Skocz do zawartości

MOTO-PLEX

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 5.0 v12 94R.
    E60 M5 5.0 V10 05r.
    F30 2.0D 16r.
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia MOTO-PLEX

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. felg nie trzeba zmieniać .. bo ogarniamy chyba do 40 cali bo chciałeś ustawiac negatywy jak najbardziej się da więc bez sensu było dociążanie samochodu ( po dociążeniu się aby zwiększają ) i nieznacznie zmienia się zbieżność przód praktycznie bez różnicy czy dociążony czy nie dla ustawień "fabrycznych" wszystkie BMW dociążamy ... ostatnio często pojawiają się F30 i F10 na korekty :) wszystkie dostają piękne 150 kg na przód :D ps. cena była bardzo mocno promo ... w tej chwili jest nieco drożej ale i tak atrakcyjnie uwaga SPAM REKLAMOWY http://www.motoplex.pl - > zapraszam , bmw dopieszczam ze szczególną uwagą
  2. Witam , zawitałem tutaj w poszukiwaniu tematów dotyczących geometrii kół bo tym się zajmujemy "zawodowo " co do pytania wyżej można spróbować sprawdzić ustawienia po dociążeniu i po wyjęciu dociążenia ustawić je ponownie na te same wartości ale z doświadczenia wiem że te wartości się minimalnie zmieniają po dociążeniu tylko bagażnika 30 kg więc różnica w prowadzeniu najbardziej zmienia się pewnie pod wpływme rozkładu mas a nie ustawień geometrii zawieszenia. Pełny zbiornik trochę komplikuje tutaj dywagacje ale stawiam w dalszym ciągu na zmianę rozkładu nacisku na osie ,rozkład mas takie wnioski na szybko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.