Skocz do zawartości

Jankos1

Zarejestrowani
  • Postów

    183
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520 - 2.0 150KM 98/99r
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Jankos1

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Nic nie rozumiem z tego co napisałeś a link do YT jest w ogóle czarną magią :) poza tym system to win 8.1 U mnie w ogóle nie ma ani COM1 ani żadnych innych, ani też "innych" urządzeń w menadżerze urządzeń. :(
  2. Zainstalowane z netu BMW standard Tools 2.12 + SP-Daten V49.0. Po śledzeniu instrukcji z tej strony -> http://www.lubiebmw.pl/inpa_windows_8.html Pojawiły się ikonki INPA, NCS-Expert Tool, Tool 32, WinKFP. Sam inpa działa, ale poprzez OBD2 nie łączy się z autem, brak zasilania i stacyjki. Kabel podłączony do kompa z USB jedyne czego nie mogłem ogarnać to jak zrobić aby w manadżerze urządzeń pojawił się port COM1 czy jakoś tak. Generalnie pewnie coś pominąłem i teraz trzeba od początku. Przekopię to forum w poszukiwaniu odpowiedzi, ale pewnie trochę mi się zejdzie także jakby ktoś mógł pomóc to będe wdzięczny, auto to e39 z 1999 r.
  3. Jankos1

    Mazowieckie

    Panowie czy ktoś zna kogoś kto potrafi przerobić lampy angielskie na soczewce (nie xenon) do przed liftowej e39 tak aby świeciły po europejsku, przestawienie dźwigni jedynie powoduje nie oślepianie aut ale nie doświetlają prawego pobocza. Dzięki za każdy sygnał.
  4. Jankos1

    Mazowieckie

    Kurde wszystkie warsztaty liczą sobie grubą kasę i chcą mi malować pół auta a ja mam do zrobienia a raczej do wyklepania z wgniecenia prawy błotnik i wymianę lampy.
  5. Jankos1

    Mazowieckie

    Blacharz lakiernik najlepiej ogarniajacy BMW potrzebny od zaraz, wawa i najblizsze okolice.
  6. Mam pytanie czy ktoś ma doświadczenia w montażu gazu do M52TU. Pytam o jakie wtryski, reduktory macie założone, co polecacie a co nie? Czy warto inwestować w droższe instalacje czy można tańsze i też się jeździ a nie zależy mi na instalacji do ścigania się tylko do jazdy.
  7. czy podczas spotkania znalazła by się osoba aby móc wgrać pod kompem bo inmpą nie daję rady, nowy a raczej nowy używany sterownik ABS-ASC?
  8. Na na cały okres użytkowania czyli 6500 km dolałem jakieś 300-400 ml. Oleju nie chce lać teraz a za 3500 km. Autem jeżdżę max 15 tyś rocznie, raczej miasto - rzadko trasy. Ile chce wydać, cóż na Shella 2 x 4l wydałem w ub. roku 164 zł.
  9. No właśnie chodzi mi o to że nie jest to M5 więc nie ma co się rozwodzić, po prostu chodzi mi o jakaś renomę i/lub jakoś, obecnie jeżdzę na Shellu Helix Ultra 5w40. Może mobil 1 super 3000 on spełnia ll-01.
  10. Witam, Czy wybierając olej syntetyczny 5w40 mam się stricte sugerować czy spełnia on specyfikację BMW Longlife 98, 01 czy 04? Teoretycznie do mojej E39 pasuje 98 ale czytałem, że wyższa numeracja też jest pożądana. Chciałem tym razem wypróbować olej Fusch TITAN SUPERSYN 5W40 - spełnia Longlife 98. Choć brałem też pod uwagę: VALVOLINE MAXLIFE SYNTHETIC 5W40 lub: GULF ULE 5W40
  11. Jeśli pracują w soboty to się do nich przejadę. Dzięki.
  12. Nie wiem czy dobrze czytam, ale uwzględnili Ci ustawienie geo pod kątem sportowego zawiasu, mozesz zdradzić gdzie robiłeś, geometrię bo u mnie od ub. roku jak ustawili to mam kierę ciut w lewo żeby auto jechało prosto i obawiam się że facet zapomniał iż mam zestaw obniżający wraz z amorkami...
  13. Jankos1

    Mazowieckie

    Potrzebny fachowie do renowacji fotela kierowcy, konkretnie gąbki na boczkach są już mocno zapadnięte wymagają liftingu.
  14. Witam forumowiczów, Mam gorącą prośbę do wszystkich którzy mogą mi pomoc. Poszukuję na terenie Warszawy i okolicy - podłączyć sterownik ABS-ASC z Twojego auta do mojego. Od dwóch miesięcy zmagam się z problemem ABS-ASC a raczej ich braku. Nie chcę wymieniać pół auta, potrzebny mi sterownik do podłączenia na chwilę aby sprawdzić czy mój jest na 100% uszkodzony. Jeśli po podpięciu Twojego u mnie nie będzie błędów, będę wiedział że muszę takowy sam nabyć. Bardzo proszę o pomoc (asystę) cała operacja z wykręceniem sterownika nie zajmie dużo czasu. Nr. sterownika 001 - czyli ten najbardziej wadliwy i najdroższy. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.