Skocz do zawartości

satch

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530 , RS6

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia satch

  1. Zapomniałem dodać do tematu, ASO przy okazji serwisu olejowego samo zdiagnozowało uszkodzenie chłodnicy egr a w zasadzie pęknięcie chłodnicy , co rzekomo nie jest objęte akcją tym bardziej, że samochód nie był na liście do jej wymiany .Tutaj trzeba oddać, że zachowali się bardziej niż profesjonalnie. Chłodnicę wymienili praktycznie od ręki biorąc na siebie ewentualny koszt naprawy.
  2. Widzisz, ty słyszałeś a na moim przykładzie nie są dla ASO istotne. Po trasie musiałem dolać blisko litr i na nich to wrażenia nie zrobiło w tym sensie, że sprawdzili tylko szczelność potwierdzając jej 100 % sprawność po czym przystąpili do programowania sterowników. Pewnie każde ASO ma swoje standarty ale to nie powinno mieć miejsca.
  3. To już coś ale ubywanie płynu nie jest żadnym kryterium. U nas ubywało w jednym i sprawdzili tylko szczelność stwierdzając, że wymiana chłodnicy nie jest potrzebna w drugim na odwrót. Jak sprawdzić zatem pochodzenie chłodnicy egr?
  4. Kompletnie nie zrozumiałeś, jedni mają akcję tyko na programowanie sterowników niezależnie od dostępności części a inni na wymianę także niezależnie od tego , czy części są dostępne czy na termin. Skąd takie rozbieżności w akcjach w tych samych rocznikach ? O to pytałem a raczej nazwałem cyrkiem...
  5. U jednych aktualizują u innych wymieniają, cyrk mały się zrobił. Ponoć marka Premium....
  6. Pewnikiem to będzie usterka mechaniczna i jej usunięcie będzie płatne...... ?? Moim zdaniem wszystkie usterki związane bezpośrednio i pośrednio z wadliwymi chłodnicami agr powinny być usuwane na koszt producenta. Jeżeli zajdzie taka potrzeba trzeba kontaktować się bezposrednio z BMW Polska bo tylko wtedy ASO widzą dopiero problem.
  7. Ale co mam uważać skoro ASO nie widzi problemu, płyn dolany i po kolejnych kilku tys go nie ubywa. Ponoć weryfikowali chłodnicę egr kamerą, czy do tego powinni do tego spuścić płyn czy nie ? U mnie nie spuszczali.... Z drugiej strony udzielają 15 letniej rękojmi na szkody wtórne z tym związane . Ciekawostka , przy programowaniu sterowników zaznaczyli, że mogą wyskoczyć błędy. Za te usterki ASO nie ponosi odpowiedzialności !!!
  8. Przy 100 tys wyskoczył komunikat o niskim stanie płynu, dolane pół litra. Temat zgłoszony do ASO przy okazji aktualizacji sterowników DDE . Diagnoza , wycieków nie ma, akcji na wymianę chłodnicy egr nie ma !
  9. Auta serwisowane wyłącznie w ASO i cisza...
  10. Jaka jest praktyka z akcjami serwisowymi , czy BMW ma obowiązek poinformować o konieczności wykonania akcji serwisowej czy każdy użytkownik powinien sam zgłosić się do ASO ?
  11. Dziękuję, jak pisali poprzednicy aktualizacja sterowników DDE nie wyszła na dobre więc po co ta akcja? Jak wygląda sytuacja z wypalaniem filtra u osób aktualizacji ?
  12. Proszę o informację na temat akcji, WBAJF31000WW03513 Dziękuję.
  13. Niestety dokładnie tak. A losy n57 ... b47 wydaje się być gorszy. N57 wyszło po latach, a b47 wychodzi po miesiącach. Dotyczy to bardziej wersji B na dwóch turbo i nowymi softami Doprawdy fantasmagorie ....
  14. Zrobiłem ponad 280 tys w g30 i dalej śmiga bezawaryjnie. Opinia o motorach b47 jest jednoznaczna i pozytywna więc nie widzę sensu wchodzić w dyskusję na temat statystyk bo te wypadają zdecydowanie na korzyść. Jak ktoś praktykuję interwały ASO to niech się nie dziwi, że jeden na 100 ma motorschaden.
  15. Dlaczego nie wszystkie b47 nie są objęte programem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.