzywią sie) miałem tak w e39 i w e60 to jest ten sam problem, zerknij do linka
  13. polo811

    Przekaźniki 520i

    Witam, czy ktoś mogł by napisać dokładnie do czego są poniższe przekaźniki w moim e60 2.2 benzyna Bagażnik- czarny i szary Schowek- zielony Komora silnika w box ecu- zielony taki sam numer jak w schownku, niebieski, i dlugi brązowy Pozdrawiam
  14. Panowie pękła mi ta podkładka co trzyma całość w kupie.jest możliwość dokupienia jej, myślałem już żeby spróbować nagwintować ten trzpień i dać dużą nakrętkę żeby docisnęła sprężynę ale nie wiem czy mi się to uda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.