Skocz do zawartości

blacksx92

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 98', E36 320i 96'

Osiągnięcia blacksx92

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Kolega chciałby wymienić swoją oryginalną stację na coś lepszego, najlepiej coś z Alpine, pytanie brzmi czy ma rozglądać się za stacjami 1din czy 2din? Nie jesteśmy specjalnie obeznani w temacie. Kolejne pytanie to jaka stacja będzie najlepiej grała? Zależy mu przede wszystkim na 2x RCA i ogólnie dobrej jakości dźwięku i wykonania stacji. Fajnie by było również jakby wizualnie się wszystko ładnie zgrywało. Do wydania ma 2000zł. Aktualnie posiada dokładnie takie coś: http://www.reveuro.com/buyers_guide/bmw/7series/bmw-e38-740i.jpg Co doradzacie?
  2. Znalazłem wentylator i moduł od poliftowej 320d z dokładnie takimi samymi numerami, wsadziłem do obudowy od mojego bmw i wszystko ładnie działa. Dziękuję za pomoc.
  3. Elektryk mi tego nie zrobi. Odmówił mi naprawy, bo "sam wyciągnąłem wentylator", moje podejrzenia są takie, że skoro już wiem co jest nie tak to już nie będzie mógł zedrzeć ze mnie pieniędzy. Ale do rzeczy. Czy numery z modułu przy zakupie nowego muszą być takie same? Czy mogą być obojętnie jakie tylko z modelu 320d 136km? Wymienię go sobie sam.
  4. Okej, to jutro jadę do elektryka, dam znać czy pomogło, dzięki za pomoc :)
  5. Przymierzam się do wymiany modułu, czy ten moduł podejdzie od innych modeli? Np. 318i, 320i, czy musi być koniecznie od 320d? Mam problemy ze znalezieniem w moich okolicach, za to znalazłem od 318i, podejdzie?
  6. Sprawdziłem wtyczki i wszystko mi wygląda na to że są okej. Zapomniałem napisać że na sterowniku pod tym silikonem czy czymś w lewym górnym rogu była czarna plama którą wydrapałem nożem w celu sprawdzenia czy wszystko okej, ale sam nie potrafię ocenić, rzućcie okiem na zdjęcie i powiedzcie czy to może być przez to. Przepraszam za jakość, nienajlepszy aparat. http://zapodaj.net/a093b5389fe82.jpg.html
  7. Witam! Mam problem z moim BMW, a więc zacznę od początku. Miałem wyjazd do Katowic, jak już dojechałem do miasta to wiadomo, gorąco, klima włączona, i korki, płyn zagrzał się do ponad 3/4 wskaźnika, klima przestała działać, turbina też i w końcu pękł zbiorniczek wyrównawczy. Po wymianie zbiorniczka i odpowietrzeniu układu wyjechałem sobie w małą trasę ~50km, po czym stało się to samo, wskaźnik na ponad 3/4, klima nie działa i turbina też, tylko że tym razem wiedziałem co się stanie i stanąłem na poboczu, czekając aż temperatura spadnie. Dojechałem do domu i zrozumiałem że wentylator nie działa w ogóle, nie włącza się nigdy, więc wyjąłem go i podłączyłem go do prostownika samochodowego do 2 pinów i chodził ładnie, a na kablach w samochodzie za nic w świecie nie chce działać, sprawdzałem kable w samochodzie i owszem prąd na nich jest, jednak nie działa wentylator podłączony do tych kabli. Czy to może być wina przekaźnika? Jeżeli tak to gdzie go szukać? Ewentualnie czy to może być wina tego sterownika na wentylatorze? Szykuje mi się wyjazd do Austrii za dwa tygodnie tym samochodem także prosiłbym o szybką pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.