Skocz do zawartości

Bartek2202

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325Ci

Osiągnięcia Bartek2202

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na początek postanowiłem skasować błąd i zacząć jeździć na benzynie , auto posiada świeżą instalacje gazową STAG 300. Jeśli na benzynie będzie bez zarzutu to chyba sprawa jasna. Co do dolotu , mechanik zakładający gaz przekonuje , że jest szczelny. Na wszelki wypadek sprawdzę metodą Plaka , jeśli coś mi to pokaże. Błędy , które pokazywało OBD , zostały rozwiązane : nowa sonda nr 1 i nr2 , termostat i zawór odpowietrzania baku. Check zniknął , lecz na niedługo , pojawia się po każdym jego skasowaniu , prędzej lub później i non stop to samo tj. P2240.
  2. Czy w ogóle istnieje coś takiego jak aktualizacja mapy silnika ? Robił z Was ktoś coś takiego ? A może ktoś juz miał problem z błędem 2240 ?
  3. Witam , Mam następujący problem , komputer wyrzuca błąd 2240 , dwie pierwsze sondy zostały wymienione na zupełnie nowe , takie jak być powinny. pomimo to non stop wyrzuca błąd drugiej sondy. Przy tym pomiędzy 2,4-3tyś obrotów czuć takie wahanie przy delikatnym przyspieszaniu. Gdy przejdzie 3tyś auto chodzi jak powinno. Na zagranicznych forach doczytałem , że wymagana jest by skasować ten błąd aktualizacja mapy silnika na nowszą wersje. Czy to prawda? Czy to usterka tego typu? Proszę o pomoc !
  4. Nic nie było przerabiane. Wcześniej sondy były jakieś kombinowane tzn. były sondy 5 przewodowe z innych aut i polutowana kostka od bmw. Teraz są takie sondy jak mówi katalog, pierwsza końcówka 215 , druga 216. Silnik chodzi bez zarzutu. Sporo pali ale usprawiedliwiam to drugim błędem termostatu (który jutro wymienie na nowy). Na komputerze pokazuje , że sondy pracują jak należy. Przed wymianą jedna z nim w ogóle nie dawała żadnego napięcia. Teraz jest w normie. Mechanik coś wspomniał o sterowniku, że może coś z nim się dziać.
  5. Panowie, teraz męczy mnie taki temat. Wymienilem pierwsza i druga sonde przed katalizatorem bo takie błędy pokazywało. Sondy w moim aucie pochodzily z mercedesa i vw. Błąd pierwszej zniknął na dobre, lecz drugiej się pojawia z powrotem. Sondy kupilem nowiutkie Boscha 5 przewodowe o takich symbolach jakie powinny byc. Co mozr byc spowodowane ze wyrzuca mi caly czas blad drugiej sondy przed katalizatorem ?
  6. A gdzie można nabyć tego typu sonde? Jest jakaś szansa na jej kupno ? Na allegro widzę same 4 przewodowe , więc chyba 5 przewodów jest raczej rzadko spotykane?
  7. Witam , od niedawna jestem posiadaczem E46 Cabrio z silnikiem M54B25. Jakiś czas temu zapalił się Check , a na komputerze wyszło , że Sonda nr 1 nie pracuje. Mechanik po dobraniu się do sond stwierdził , że dwie pierwsze są 5 przewodowe , a dwie za katalizatorem 4 przewodowe. Tłumaczy to tym , że auto pochodzi z USA. Czy to możliwe? Czy było coś takiego w tym silniku jak pięcio przewodowe sondy? Wydaje mi się , że nie bo nic takiego nie mogę znaleźć. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.