Skocz do zawartości

chmielu1149

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 coupe 328

Osiągnięcia chmielu1149

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No i ma kolejny ze swoim nowym nabytkiem (zaczynam sie zastanawiam czy przez pomylke nie kupilem alfy ) Kupilem wszystkie filtry, oleje zabralem sie dzisiaj za wymiany i od razu lipa. Filtr paliwa dobralem na podstawie katalogu prodecenta, poprosilem jeszcze sprzedacwe o spr czy na pewno pasuje do mojego samochodu - wszystko mialo byc ok. Moja koncowka vinu JU61303. Pod samochodem od razu okazalo sie, ze filtr nie pasuje. Zgodny z katalogami zarowno filtrona jak i manna wyglada tak jak obrazku, ma dwa przewody wejsciowe i dwa wyjsciowe. http://wrzucaj.net/images/2014/08/02/pp832-3.jpg Ten u mnie jest inny. Ma po jednym wejsciowym i wyjsciowym ;/ Jak teraz dobrac filtr? Pozostaje tylko wstawienie do mechanika? http://wrzucaj.net/images/2014/08/02/IMG4813a.jpg http://wrzucaj.net/images/2014/08/02/IMG4814a.jpg
  2. Dzień dobry wszystkim Szukałem, ale nic podobnego na forum nie znalazlem. Wydaje mi sie, ze to dosc nietypowy problem, ale moge sie mylic. BMW mam od miesiaca, w kolko "cos wychodzi",bo jest to samochod po przekladce z angola. Ostatnio jednak zauwazylem cos co mnie naprawde niepokoi. Podczas upalow nie bylo tego czuc, bo jezdzac na krotkich odcinkach wnetrze i tak bylo cale gorace od slonca. Teraz, gdy jest toche chlodniej widze, ze wnetrze samochodu nagrzewa sie. Na trasie nie jest to odczuwalne, jednak spedzenie pol godziny w miescie lub ostrzejsza jazda od razu powoduje, ze wszystkie plastiki srodkowego panelu/tunelu (nie wiem jak to nazwac, okolicy dzwigni zmiany biegow) staja sie naprawde cieple. Bylem dzisiaj na kanale i gdy zszedlem pod samochod to odczuwalem ogromna temperature. Ciezko bylo utrzymac reke kilka centymetrow od katalizatorow, spaliny wychodzace z tlumika rowniez sa bardzo gorace. Widze, ze katalizatory znajduja sie mniej wiecej wlasnie pod panelem z dzwignia zmiany biegow co po czesci tlumaczy ich nagrzewanie sie. Jednak nie wydaje mi sie zeby normalnym bylo nagrzewanie sie wnetrza ;/ Teraz pytanie czy cos jest nie tak z izolacja, czy moze z jakiegos powodu w silniku panuje za wysoka temperatura. Po wylaczeniu silnika przez chwile slychac z okolic katalizatorow stygnaca blache, ktora specyficznie "strzela". Co z tym zrobic? Jakies rady? Na stacji diagnostycznej uslyszalem "duzy silnik to i goracy musi byc, katalizaroty gorace tzn, ze pracuja, komputer nie wariuje to z sondami wszystko dobrze, nie ma sie co martwic. Jezdzic i cieszyc sie moca" Z gory dziekuje bardzo za porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.