Skocz do zawartości

Michu1123

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E53 3.0dA 2002r.

Osiągnięcia Michu1123

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie, Mam w swoim X5 e53 system audio hifi, chcę dołożyć DSP czy muszę zmieniać wiązkę kablową czy isntalacja jest już fabrycznie poprowadzona tylko trzeba odszukać kostki dokupić wsmacniacz, suba i wymienić głośnik o innej impedancji z systemu DSP i tylko podłączyć? Czekam na odpowiedzi Pozdrawiam
  2. Witam, W sprawie możliwości obniżania fabrycznego zestawu 4 air napisz fo kolegi MLmlody z forum https://forum.bmw-syndykat.pl/index.php?/topic/14769-e53-individual-lowx5-by-mlmlody/ On przerabiał fabryczne aby można było niżej zejść. Pozdrawiam
  3. Też takie zakupiłem do drogowych HB3 i halogenów H3. Światło bardzo zbliżone do ori xenonów. Na drogowych HB3 są zaprogramowane drl na 30% mocy bo niżej zalatują żółtawym światłem. Super wybór bo już myslałem o led H3 ale koszt 300zł nie wiadomo czy byłoby wszystko dobrze po zakupie led a tak wszystko gra i buczy.
  4. Czekamy na fotorelację lub tutoriala. :cool2: :D
  5. Czyli z moimi nie powinno być problemu bo są z maja 02r a czuję, że firma wymyśla i chce nabić dodatkowe pieniążki. Podjadę do nich i obgadam temat i zobaczę co powiedzą. Najwyżej sam dostarczę im już rozebrane lampy. Dzięki za info.
  6. ładnie wyszło Nemo 77. Pytanko z jakiego rocznika masz lampy? Jeśli po 01r to czy był duży problem z rozklejeniem, czym podgrzewałeś (ile czasu i ile stopni C). Daj znać bo przymierzam się do przeróbek swoich lamp ale firma zażądała sobie po 300zł za rozklejenie lampy (moje są z 02r), mówiąc że strasznie dużo zabawy i duże ryzyko, że coś się uszkodzi :cry:
  7. To jest przewód odpowietrzający skrzynię biegów. Każda skrzynia ma takie cosik :D A co myślałem - że co to jest za wężyk :?:
  8. zurik a sprawdzałeś tarcze hamulcowe i opony - czy wszystko jest ok bo od tych elementów też może bić na kierownicy.
  9. Kolejne potwierdzenie Max momentu obrotowego (670Nm) jaki może przenosić skrzynia: http://web.archive.org/web/20001118064700/http://www.gmpowertrain.com/tran5L40PS.htm Co sądzicie Panowie, czy ta skrzynia ma możliwości modzenia (chipowania M57, modyfikacji turbo i innych zabiegów zwiększających Km i Nm) bez obawy uszkodzenia? Czy tzw. awaryjność wynika z zaniedbań przeglądów i braku regularnie wymiany oleju + filtr oraz normalnego procesu zużycia eksploatacyjnego okładzin ciernych (tarczek) w przebiegiem auta? Zachęcam do dyskusji i zamieszania materiałów potwierdzających powyższe stwierdzenie (670Nm).
  10. Papik powiedź czy po zamontowaniu układu bi-turbo z kilkoma zaworkami podciśnienia trzeba coś działać z z kompem auta czy chodzi od razu wszystko. Pod co podłączyłeś te kilka zaworków podciśnienia - po zbiorczy wężyk idący od pompy vacum do serwohamulca?
  11. Looknij na PW i opisz jak możesz. A tutaj mozeszdodac więcej zdjeć i opisać z większymi szczegółami np: jaki ty turbosprężarki, układ kolektora pod 2 turbosprężarki wziąłeś od wersji sd? Czy w skrzyni zmieniałeś rownież konwerter (sprzęgło hydrokinetyczne )?
  12. Papik mozesz jakieś fotki dodatkowe zamieścić oraz filmik jak to się rwie do przodu od 0-100 oraz od 100-200 .
  13. Wyczytałem też na zagranicznym forum (ale też pewności nie mam), że jeśli na tabliczce jest oznaczenie nr: 2G to jest skrzynia 5l40E natomiast jak będzie np: 2Z to jest skrzynia 5l50E - mówimy tylko o skrzyniach GM nie od ZF. G w oznaczeniu - 5l40E Z w oznaczeniu - 5l50E
  14. Na realoem wychodzi tylko, że jest to skrzynia A5S390R - XF i nic więcej. Nie mogę poszukać w necie co oznaczają litery "XF" za modelem - może one coś powiedzą więcej. Messix a twoja furka X5 ile generuje Nm w benie i jaką skrzynię masz GM czy ZF?
  15. Niby tak wychodzi tylko cały czas stawiam pytanie jak model skrzyni siedzi w aucie 5l40E czy 5l50E? Dla przykładu (ale nie skrzyni Gm tylko ZF) podam linka z przeróbką X3 E83 na 403KM i 900Nm: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=114&t=300799 ale nie chcę mówić w tym temacie o skrzyni ZF tylko o GM i jej modyfikacjach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.