Skocz do zawartości

jacekpiontek

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2.0 129 KM 2005 n46b20

Osiągnięcia jacekpiontek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Narazie mam wsadzony czujnik urzywany za 420 zł . Dałem do mechanika ;)
  2. Wymieniony czujnik położenia walka mimosrodowego i auto śmiga odrazu wiecej mocy ;)
  3. Wymienilem dzis czujnik polozenia walu korbowego ten ktory jest na koncu pod rozrusznikiem. Wsumie dwie godzinki roboty spokojnie mozna ogarnac samemu do odkrecenia 5 szt nakretek z kolektora , poodlaczac rurki z oleju kilka wtyczek i wyciaga sie to razem z przepustnica nie trzeba jej odkrecac. Niestety dalej smiga tak jak wczesniej tak ze pewnie to ten czujnik walka mimosrodowego.. ps czujnik w niemczech w aso kosztuje 300 euro a nawet mozna dostac zamiennik za 200 euro a u nas w aso 1600 zl i brak zamiennikow
  4. Znajomy kiedys kupowal orginalne czesci do audi w aso w niemczech wychodzilo czasem 300 - 500 zl taniej niz w polskim aso.. ciekawe ile w niemcach te czesci moga kosztowac ...
  5. Wtyczka jest obok korka wlewu oleju a pierwsza cewka. Sam czujnik jest pod pokrywa zaworow jest wiekszy niz czujniki walkow . Odkrecajac dwie sruby obok tej wtyczki sciagniesz jedynie podkladko uszczelke samego czujnika nie wyciagniesz.. ja od kilku dni jeżdżę na wyciagnietej wtyczce i jest troche lepiej tzn nie szarpie i nie skacze nie czuc takiego przerywania natomiast jest duzo wolniejszy czuc brak mocy.. do czwartku musi mi starczyc... dzis wymienialem olej i di zymiany mam uszczelke z miski olejowej bo cieknie troche.. przyokazji misial bym wyczyscic czujnik oleju bo czasem pokazuje plus 1 .
  6. Dzis mialem jeszcze konsultacje telefoniczna z ASO BMW . Rozmawialem z mechanikiem ktory powiedzial ze te czujniki bardzo bardzo rzadko sie psuja ze jedynie wymienia sie za 30 zl ta plytkouszczelke i tyle wtedy olej tam nie leci . Natomiast powiedzial ze jesli jest problem wypadania zaplonu a zaden inny blad nie wyskakuje to pradwdopodobnie na 90 % jest to walek mimosrodowy ktorym steruje velvetronic ze moglo sie gdzies tam powycierac i przez to nie chodzi prawidlowo.. a walek sam z siebie nie pokarze bledu jedyna opcja na sprawdzenie jest go wyciagnac i poogladac.. cena waleczka 1800 zl ;) jesli to tulko ten czujnik to 1600 zl ;) plus oczywiscie i tu i tu uszczelka pokrywy zaworow. Tak sie zastanawiam czy sobie tego bledu tego czujnika sam nie zrobilem czyszczac ten olej tam w tym gniezdzie bo do wtyczki napsikalem kontakt spray do czyszczenia stykow.. ale to sie okarze za tydzien jqk pojezdze i podepne pod kompa znowu.. postaram sie jeszcze przez ten tydzien poczyscic wszystkie mozliwe czujniki moze cos to da. Wymienie ten czujnik polozenia walu bo go juz kupilem.. a reszta za tydzien...
  7. https://i1.ytimg.com/vi/sgtb45RKYa0/maxresdefault.jpg Chodzi o ta wtyczke odlaczona u mnie bylo w srodku troche oleju i ponoc to wina tego ... mogl by mi ktos powiedziec jak fachowo nazywa sie ta czesc gdzie jej szukac . Na bmw store jest podkladka uszczelniajaca a nie ma samego czujnika. juz znalazlem .czujnik polozenia walka mimosrodowego ;);) mial.juz ktos.awarie.tego ???
  8. No to juz cos mniej wiecej wiem.. tak wiec dzis byla wyprawa do raciborza , wreszcie kumaty mechanik z kompem i wstepna diagnoza uszkodzony czujnik velvetronika zalany olejem byl.. teraz musze pojezdzic i poczekac az znowu błedy wywali zeby potwierdzic ze to to.. jak nie to to sam velvetronik lub jego elementy .. tak ze juz wiem wstepnie koszt naprawy od 500 do 3000 zlociszy .... kupilem ten czujnik polozenia walu ale nie wywalil bledu zobaczymy po tygodniu jak cos na wszelki wypadek jak juz go mam to zmienie na nowy... czy ktos z was mial juz moze uszkodzony ten czujnik velvetronika on jest tu obok korka oleju ....
  9. A powiedz mi czy wyskakiwal ci jakis blad na kompie z tego walka ??? Da rade wymienic go samemu ???
  10. Kolego po pierwsze w tym przypadku szkoda to moze i jest ale nie mnie czytanie ze zrozumieniem sie kłania ;);) blokada juz dawno odłaczona zostala i nic to nie zmienilo . Po drugi skad wiesz ze u jakiegos szemranego specjalisty ( chyba ze uwarzasz ze wszystko poza ASO to szemrani specjalisci ) po trzecie nie prosilem o hejtowanie tylko o pomoc tak wiec jesli nie masz pojecia tudziesz nie chcesz pomoc to z góry dziekuje za glupie komentarze. Poza tym nie jest to tuning jak to nazwales chyba ze tuning kojarzy ci sie ze wsadzaniem ledow do auta i wieszaniem wundrbauma na lusterku tylko jest to dodatkowa blokada uniemozliwiajaca kradziesz auta ;);) cos jak alarm tylko inne... tak wiec pozdrawiam i prosze o pomoc nadal ;) p.s. po wymianie cewek jest jakby lepiej
  11. Cewki wymienione . Ranny check wyskoczyl z 2 cylindra czyli tam gdzie wczoraj i gdzie byla juz nowa cewka . Narazie chodzi w miare normalnie nie czuc jakis szarpań. Moze ma ktos.pomysl z czego na drugim cylindrze moze wyskakiwac błąd ... wczorajszy byl z drugiego z cewki. Gdyby wtrysk byl uszkodzony to raczej pokazywalo by błąd z wtrysku ???? Kto ma pomysly co by to.moglo byc to prosze o pomoc..
  12. Panowie a jest taka mozliwosc ze jakas inna cewka juz umiera ale na kompie nie pokazuje bledu a objawialo by sie to takimi dziwnymi obrotami ??? Zabezpieczenie odlaczylem zobaczymy jak bedzie dzis jezdzic ... zastanawiam sie czy jeszcze trzech pozostalych cewek nie wymienic tak dla spokojnosci jak naczytalem sie ze lubia bardzo szybko padac ... no i klapa... przejechałem ok 10 km zaraz po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zaczął się dusić . migał check engine i przerywał .. takie same objawy jak wczesniej z ta cewka .. wiec albo nastepna padła albo ta nowa.. podjade dzis kupic jeszcze 3 cewki nowe i na kompa zobaczyc z czego ten check wyskoczył.. troche mnie to zaczyna denerwowac bo jak było ok tak z dnia na dzień się popsuło....
  13. Elektryk twierdzi ze wszystko ok. No ale jak zakladal to moze nie powiedziec prawdy o tym. Dzis inny juz komputerowiec powiedzial za bmw nie lubi roznych czesci tak jak tej cewki z boscha a z beru polubil odrazu . Wiec moze cos.na rzeczy jest z ta blokada ze nie pasuje .. nie jest to moj pierwszy samochod jakas podstawowa mechanike rozumie co nieco sam potrafie wymienic ale to moje bmw bez kompa nie podchodz ;) ale taki urok nowocxesnej motoryzacji ;);) nic nie zostaje innego jak to ustrojstwo odlaczyc i zobacze..
  14. Blokada byla wczoraj sprawdzana przez tego elektryka co zakladal i to on mi pod kompa podlaczyl i powiedzial o tej cewce padnietej. Czytalem na forum ze jak sie czujniki z abs popsuja lub zabrudza to tez sie dziwne rzeczy dzieja. Ale nie wiem czy by go tak odcinal dziwnie. Na wylaczonym dsc tez zadnej roznicy nie ma wiec to pewnie nie od abs-u.
  15. Wszystko chodzilo ok i nagle wlasciwie rano poszedlem do auta odpalilem przejechalem moze 50 m i auto zaczelo umierac jak by sie paliwo skonczylo , dusił sie jak by mu paliwa brakowalo spadly obroty do ok 300-400 migal check engine . Po wyloczeniu silnika i ponownym odpaleniu niby ok ale np jak sie go przegazowalo to znow spadal i sie zaczynal dusic. Po tym wymienilem filtr powietrza kabinowy swiece ngk irydowe i jak jechalem to zupelnie inny silnik cicho , ale przerywal dalej no wiec ta cewke wymienilem . Najsmieszniejsze ze zamiennik bosch wogole nie dzialal i zamienilem w sklepie na beru i jest ok. Ale teraz jak by zapchany byl czego wczesnjej nie bylo bo nawet z tym przerywajacym na wolnych obrotach silnikeim to ladnie siw wkrecal na wysokich i nic nie przerywalo. Do tego dzis jeszzcze ten blad opon i dsc wyskoczyl dwa razy ale jak zresetowalem opony w kompie narazie jest ok i nic nie wyskakuje..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.